Hij is nog erger dan Max Mosley.quote:
Het is geen zaak van hij kan de power boost gebruiken en ik niet. Nee, jij kan op dát moment die energie niet gebruiken omdat jij die al eerder in het rondje opverbruikt hebt.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is minstens net zo erg. Want het maakt niet uit wat voor skill de andere coureur heeft, als hij de powerboost knop kan gebruiken en de ander niet, maakt hij geen kans. Krijg je van die neppe inhaalacties van waarbij ze toch niet verdedigen omdat dat totaal geen zin heeft.
Zal ongetwijfeld afhangen van de staat van Max z'n krachtbron en of ze dat gemanaged krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben benieuwd. Zal Hadjar voor Max eindigen?
Wordt toch een veredelde testsessie voor Max en RBR. Met een beetje mazzel houdt hij een McLaren achter zichquote:Op zondag 5 juli 2026 15:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben benieuwd. Zal Hadjar voor Max eindigen?
Valt uit bij de startquote:Op zondag 5 juli 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel plekken verliest Max vandaag bij de start?
Teveel. Ik denk dat het lastig wordt om bij de eerste 10 te eindigenquote:Op zondag 5 juli 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel plekken verliest Max vandaag bij de start?
Of dit ja.quote:
Wat een lul.quote:
Altijd, Jezza.quote:
Gaat ie marshals mishandelen?quote:
quote:
quote:
ClarksonGOD.quote:
Wacht maar tot ie geen eten krijgtquote:
Ook niet in mij?quote:
Dat idd.quote:
Gasly was wel bij Diddly Squat Farm Shop geweestquote:
Waar is nattekat?quote: