Ach paar keer in de min, lekker onderaan blijven.quote:
Ze zijn in de loods friends with benefits geworden. En dat zijn ze nog steeds.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Waren zij al een setje of zijn ze de loods een setje geworden?
Ja geen idee of dat handig is, we weten nog niet hoe het met wegsturen gaat deze maand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach paar keer in de min, lekker onderaan blijven.
Tis nu zaterdag toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij had Anouk haar vriend beloofd om maandag weer thuis te zijn.
Dat zien we maandag dan welquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat maandag niet thuis zijn
Ze zijn wellicht allebei nog in ontkenningquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Dit ziet er wel wat meer uit dan friends with benefits.
Dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze zijn wellicht allebei nog in ontkenning
We lopen een week achter hčquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef LionHeart het volgende:
Volgens mij had Anouk haar vriend beloofd om maandag weer thuis te zijn.
Anders was de spoiler machine al ingezet. Anouk zit er gewoon nog en volgende maand zie ik haar daar ook nog wel zitten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:53 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze heeft haar 24 uur ingetrokken, ze gaat niet meer weg.
De band die we hier hebben blijft hier, zijn woorden. Doei Anouk leuk voor de verveling in de loodsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Als er snel een keutel ingetrokken wordt is het die van Diedert.. voor 'ie aan Poekie vast zit en nog maanden opgescheept zit met haar in de Loods
Ze kan het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |