Nee Antonelli moet mij veel punten pakken. Mooi nog wat verder uitlopen op die verschrikkelijke Russell.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Hopen dat Hamilton en Antonelli er samen af gaan.
Dat veel van de auto afhangt tov anderen is even een reality checkquote:Op zondag 5 juli 2026 16:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven.
Hoop niet dat ze de odd shifts copy-en.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Perox het volgende:
Ik ben er eindelijk - sorry mijn klusje liep uit
Zou mooi zijnquote:
Albon dacht ik.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk contact met Verstappen.
Het Kim Kardashian effect.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Parafernalia het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 44 (HAM) - FALSE START - MOVING BEFORE Signal (user forgot passport) (15:03:53)
is al besprokenquote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef Parafernalia het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 44 (HAM) - FALSE START - MOVING BEFORE Signal (user forgot passport) (15:03:53)
Nu nog er voorbij.quote:
Apotheek op wielen is geen sportquote:Op zondag 5 juli 2026 16:20 schreef -XOR- het volgende:
Ik snap Sjors wel, hier schakelt het ook lastig tussen Silverstone en de Tour.
Ferrari gaat het wel verpesten met de strategie.quote:
Ik denk iets minder positiefquote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
great? amazing? insane? above expectation?
het gaat erom wie het beste op de banden isquote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari gaat het wel verpesten met de strategie.
4 ****quote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Versnellingsbak ook direct maar even wisselen in dat geval.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:24 schreef Gremen het volgende:
Ze gaan zijn motor wisselen tijdens de pitstop
Nee "crap"quote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou nou.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
Max zoekt alweer excuses waarom hij het niet bij kan houden
Moet crap gecensureerd worden?quote:
You wishquote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari gaat het wel verpesten met de strategie.
Sow.quote:
Het racen is nepper en hij is ineens sneller dan zijn teamgenoot en dan lijkt de hype nog gerechtvaardigd ook. Verder vind ik het een flets joch met een naar stemmetje.quote:
Die kans bestaat. Dit kost rubber.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat RBR Mercedes in een stop dwingen?
Hier schijnt gewoon de zon hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Toch apart dat wij hier nu het Britse weer hebben en daar de zon schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |