Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
1 grote komedie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Jup... The Show Goes On![]()
[ afbeelding ]
Jahh dit lijkt wel heel erg "gescript" zou je denken , of ze draaien zelf hun eigen GTST inelkaar elke keerquote:
Ik wist hetquote:
En nu moet Poekie de rest van de cyclus uit de buurt van Diedert blijven... gaat ook niet lukken natuurlijkquote:
De logicaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
2e telefoontje om te vragen of ze naar huis moet komen, dat moest, maar ze blijft toch.
Als die haaien nou pissed zouden zijn om die verspilde punten, maar nope. Dat doen niet-bondgenoten wel
Over 14 maand vinden ze nog zand in die loodsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er zowaar leuk uit
[ afbeelding ]
Niemandquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ik besef me dat ik totaal niet heb meegekregen wat Sayf nou eigenlijk vertelde
Saif is leukquote:
Anoekie heeft zichzelf een 2e kans gegeven , Max moet effe wachten tot einde cyclus..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:45 schreef schetterklep het volgende:
Heb even wat gemist , is die Anouk nou niet vertrokken?
Ik hoop dan eigenlijk dat die jongen de auto vol gaat laden met spullen van haar en ze daar zo voor de poort dumpt
Dat febo ook gewoon een brief in de bak doet voor Anouk met wat ze er mee moeten doen
Ik zit soms met verbazing te luisteren naar wat hij zegtquote:
Het is een bijzonder kindquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit soms met verbazing te luisteren naar wat hij zegt
Ohhw ja die aankomende wissels, ik was die leeuwen alweer vergeten dat die nog meedoenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zullen Fatima wel terug willen wisselen met Delano die in eerste instantie haai was, maar geruild werd tegen Diederik
Je kan er maar beter nu nog een weekje zitten dan de laatste, dan moet je zorgen dat je die tent uit bent. Al zie ik die tent misschien nog wel een maand staan. Soort Anouk tentquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zullen Fatima wel terug willen wisselen met Delano die in eerste instantie haai was, maar geruild werd tegen Diederik
Ja die tent zal vast nog wel blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er maar beter nu nog een weekje zitten dan de laatste, dan moet je zorgen dat je die tent uit bent. Al zie ik die tent misschien nog wel een maand staan. Soort Anouk tent![]()
Denk je nou echt dat het om die ton gaat of dat ze haar bondje niet in de steek wil laten, haha...de bitch haalt alle excuses uit de kast om te blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
Zal nog een hele toer worden om de Haaien van plek 4 naar plek 1 te manipuleren om Noekie de Ton te geven..
Aan de andere kant. lekker op plek 4 blijven dan kunnen ze Noekie gratis en voor nix offeren voor max
Natuutlijk gaat ze geen ton winnen... ze is scheitbenauwd om naar huis te gaan... daarom zeg ik ook lekker nog een maand erbij alles gratis en geen gezeik thuis en rust en Diedertquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het om die ton gaat of dat ze haar bondje niet in de steek wil laten, haha...de bitch haalt alle excuses uit de kast om te blijven.
Totdat Died haar zat is. Zij heeft haar keus gemaakt, of hij daar oprecht zo blij mee is vraag ik me afquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Natuutlijk gaat ze geen ton winnen... ze is scheitbenauwd om naar huis te gaan... daarom zeg ik ook lekker nog een maand erbij alles gratis en geen gezeik thuis en rust en Diedert
Ik denk idd dat Anouk blijft om Valentijne te trollen, dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat die Valentijne helemaal lijp werd dat Anoukje nog gewoon lekker blijft, juist om haar te trollen. Zag wel een soort van genoegen uitstralen dat ze dat vertelde.
De Leeuwen hebben de hele aflevering akkefietjes gehad.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
Waren de leeuwen nog daar? Eigenlijk de hele aflevering niets van gezien ,, op een zandsculptuur na dan
Of omdat ze bang is dat Diederik alsnog op Fatima duiktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Anouk blijft om Valentijne te trollen, dat zal haar leren
Nou, dat vond ik echt wel heel wat anders. Dat was al vrij snel echt wel liefde. Zoiets kan je overkomen en gebeurt in de gewone wereld ook regelmatig. Wel lullig voor degene die dan alleen achterblijft. Maar Diederik loopt haar gewoon op te geilen en is volgens mij echt niet op zoek naar een relatie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:33 schreef Cirilico het volgende:
Wat een smerig wijf die Anouk.Ik ben blij dat Valentijne er gewoon wat van zegt en dat iedereen haar gedrag verwerpelijk vindt. En dat van Diederik.
Alleen jammer dat men Chess en Thomas toen wel massaal steunde. Het verhaal is precies hetzelfde. Het enige verschil is dat Diederik uit is op het kapotmaken van de relatie en dat Thomas uit was op een relatie met Chess.
Maar ook dat ontstond door grenzen over te gaan en aanvankelijk te flirten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:31 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik echt wel heel wat anders. Dat was al vrij snel echt wel liefde. Zoiets kan je overkomen en gebeurt in de gewone wereld ook regelmatig. Wel lullig voor degene die dan alleen achterblijft. Maar Diederik loopt haar gewoon op te geilen en is volgens mij echt niet op zoek naar een relatie.
Timor als in Milan gok ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:26 schreef Cupfighter het volgende:
De afscuw van Timor op het gezicht van Timor toen Delano het over Roma had was overduidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze wil bij Diederik blijven. Is bang dat ie zn pijlen op iemand anders richt zodra ze weg ie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:01 schreef ThijsTH het volgende:
Anouk deed echt alles om haar vriend te laten instemmen met blijven. Was totaal niet bang hem kwijt te raken, maar alleen maar bang om het spel niet te mogen blijven spelen. En vervolgens hoopte ze maar dat de tijd van het belletje op zou zijn voordat hij uitdrukkelijk had verboden dat ze mocht blijven. En nu kan ze het erop gooien dat hij het niet uitdrukkelijk heeft verboden, al wil hij het overduidelijk niet dat ze blijft.
Dit is echte en kansloze relatie, niet meer te redden.
Ik zie haar zomaar ook nog langer dan deze maand zitten hoor. Die blijft gerust tot September.
Ik denk dat ze stiekem hoopt dat die vriend er klaar mee is en het per brief uitmaakt, dan heeft zij het niet gedaan en komt ze er zonder confrontatie vanaf.
Als ze die ton wint heeft ze NOG een extra reden om die vriend niet meer te willen (wil ze echt niet delen)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:04 schreef freaky40 het volgende:
No doubt, die blijft echt nog wel een cyclus hier na. Of ze moet toch ineens 'de ton' winnen, dan natuurlijk niet. Maar die kans schat ik nihil.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:00 schreef spapaars het volgende:
De bijgevoegde foto en het verhaal![]()
https://www.ditjesendatje(...)ig-relatie-op-scherp
Aan zulke antwoorden heb je iets als je zelf te lui bent om het na te kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
20:30 en dan aankomende week de hele week om 20:00 21:00
[ afbeelding ]
edit: 21:00 dus
Vanavond om 20:38quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan zulke antwoorden heb je iets als je zelf te lui bent om het na te kijken.
Ik had dat plaatje eerder gepost, dus die was zo weer teruggevonden (had niet verwacht zo ver terug, maar de reeks gaat nou eenmaal best hardquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan zulke antwoorden heb je iets als je zelf te lui bent om het na te kijken.
Handig plaatje voor in de opquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje eerder gepost, dus die was zo weer teruggevonden (had niet verwacht zo ver terug, maar de reeks gaat nou eenmaal best hard)
Hoor ik inderdaad liever dan Roma, die moet geen vragen meer krijgenquote:
Ik vind het humor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoor ik inderdaad liever dan Roma, die moet geen vragen meer krijgen
Eentje die nergens op sloegquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Valtentijne weet het weer hoor ...
Oh nee, toch niet, en ze gooit er maar weer een one-liner in
Ach paar keer in de min, lekker onderaan blijven.quote:
Ze zijn in de loods friends with benefits geworden. En dat zijn ze nog steeds.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Waren zij al een setje of zijn ze de loods een setje geworden?
Ja geen idee of dat handig is, we weten nog niet hoe het met wegsturen gaat deze maand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach paar keer in de min, lekker onderaan blijven.
Tis nu zaterdag toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij had Anouk haar vriend beloofd om maandag weer thuis te zijn.
Dat zien we maandag dan welquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat maandag niet thuis zijn
Ze zijn wellicht allebei nog in ontkenningquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Dit ziet er wel wat meer uit dan friends with benefits.
Dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze zijn wellicht allebei nog in ontkenning
We lopen een week achter hèquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij had Anouk haar vriend beloofd om maandag weer thuis te zijn.
Anders was de spoiler machine al ingezet. Anouk zit er gewoon nog en volgende maand zie ik haar daar ook nog wel zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:53 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze heeft haar 24 uur ingetrokken, ze gaat niet meer weg.
De band die we hier hebben blijft hier, zijn woorden. Doei Anouk leuk voor de verveling in de loodsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Als er snel een keutel ingetrokken wordt is het die van Diedert.. voor 'ie aan Poekie vast zit en nog maanden opgescheept zit met haar in de Loods
Ze kan het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |