Niemandquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ik besef me dat ik totaal niet heb meegekregen wat Sayf nou eigenlijk vertelde
Saif is leukquote:
Anoekie heeft zichzelf een 2e kans gegeven , Max moet effe wachten tot einde cyclus..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:45 schreef schetterklep het volgende:
Heb even wat gemist , is die Anouk nou niet vertrokken?
Ik hoop dan eigenlijk dat die jongen de auto vol gaat laden met spullen van haar en ze daar zo voor de poort dumpt
Dat febo ook gewoon een brief in de bak doet voor Anouk met wat ze er mee moeten doen
Ik zit soms met verbazing te luisteren naar wat hij zegtquote:
Het is een bijzonder kindquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit soms met verbazing te luisteren naar wat hij zegt
Ohhw ja die aankomende wissels, ik was die leeuwen alweer vergeten dat die nog meedoenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zullen Fatima wel terug willen wisselen met Delano die in eerste instantie haai was, maar geruild werd tegen Diederik
Je kan er maar beter nu nog een weekje zitten dan de laatste, dan moet je zorgen dat je die tent uit bent. Al zie ik die tent misschien nog wel een maand staan. Soort Anouk tentquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zullen Fatima wel terug willen wisselen met Delano die in eerste instantie haai was, maar geruild werd tegen Diederik
Ja die tent zal vast nog wel blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er maar beter nu nog een weekje zitten dan de laatste, dan moet je zorgen dat je die tent uit bent. Al zie ik die tent misschien nog wel een maand staan. Soort Anouk tent![]()
Denk je nou echt dat het om die ton gaat of dat ze haar bondje niet in de steek wil laten, haha...de bitch haalt alle excuses uit de kast om te blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
Zal nog een hele toer worden om de Haaien van plek 4 naar plek 1 te manipuleren om Noekie de Ton te geven..
Aan de andere kant. lekker op plek 4 blijven dan kunnen ze Noekie gratis en voor nix offeren voor max
Natuutlijk gaat ze geen ton winnen... ze is scheitbenauwd om naar huis te gaan... daarom zeg ik ook lekker nog een maand erbij alles gratis en geen gezeik thuis en rust en Diedertquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het om die ton gaat of dat ze haar bondje niet in de steek wil laten, haha...de bitch haalt alle excuses uit de kast om te blijven.
Totdat Died haar zat is. Zij heeft haar keus gemaakt, of hij daar oprecht zo blij mee is vraag ik me afquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Natuutlijk gaat ze geen ton winnen... ze is scheitbenauwd om naar huis te gaan... daarom zeg ik ook lekker nog een maand erbij alles gratis en geen gezeik thuis en rust en Diedert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |