Jonas Roglic kan zich de Tour van vorig jaar ook niet meer herinneren.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Ziekte in het peloton, dus Jonas doet maar een mondkapje op vóór hij vetrekt met het peloton.
Deze keer niet de dokterquote:Op zondag 5 juli 2026 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna aangereden door de jury, altijd lekker.
Was dat niet omdat hij binnen zijn team ziektes had?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Ziekte in het peloton, dus Jonas doet maar een mondkapje op vóór hij vetrekt met het peloton.
Hebben ze de portretrechten van de spelers voor het seizoen 2098/2099 inmiddels al verkocht om weer een speler in te kunnen schrijven?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat ik zo’n beetje de enige was met een grondige hekel aan die club.
Iedereen heeft een hekel aan die club.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat ik zo’n beetje de enige was met een grondige hekel aan die club.
Is er iemand die dit erg vindt?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:56 schreef Pistolero het volgende:
Het is etappe 2 en Pol en Decathlon zijn nu al aan het bezwijken onder de druk.
Dit gaat de komende weken helemaal mis.
Hij draagt altijd een mondkapje, zelfs op vliegvelden.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
uk fonteintjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |