Ogen dicht en gaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze afdaling op de limiet zo, wordt ook met dichtgeknepen ogen kijken
Zo zonde dat ie zn voorjaar meist afbrekenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef H.Vviv het volgende:
Jorgenson op dit soort beklimmingen toch wel de beste helper van Vingegaard.
En dan moet het perineum komende dagen nog komenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel een lekkere etappe om mee te beginnen
Ja, ik ook wel, er gebeurde bar weinig deze klim. Had daarom ook nog wel een aanval verwacht van een b-renner.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dat nu al verwacht. Of in ieder geval een hoger tempo van zijn ploeg, dit was een fraai staaltje fake pacing.
Zou Matteo degene zijn die de voodoo op klootzak Vauqelin heeft uitgesproken?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo zonde dat ie zn voorjaar meist afbreken
Die ging trappen in de bocht toch, als ik me niet vergis?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Matteo degene zijn die de voodoo op klootzak Vauqelin heeft uitgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Servers van Steef roken ook al weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
verkeerde topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Geen sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, om vervolgens op zijn smoel te gaan en Jorgenson onderuit te kegelen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die ging trappen in de bocht toch, als ik me niet vergis?
Nee.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
Is de Montjuich vergelijkbaar met de Poggio?
Totaal nietquote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
Veel steiler; de Poggio is een loper.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
Montjuich is wat korter en zeker wel wat zwaarderquote:Op zondag 5 juli 2026 17:27 schreef Idisrom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |