Hij is nog erger dan Max Mosley.quote:
Het is geen zaak van hij kan de power boost gebruiken en ik niet. Nee, jij kan op dát moment die energie niet gebruiken omdat jij die al eerder in het rondje opverbruikt hebt.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is minstens net zo erg. Want het maakt niet uit wat voor skill de andere coureur heeft, als hij de powerboost knop kan gebruiken en de ander niet, maakt hij geen kans. Krijg je van die neppe inhaalacties van waarbij ze toch niet verdedigen omdat dat totaal geen zin heeft.
Zal ongetwijfeld afhangen van de staat van Max z'n krachtbron en of ze dat gemanaged krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben benieuwd. Zal Hadjar voor Max eindigen?
Wordt toch een veredelde testsessie voor Max en RBR. Met een beetje mazzel houdt hij een McLaren achter zichquote:Op zondag 5 juli 2026 15:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben benieuwd. Zal Hadjar voor Max eindigen?
Valt uit bij de startquote:Op zondag 5 juli 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel plekken verliest Max vandaag bij de start?
Teveel. Ik denk dat het lastig wordt om bij de eerste 10 te eindigenquote:Op zondag 5 juli 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel plekken verliest Max vandaag bij de start?
Of dit ja.quote:
Wat een lul.quote:
Altijd, Jezza.quote:
Gaat ie marshals mishandelen?quote:
quote:
quote:
ClarksonGOD.quote:
Wacht maar tot ie geen eten krijgtquote:
Ook niet in mij?quote:
Dat idd.quote:
Gasly was wel bij Diddly Squat Farm Shop geweestquote:
Waar is nattekat?quote:
Die gaat voor het Yoko effect.quote:
In absentia.quote:
Nee.quote:
Welke kutsmoes heeft ie nu weer bedacht?quote:
Snel naar huis dus.quote:
Tijd voor een modwissel.quote:
Manmanman, ouwe koeien, 1 incident....quote:
Max heeft het voor de race al opgegevenquote:
Nee, ik hoorde er eentje op het circuitquote:
/care.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
ruim 600.000quote:
Ja hij rijdt weerquote:
En parkeert hem in de pits.quote:
En Oscar Piastri probeerde een trekker met aanhanger achteruit de schuur in te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly was wel bij Diddly Squat Farm Shop geweest
Met die halve kapotte auto.quote:
Die heb ik gezien ja, seizoen 5.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En Oscar Piastri probeerde een trekker met aanhanger achteruit de schuur in te krijgen.
Galeb had geen idee wie Piastri is en vroeg hem wat hij zoal deed voor de kost
Waarop Piastri zei dat hij "iets met auto's' deed.
Alpine zit vlakbij Diddly Squat, vorig seizoen gaf Clarkson hen bier toen ze voor het eerst allebei in de punten reden dacht ik.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gasly was wel bij Diddly Squat Farm Shop geweest
Dat deed Saibari zelf al zaterdag.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:08 schreef -XOR- het volgende:
Had verwacht dat Verstappen Saibari eraf zou tetsen.
You always have to leave the space.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:08 schreef Evenstar het volgende:
2 wagenbreedtes ruimte en F1TV vindt dat er NEEEETTTT genoeg ruimte was voor Hadjar
Hij rijdt weer.quote:
Ja bedoelde meer klaar als in dat die niet heel veel meer gaat doen vandaagquote:
https://www.mclaren.com/r(...)oogle-gemini-livery/quote:Op zondag 5 juli 2026 16:10 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe vaak veranderen ze bij McLaren livery? Echt irritant. En deze is ook nog lelijk.
Ga gewoon terug naar roodwit.
Weet iemand waarom ze dit doen?
0.7?quote:
Lolquote:Op zondag 5 juli 2026 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:53)
tsjaquote:Op zondag 5 juli 2026 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:53)
Even paspoort laten zien en door.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
Oooohquote:Op zondag 5 juli 2026 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
Even de paspoortcheckquote:Op zondag 5 juli 2026 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
Ze doen de paspoort checkquote:
NFI.quote:
+5quote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef Monolith het volgende:
Wat staat er doorgaans ook alweer op een valse start?
Drivethrough?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef Monolith het volgende:
quote:
quote:
Thank you, the Stewards.quote:
hmm 5s DTP?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef Monolith het volgende:
Net zo stoffig als dat foutjes van Lewis altijd zeldzame foutjes zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Paspoort grap is inmiddels wel heel stoffig
Ja helaas is die vaak nog wel relevantquote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Juist nietquote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]quote:Op zondag 5 juli 2026 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[
[..]
quote][ afbeelding ] Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
+5
[..]quote:Op zondag 5 juli 2026 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[
[..]
quote][ afbeelding ] Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
+5
Hij is afgestoft door Russell akkefietje van vorige week.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Gewoon racisme.quote:
Goh.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:17 schreef Evenstar het volgende:
it was not a jump start, he was just moving before the start ... aldus de goden van SKY
Als Hamilton eerder een pitstop maakt wel.quote:
Ik kan mij herinneren dat er een coureur was die geen straf kreeg hiervoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:17 schreef Evenstar het volgende:
it was not a jump start, he was just moving before the start ... aldus de goden van SKY
ja, en ook dat mag nietquote:Op zondag 5 juli 2026 16:17 schreef Evenstar het volgende:
Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven.quote:
Valt me nog mee dat ze niet zeggen dat het asfalt bewoog.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:17 schreef Evenstar het volgende:
ene Lando Norris toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat er een coureur was die geen straf kreeg hiervoor.
Wat heb je tegen Antonelli?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Hopen dat Hamilton en Antonelli er samen af gaan.
Nee Antonelli moet mij veel punten pakken. Mooi nog wat verder uitlopen op die verschrikkelijke Russell.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Hopen dat Hamilton en Antonelli er samen af gaan.
Dat veel van de auto afhangt tov anderen is even een reality checkquote:Op zondag 5 juli 2026 16:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven.
Hoop niet dat ze de odd shifts copy-en.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Perox het volgende:
Ik ben er eindelijk - sorry mijn klusje liep uit
Zou mooi zijnquote:
Albon dacht ik.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk contact met Verstappen.
Het Kim Kardashian effect.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Parafernalia het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 44 (HAM) - FALSE START - MOVING BEFORE Signal (user forgot passport) (15:03:53)
is al besprokenquote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Parafernalia het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 44 (HAM) - FALSE START - MOVING BEFORE Signal (user forgot passport) (15:03:53)
Nu nog er voorbij.quote:
Apotheek op wielen is geen sportquote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap Sjors wel, hier schakelt het ook lastig tussen Silverstone en de Tour.
Ferrari gaat het wel verpesten met de strategie.quote:
Ik denk iets minder positiefquote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
great? amazing? insane? above expectation?
het gaat erom wie het beste op de banden isquote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari gaat het wel verpesten met de strategie.
4 ****quote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Versnellingsbak ook direct maar even wisselen in dat geval.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:24 schreef Gremen het volgende:
Ze gaan zijn motor wisselen tijdens de pitstop
Nee "crap"quote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou nou.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
Max zoekt alweer excuses waarom hij het niet bij kan houden
Moet crap gecensureerd worden?quote:
You wishquote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari gaat het wel verpesten met de strategie.
Sow.quote:
Het racen is nepper en hij is ineens sneller dan zijn teamgenoot en dan lijkt de hype nog gerechtvaardigd ook. Verder vind ik het een flets joch met een naar stemmetje.quote:
Die kans bestaat. Dit kost rubber.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat RBR Mercedes in een stop dwingen?
Hier schijnt gewoon de zon hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Toch apart dat wij hier nu het Britse weer hebben en daar de zon schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |