abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221247548
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221247571
Volgens mij gaat het goed zo!

Je moet de topictitel zingen zoals het liedje Ice Ice Baby van Vanilla Ice 😉

🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
pi_221247598
Nou wat fijn!!!! De loopfietsjes kunnen met dbm mee! Arme jongen wordt straks finaal uitgelachen, huur gewoon een fiets voor hem daar hij kon prima op zijn mountainbike!
pi_221247623
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou wat fijn!!!! De loopfietsjes kunnen met dbm mee! Arme jongen wordt straks finaal uitgelachen, huur gewoon een fiets voor hem daar hij kon prima op zijn mountainbike!
En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?
En voor 3 personen, 5 dagen hoeveel handdoeken praat je dan over dat je zoveel meer ruimte in de auto hebt? Max 15 toch? En dan reken ik heel ruim

[ Bericht 10% gewijzigd door Lalaland79 op 05-07-2026 21:25:34 (Toevoeging ) ]
pi_221247627
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:

🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
😂😂
pi_221247643
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En oude handdoeken mee. Ze had laatst toch alles nieuw gekocht omdat de oude allemaal scheurden?
Ja ze gooit ze daar weg, lekker met je gescheurde handdoek aan het zwembad.
pi_221247681
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:

🎶 IJs, Nijn, Babies 🎶
Toen ik de titel zag kwam dat nr. direct in mij op🤣
pi_221247703
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haha dat was de bedoeling
pi_221247729
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij mij ook!
pi_221247803
Mies is echt stil op wat reclame dingen na
  zondag 5 juli 2026 @ 21:47:44 #11
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221247844
DBM: "ik neem op vakantie altijd oude handdoeken mee en die gooi ik daar weg".
Ehm...wat voor fluthanddoeken koopt ze dan? Mijn handdoeken gaan minimaal 10 jaar mee en dan nog zijn ze heel.
pi_221247850
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef AnnArt het volgende:
Vissies, forelletjes, chickies.... wat een stoere gozerT die Maarten Geerts. 🙄
🤣🤣
pi_221247863
Zei mcw nou in de podcast dat ze kalmeringsmiddelen slikt?
pi_221248030
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
pi_221248153
Jeetje die story van Sanneke met Mijan is wel echt heel tekenend hoor.. Ze staat er hopeloos verloren bij alsof ze überhaupt niet in het hier en nu is. Ze is nog passiever dan een vlo die op zn volgende slachtoffer wacht 🫠
pi_221248155
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Danielle_ het volgende:
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
Ze heeft in ieder geval heerlijke licht gekleurde kleding meegenomen 👍.
Ik denk dat ze in een gat valt als ze een dag niet heeft gewassen.
Ze heeft volgens mij ook geen andere hobby's dan sporten en gamen. Dus geen idee wat ze met de vrij gekomen tijd gaat doen.
pi_221248204
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje die story van Sanneke met Mijan is wel echt heel tekenend hoor.. Ze staat er hopeloos verloren bij alsof ze überhaupt niet in het hier en nu is. Ze is nog passiever dan een vlo die op zn volgende slachtoffer wacht 🫠
😂😂😂
pi_221248232
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Benzo's en Red Bull, vind je het gek dat ze niet kan slapen en alle klachten versterkt worden. Maar alcohol en pammetjes is natuurlijk helemaal niet slim. Voor wat betreft haar gezonde levensstijl lijkt ze toch niet zo hoogbegaafd.
pi_221248245
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft volgens mij ook geen andere hobby's dan sporten en gamen. Dus geen idee wat ze met de vrij gekomen tijd gaat doen.
In ‘niet sporten’ is ze gelukkig al goed getraind. ;)
pi_221248465
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze hebben alleen maar lichte kleding daar, vooral veel beige! En ze zal de playstation wel mee hebben want manlief gamed dan op tv ofzo. Geen idee hoor of dat kan. Maar serietjes kijken en spelletjes spelen is idd wat ze doet naast wassen
pi_221248711
Mooi topic titel! Stelletje stalkers zijn we zegt DBM 😂😂😂
pi_221248755
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:04 schreef Jenn1806 het volgende:
😂😂
pi_221248805
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Danielle_ het volgende:
Als DBM de handdoeken iedere vakantie weggooit (want zo schrijft ze het), wie snapt er dan nog waarom ze de vorige keer iedere dag moest wassen op vakantie? En hoeveel dagen eerder zal ze dit keer naar huis gaan, op maandag weg en op dinsdag terug? Morgen vertrekken ze pas ergens in de middag want eerst nog een afspraak om 13 uur 🫠 Ik gok op donderdag terug! Want wat doe je nog op al die andere vakantiedagen tenslotte 😂
pi_221249022
Sanneke heeft dringend hulp nodig. Wat ziet ze er ongelukkig uit zeg.
pi_221249052
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:09 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Benzo's en Red Bull, vind je het gek dat ze niet kan slapen en alle klachten versterkt worden. Maar alcohol en pammetjes is natuurlijk helemaal niet slim. Voor wat betreft haar gezonde levensstijl lijkt ze toch niet zo hoogbegaafd.
Aah top als je nog een baby wil ook 👍
pi_221249126
Lousje is in amsterdam en gaar stories zijn weer heerlijk unhinged
pi_221249221
Ik schrok ook echt wel van hoe sanneke erbij stond met m. Compleet van de wereld, haast apathisch
pi_221249222
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En voor 3 personen, 5 dagen hoeveel handdoeken praat je dan over dat je zoveel meer ruimte in de auto hebt? Max 15 toch? En dan reken ik heel ruim
2 per persoon? Voor 5 dagen zou ik er zelfs maar 1 doen.
pi_221249233
Wat zegt dbm nou, alleen met de kindjes? Of bedoelt ze dat dr man ook mee gaat, als derde kind?

Als het het eerste is dan geef ik dr een dag.
pi_221249244
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Mooi topic titel! Stelletje stalkers zijn we zegt DBM 😂😂😂
Ohhh waar zegt ze dat?
pi_221249395
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ohhh waar zegt ze dat?
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.
Vorig jaar deelde ze het ook niet en waren er een aantal hier die t binnen 5minuten al wisten😅
pi_221249399
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ohhh waar zegt ze dat?
Op haar insta.
Ze schrijft dat ze nog niet gaat zeggen waar ze heen gaan. ‘Want jullie zijn een stelletje stalkers’ (of korter, weet het niet meer)

Maar dus in het algemeen, niet speciaal hier. Alsof iemand de behoefte zou hebben om naar diezelfde plek te gaan omdat zij er zitten?
pi_221249481
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op haar insta.
Ze schrijft dat ze nog niet gaat zeggen waar ze heen gaan. ‘Want jullie zijn een stelletje stalkers’ (of korter, weet het niet meer)

Maar dus in het algemeen, niet speciaal hier. Alsof iemand de behoefte zou hebben om naar diezelfde plek te gaan omdat zij er zitten?
...om dr lastig te vallen?
Door de hele tijd de wasmachines bezet houden? De handdoeken op te kopen in het winkeltje?
pi_221249517
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In dr stories, maar niet specifiek 'wij van Fok', maar in het algemeen. Ze deelt het vakantiepark als ze terug is, omdat ze het griezelig ofzo vindt dat mensen anders weten waar ze uithangt.
Vorig jaar deelde ze het ook niet en waren er een aantal hier die t binnen 5minuten al wisten😅
Ah, ik zie het nu, had eroverheen gelezen.
pi_221249617
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:16 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hebben alleen maar lichte kleding daar, vooral veel beige! En ze zal de playstation wel mee hebben want manlief gamed dan op tv ofzo. Geen idee hoor of dat kan. Maar serietjes kijken en spelletjes spelen is idd wat ze doet naast wassen
Ze hebben allemaal een eigen Nintendo switch... en die zal zeker wel mee gaan! En de tablets en de lol poppetjes en overig kleuter meuk
pi_221249656
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee ik bedoelde het niet specifiek naar ons, gewoon in het algemeen.

Pff alsof iemand naast haar wilt zitten, door die chagrijnige kop is de lol er snel af, daarbij is ze totaal niet sociaal.
pi_221249662
En Sanneke die echt niet weet wat ze nu moet met dat kind 🤦‍♂️ zo zielig..
En je ziet gewoon dat kind te weinig word gestimuleerd om te lopen (tja dan moet je stappen zetten en blijf je niet onder de 500)
Zijn beetjes zijn echt enorm instabiel en houterig nog... ze heeft toch een loopkar voor die jongen of heeft ze die alweer verkocht??
pi_221250068
Ik vraag me ook af of M. van Sanneke wel geschikte schoenen aan heeft om te leren lopen.
pi_221250116
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
...om dr lastig te vallen?
Door de hele tijd de wasmachines bezet houden? De handdoeken op te kopen in het winkeltje?
🤭😂
pi_221250176
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:51 schreef Post-its het volgende:
Ik vraag me ook af of M. van Sanneke wel geschikte schoenen aan heeft om te leren lopen.
Hij lijkt gympjes aan te hebben. Super schattig maar niet direct geschikt als schoentjes als ze leren lopen. Dan is een zachtere zool geschikter
pi_221250197
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:40 schreef Loveischocolala het volgende:
Mies is echt stil op wat reclame dingen na
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
pi_221250208
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ja, heeft ze ook al in een eerdere podcast genoemd
pi_221250545
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:57 schreef lila01 het volgende:

[..]
Al een aantal dagen complete radiostilte...
Alleen linkje naar podcast en een reclame.
Ik denk echt dat er iets aan de hand is daar
Dat is wel vaker, als ze iets leuks te doen heeft in het weekend post ze daarna een terugblik.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221250547
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op haar insta.

Stelletje stalkers? Euhhh is dat niet de bedoeling dan als je alles op insta gooit dat je volgers kijken?
Zij kiest ervoor om haar hele leven online te gooien incl alle zwakheden en ziektes van haar kinderen.
Zij heeft ze niet alle 24 in het kratje hoor.
pi_221250758
Een of andere mamavanmailey gaat stoppen met social media gooide ze op threads. Volg haar niet maar kwam voorbij met het bericht:

quote:
Met heel veel pijn en moeite schrijf ik dit bericht. Maar mijn online leven gaat stoppen. In grote lijnen komt het er op neer dat ik er niet goed mee om kan gaan. Dus ik kies voor mijzelf en mijn gezin. En kies ervoor om offline te gaan leven en te genieten van mijn omgeving. Goodbye!
Zouden meer influencers mogen doen.

Ik had nog nooit van haar gehoord? Maar ze heeft of haar instagram al verwijderd of mij daarop geblokkeerd. :')

De reacties daar zijn vele malen harder dan hier. Jammer dat dit soort mensen nooit zo bij een DBM, Sanneke, Debbie, HVK, AM etc etc reageren. :D
pi_221251210
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat zegt dbm nou, alleen met de kindjes? Of bedoelt ze dat dr man ook mee gaat, als derde kind?

Als het het eerste is dan geef ik dr een dag.
Nee ze gaat alleen volgens mij heeft haar man geen vakantie nog
pi_221251256
M van Sanneke kan gewoon nog niet goed zelf lopen.

Hij kan aan de hand stappen, zoals je begint met lopen. Maar echt zelf lopen, kan hij (nog) niet.
Dus hij moet lekker thuis oefenen, maar ja... Dat zit er met Sanneke niet in ben ik bang. Hij wordt vastgesnoerd in de buggy en moet naar winkels.
En zo met hem over die kinderboerderij lopen is goed bedoelt, maar dat is ook geen oefenen, hij blijft met zn gewicht hangen aan de handen van Dion. Zo vindt hij niet zelf zn evenwicht.

Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe incapabel zij zijn als ouders.
pi_221251285
Liekedeb op haar storys nog de jongens zichtbaar.
Op haar bericht 5 dagen geleden ook nog vollop zichtbaar in hun gezicht.
En nu maakt ze een nieuwe reclame voor kneipp
En dan zijn de gezichten ineens geblurd…. Apart
pi_221251293
Bij het filmpje van Sanneke heb ik echt de neiging om te roepen "Kijk Mijan, daar staand koeien! Ze zijn lekker aan het eten. Hoe doet een koe? Boooeee!" Als ik haar zo apathisch zie staan, zonder contact te maken met haar zoon.
pi_221251301
De naam van het vakantiepark delen vind DBM eng, maar dagelijks kwetsbare details over je kinderen delen vindt ze prima🤢
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')