Ik gun dit de ploegleiding van Lotto met hun uitmelkbeleid heel ergquote:Op zondag 5 juli 2026 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit ziet er wel uit alsof Arnaud gedubbeld kan worden.
Ik gun die jongen een ander teamquote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik gun dit de ploegleiding van Lotto met hun uitmelkbeleid heel erg
Dan moet hij vanaf nu een minuut per kilometer verliezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit ziet er wel uit alsof Arnaud gedubbeld kan worden.
Lijkt mij wel een prima team voor hem.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Of je daar beter van zal worden, moet je maar afvragen.
Die gaat waarschijnlijk de laatste keer nucleair de klim op.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Pogacar rotslecht?
(Famous last words)
Dan hebben we misschien een spannende Tourquote:Op zondag 5 juli 2026 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Pogacar rotslecht?
(Famous last words)
Ik had dat nu al verwacht. Of in ieder geval een hoger tempo van zijn ploeg, dit was een fraai staaltje fake pacing.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk de laatste keer nucleair de klim op.
Ogen dicht en gaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze afdaling op de limiet zo, wordt ook met dichtgeknepen ogen kijken
Zo zonde dat ie zn voorjaar meist afbrekenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef H.Vviv het volgende:
Jorgenson op dit soort beklimmingen toch wel de beste helper van Vingegaard.
En dan moet het perineum komende dagen nog komenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel een lekkere etappe om mee te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |