Ik denk idd dat Anouk blijft om Valentijne te trollen, dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat die Valentijne helemaal lijp werd dat Anoukje nog gewoon lekker blijft, juist om haar te trollen. Zag wel een soort van genoegen uitstralen dat ze dat vertelde.
De Leeuwen hebben de hele aflevering akkefietjes gehad.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
Waren de leeuwen nog daar? Eigenlijk de hele aflevering niets van gezien ,, op een zandsculptuur na dan
Of omdat ze bang is dat Diederik alsnog op Fatima duiktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Anouk blijft om Valentijne te trollen, dat zal haar leren
Nou, dat vond ik echt wel heel wat anders. Dat was al vrij snel echt wel liefde. Zoiets kan je overkomen en gebeurt in de gewone wereld ook regelmatig. Wel lullig voor degene die dan alleen achterblijft. Maar Diederik loopt haar gewoon op te geilen en is volgens mij echt niet op zoek naar een relatie.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:33 schreef Cirilico het volgende:
Wat een smerig wijf die Anouk.Ik ben blij dat Valentijne er gewoon wat van zegt en dat iedereen haar gedrag verwerpelijk vindt. En dat van Diederik.
Alleen jammer dat men Chess en Thomas toen wel massaal steunde. Het verhaal is precies hetzelfde. Het enige verschil is dat Diederik uit is op het kapotmaken van de relatie en dat Thomas uit was op een relatie met Chess.
Maar ook dat ontstond door grenzen over te gaan en aanvankelijk te flirten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:31 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik echt wel heel wat anders. Dat was al vrij snel echt wel liefde. Zoiets kan je overkomen en gebeurt in de gewone wereld ook regelmatig. Wel lullig voor degene die dan alleen achterblijft. Maar Diederik loopt haar gewoon op te geilen en is volgens mij echt niet op zoek naar een relatie.
Timor als in Milan gok ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:26 schreef Cupfighter het volgende:
De afscuw van Timor op het gezicht van Timor toen Delano het over Roma had was overduidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze wil bij Diederik blijven. Is bang dat ie zn pijlen op iemand anders richt zodra ze weg ie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:01 schreef ThijsTH het volgende:
Anouk deed echt alles om haar vriend te laten instemmen met blijven. Was totaal niet bang hem kwijt te raken, maar alleen maar bang om het spel niet te mogen blijven spelen. En vervolgens hoopte ze maar dat de tijd van het belletje op zou zijn voordat hij uitdrukkelijk had verboden dat ze mocht blijven. En nu kan ze het erop gooien dat hij het niet uitdrukkelijk heeft verboden, al wil hij het overduidelijk niet dat ze blijft.
Dit is echte en kansloze relatie, niet meer te redden.
Ik zie haar zomaar ook nog langer dan deze maand zitten hoor. Die blijft gerust tot September.
Ik denk dat ze stiekem hoopt dat die vriend er klaar mee is en het per brief uitmaakt, dan heeft zij het niet gedaan en komt ze er zonder confrontatie vanaf.
Als ze die ton wint heeft ze NOG een extra reden om die vriend niet meer te willen (wil ze echt niet delen)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:04 schreef freaky40 het volgende:
No doubt, die blijft echt nog wel een cyclus hier na. Of ze moet toch ineens 'de ton' winnen, dan natuurlijk niet. Maar die kans schat ik nihil.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:00 schreef spapaars het volgende:
De bijgevoegde foto en het verhaal![]()
https://www.ditjesendatje(...)ig-relatie-op-scherp
Aan zulke antwoorden heb je iets als je zelf te lui bent om het na te kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
20:30 en dan aankomende week de hele week om 20:00 21:00
[ afbeelding ]
edit: 21:00 dus
Vanavond om 20:38quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan zulke antwoorden heb je iets als je zelf te lui bent om het na te kijken.
Ik had dat plaatje eerder gepost, dus die was zo weer teruggevonden (had niet verwacht zo ver terug, maar de reeks gaat nou eenmaal best hardquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan zulke antwoorden heb je iets als je zelf te lui bent om het na te kijken.
Handig plaatje voor in de opquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje eerder gepost, dus die was zo weer teruggevonden (had niet verwacht zo ver terug, maar de reeks gaat nou eenmaal best hard)
Hoor ik inderdaad liever dan Roma, die moet geen vragen meer krijgenquote:
Ik vind het humor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoor ik inderdaad liever dan Roma, die moet geen vragen meer krijgen
Eentje die nergens op sloegquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Valtentijne weet het weer hoor ...
Oh nee, toch niet, en ze gooit er maar weer een one-liner in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |