Dit had ook zomaar 3-VMBO van een willekeurige middelbare school op uitwisseling kunnen zijnquote:
Klein budget, mag je niet meer van verwachten.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:07 schreef H.Vviv het volgende:
Tudor levert ook weer deze Tour. Prima ploeg dus voor De Lie.
Bij die teringhond gebeurt nooit zoietsquote:Op zondag 5 juli 2026 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit soort dingen mogen wel bij Pogacar gebeuren
Hij zou dan waarschijnlijk gewoon doorfietsen zonder er last van te hebben. Een laag teflon die zijn weerga niet kent.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit soort dingen mogen wel bij Pogacar gebeuren
Ik voel enige vorm van frustratie in deze post.quote:
Geluk dwing je af!quote:
Zou hij durven nu al te gaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou dan waarschijnlijk gewoon doorfietsen zonder er last van te hebben. Een laag teflon die zijn weerga niet kent.
Ja. Duidelijk in beeld geweest.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco nog niet veel gezien, is die mee?
Wat is je mening over Van Eetveltquote:Op zondag 5 juli 2026 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco nog niet veel gezien, is die mee?
Ah, het antwoord is dus Tiesj.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:13 schreef TheArt het volgende:
Heeft Seixas überhaupt nog iemand mee in steun? Riccitello is namelijk ook al gelost.
Die zit daar toch gewoon, of ben ik scheel?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:13 schreef TheArt het volgende:
Heeft Seixas überhaupt nog iemand mee in steun? Riccitello is namelijk ook al gelost.
Ja, Tiesj volgens mijquote:Op zondag 5 juli 2026 17:13 schreef TheArt het volgende:
Ik gun dit de ploegleiding van Lotto met hun uitmelkbeleid heel ergquote:Op zondag 5 juli 2026 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit ziet er wel uit alsof Arnaud gedubbeld kan worden.
Ik gun die jongen een ander teamquote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik gun dit de ploegleiding van Lotto met hun uitmelkbeleid heel erg
Dan moet hij vanaf nu een minuut per kilometer verliezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit ziet er wel uit alsof Arnaud gedubbeld kan worden.
Lijkt mij wel een prima team voor hem.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Of je daar beter van zal worden, moet je maar afvragen.
Die gaat waarschijnlijk de laatste keer nucleair de klim op.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Pogacar rotslecht?
(Famous last words)
Dan hebben we misschien een spannende Tourquote:Op zondag 5 juli 2026 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Pogacar rotslecht?
(Famous last words)
Ik had dat nu al verwacht. Of in ieder geval een hoger tempo van zijn ploeg, dit was een fraai staaltje fake pacing.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk de laatste keer nucleair de klim op.
Ogen dicht en gaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze afdaling op de limiet zo, wordt ook met dichtgeknepen ogen kijken
Zo zonde dat ie zn voorjaar meist afbrekenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef H.Vviv het volgende:
Jorgenson op dit soort beklimmingen toch wel de beste helper van Vingegaard.
En dan moet het perineum komende dagen nog komenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel een lekkere etappe om mee te beginnen
Ja, ik ook wel, er gebeurde bar weinig deze klim. Had daarom ook nog wel een aanval verwacht van een b-renner.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dat nu al verwacht. Of in ieder geval een hoger tempo van zijn ploeg, dit was een fraai staaltje fake pacing.
Zou Matteo degene zijn die de voodoo op klootzak Vauqelin heeft uitgesproken?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo zonde dat ie zn voorjaar meist afbreken
Die ging trappen in de bocht toch, als ik me niet vergis?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Matteo degene zijn die de voodoo op klootzak Vauqelin heeft uitgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Servers van Steef roken ook al weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
verkeerde topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Geen sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, om vervolgens op zijn smoel te gaan en Jorgenson onderuit te kegelen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die ging trappen in de bocht toch, als ik me niet vergis?
Nee.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
Is de Montjuich vergelijkbaar met de Poggio?
Totaal nietquote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
Veel steiler; de Poggio is een loper.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
Montjuich is wat korter en zeker wel wat zwaarderquote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |