Kreeg er ook iets van mee,.. en de de beroemde Becketts-bocht zou dan een soort oplaadpunt worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de coureurs gaat het dit weekend een lachertje worden
Dat werd ook geroepen toen er nog geen meter was geracet. Inmiddels prima ritten gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Belooft nog wat op circuits als Spa en Monzaquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ach joh, kunnen ze straks op spa elkaar ook een keertje inhalenquote:Op donderdag 2 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belooft nog wat op circuits als Spa en Monza
quote:Tweevoudig kampioen Fernando Alonso's woorden komen het het hardst aan. "Dit wordt een trieste vertoning voor de fans", sneert de Spanjaard. "Snelle bochten zoals Copse, Maggots & Becketts en Chapel veranderen in oplaadstations."
Alonso heeft medestanders in overvloed. Bijna alle Formule 1-coureurs zijn in aanloop naar de Britse grand prix opnieuw unaniem zeer kritisch over hun oplaadbare bolides.
Alleen Mercedes-favoriet George Russell klinkt nog enigszins positief. "Ook ik vond de auto's begin deze eeuw leuker en indrukwekkender, maar de tijden zijn veranderd en we moeten niet overdrijven. Het wordt nog steeds een mooi evenement op een schitterend circuit. Er komen hier dik een half miljoen fans. Die gaan echt niet allemaal zeuren over lege batterijen."
https://nos.nl/artikel/26(...)akt-voor-silverstone
Vooral niet klagen als je bijna vooraan staat.quote:
Die Russell likt zich vooral in bij de FIA. Zou me niets verbazen als hij naar zijn carriere als coureur iets aan die kant gaat doen.quote:
Als ACM toestemming geeft voor de overname. Daarna zal wel een datum bekend worden gemaakt.quote:
Schrijft George Russell als toekomstig steward opquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die Russell likt zich vooral in bij de FIA. Zou me niets verbazen als hij naar zijn carriere als coureur iets aan die kant gaat doen.
Wedstrijdleiding?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die Russell likt zich vooral in bij de FIA. Zou me niets verbazen als hij naar zijn carriere als coureur iets aan die kant gaat doen.
Te min, voorzitter FIA.quote:
Mooi dat die niet met de meute mee lult en een beetje nuance toont.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Welke blauwen?!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Veel plezier, ik doe vandaag net als die blauwen vaak doen.
quote:
quote:
Ik was nog aan het werkquote:
O ja, externen zijn harde werkers.quote:
Aldus Videoland dusquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:35 schreef pmponer het volgende:
Dit jaar is het kut maar volgend jaar is het veel beter - aldus Viaplay duo
Als het duo niet meer het commentaar doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:35 schreef pmponer het volgende:
Rtl kan ook beslissen om voor andere commentatoren te gaan.quote:
Slimme werkersquote:
Laten we dat hopen jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rtl kan ook beslissen om voor andere commentatoren te gaan.
Internen zijn nog slimmere werkersquote:
Klopt waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:35 schreef pmponer het volgende:
nja,,,drie letters wil ik niet groot noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt waarschijnlijk ook wel.
Nou ja kut is een groot woord. Eerst maar ff een flying lap zien. Heb ik nog niet kunnen checken.
Ohquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja,,,drie letters wil ik niet groot noemen
Speciaal voor Max gedaan,...rasechte PSVerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het wel wat vrolijker de rood witte kerbs ipv zwart wit
NFI denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (13:04:57)
Ze doen eerst de paspoortcheckquote:
quote:
Race Controlquote:
Called it.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (13:04:57)
Heb ze even gebeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max is door de paspoortcontrole gekomen.
Ga opletten verder dit seizoen, Max is aan het uitdagen. Hij gaat het vaker doen tot hij een keer uitgenodigd wordt en gaat er dan met 2 benen gestrekt met noppen naar voren op knieschijf hoogte in.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (13:04:57)
Staat lang binnen.quote:
Stig belt niet. Stig praat niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Called it.
[..]
Heb ze even gebeld.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stig belt niet. Stig praat niet.
Stig doet de Stewardskantoordeur open, loopt naar binnen, kijkt de stewards aan tot het awkward wordt en gaat weg.
Of dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stig belt niet. Stig praat niet.
Stig doet de Stewardskantoordeur open, loopt naar binnen, kijkt de stewards aan tot het awkward wordt en gaat weg.
Misschien gooit ie er nog een paar fuck you's uit bij de interviewsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga opletten verder dit seizoen, Max is aan het uitdagen. Hij gaat het vaker doen tot hij een keer uitgenodigd wordt en gaat er dan met 2 benen gestrekt met noppen naar voren op knieschijf hoogte in.
Er staat toch geen kampioenschap op het spel bij deze rebel.
Heerlijk
Behoorlijkquote:
Afstelling op de softs is wel erg slecht.quote:
Die S3 was echt niet goed.quote:
Draait niet dat ding.. echt gewoon niet. Je ziet het gewoon zelf.quote:
Ik zie het al voor me: "Kimi, this is Race Director Russell, why did you not complain about Max not giving his place not back to you in turn 3 in lap 2?"quote:
Het is pas een vrije training. Straks na 18.00 uur weten we wat meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En zo kunnen alle bespiegelingen (Ferrari gaat met de PU en de kleine turbo hier een probleem krijgen, RBR gaat met de topsnelheid hoe het tweede team zijn) weer hop de prullenbak in.
Leuk voor hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max is de meest succesvolste coureur in de sprint @:Nattekat
Zijn load te vroeg verschoten. Overkomt hem bij Kim ook weleens.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ham heeft zijn beste sessie alweer gehad.
Nou, niet dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het is pas een vrije training. Straks na 18.00 uur weten we wat meer.
Ferrari had het in Oostenrijk moeilijk met hun prut motortje. Ik verwacht een heel dominant Mercedes met Antonelli en George blaaskaak op nummer 2.
Wacht maar ff tot SQ3quote:
Ja heel erg 😅quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewaagd om Max binnen te houden.
Halloquote:
Te laatquote:
En strafregels schrijven!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jah, ik zal over een minuut of 6 even in het strafhoekje gaan staan
Iets met klassieke look.quote:
Ja, lekker handig.quote:
Dit idd. P3 is echt netjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:16 schreef Mano_ het volgende:
En netjes van Max ja, ik begreep dat het eerder niet zo lekker liep.
En snelquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:17 schreef Mano_ het volgende:
Nou, de hoek in en schrijven maar. Tot morgen!
Eerste McLaren in de Formule 1 in 1966. Kleurstelling van de auto's uit de film Grand Prix ter promotie in plaats van het Nieuw Zeelandse papaya oranje waar ze later mee reden.quote:
Anderhalve tiende achter Max, wat is daar slecht aan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar![]()
Worst of the best. Ai ai ai wat slecht.
KREET KRAUT.quote:
Staat vier auto’s tussen. Is teveel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Anderhalve tiende achter Max, wat is daar slecht aan?
Tussen 9 en 10 zit geen auto en dat gat is bijna een halve seconde.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat vier auto’s tussen. Is teveel.
Wat kun je daar nou aan doen. Als alles dicht bij elkaar zit. Anderhalve tiende op een rondje van 1 minuut 29 is echt heel goed. Die jongen zit in zijn tweede haar F1 en zijn eerste jaar bij RBR. Ik denk dat het gat normaal veel groter is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat vier auto’s tussen. Is teveel.
Tijden zitten sowieso dichter bij elkaar in kwali omdat driver skill niet zo'n groot verschil meer uit maakt over een rondje. Dus tenzij je het echt helemaal verneukt zit je standaard dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Anderhalve tiende achter Max, wat is daar slecht aan?
Zoals Verstappen zou zeggen: gas gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat kun je daar nou aan doen.
Het valt misschien ruim binnen van wat je mag verwachten van een topper, maar ik kan me voorstellen dat die zelf ook wel beter wil. Want je teammate rijdt op de podium posities en je rijdt zelf rond voor de kruimels.quote:Als alles dicht bij elkaar zit. Anderhalve tiende op een rondje van 1 minuut 29 is echt heel goed. Die jongen zit in zijn tweede haar F1 en zijn eerste jaar bij RBR. Ik denk dat het gat normaal veel groter is.
Leclerc staat drie tienden achter Hamilton en Russell 3 tienden achter Antonelli. Dat is toch veel slechter dan waar Hadjar heeft gedaan ten opzichte van de beste coureur van het hele veld?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tijden zitten sowieso dichter bij elkaar in kwali omdat driver skill niet zo'n groot verschil meer uit maakt over een rondje. Dus tenzij je het echt helemaal verneukt zit je standaard dichter bij elkaar.
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands kan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Wisten jullie dat Hamilton hier de weg kent?
Leclerc is dan ook de meest overschatte F1 coureur sinds Jenson Button.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef DjVero het volgende:
Hamilton heeft Leclerc wel flink onder de duim, hoor, dit seizoen. Nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen, maar netjes van 'm
Wist je dat Interlagos ‘tussen de meren’ betekent?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands kan?
Ja precies. Die hebben het verneukt want die auto kan dus veel sneller. Die hadden gewoon voor Verstappen moeten staan. Als je de coureurs wil vergelijken met deze auto's moet je echt naar de tracks gaan kijken waar de batterij geen rol speelt. De coureur maakte voorheen het verschil door bochten sneller en beter te nemen maar dat kan ze nu juist tijd kosten omdat ze dan minder kunnen opladen voor het rechte stuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leclerc staat drie tienden achter Hamilton en Russell 3 tienden achter Antonelli. Dat is toch veel slechter dan waar Hadjar heeft gedaan ten opzichte van de beste coureur van het hele veld?
Maar je bent als coureur in deze klasse dan toch beter als je de bochten op de juiste manier gebruikt en daardoor sneller bent?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja precies. Die hebben het verneukt want die auto kan dus veel sneller. Die hadden gewoon voor Verstappen moeten staan. Als je de coureurs wil vergelijken met deze auto's moet je echt naar de tracks gaan kijken waar de batterij geen rol speelt. De coureur maakte voorheen het verschil door bochten sneller en beter te nemen maar dat kan ze nu juist tijd kosten omdat ze dan minder kunnen opladen voor het rechte stuk.
Is volgens jaar gelukkig weer fixed. Nog eventjes een paar GP’s wat mindere bochtsnelheden.quote:
Onder narcose, de ballen gaan er af.quote:
Moet dat nou zoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onder narcose, de ballen gaan er af.
Je kan het ook zonder narcose doen maar dat is zielig.quote:
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder narcose doen maar dat is zielig.
Via de koptelefoon luisteren?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
pff, buurman heeft net nu zin om te gaan boren
Je bent laatquote:
Ik ben er voor de start.quote:
De boormanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
pff, buurman heeft net nu zin om te gaan boren
Snotver.quote:
Gebruik die vaak om klanten te bellen en muziek te luisteren op het werkquote:
Tegelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gebruik die vaak om klanten te bellen en muziek te luisteren op het werk
Tuurlijk, wachtmuziekje voor de klant.quote:
Vorige week ging het primaquote:
Bij viaplay werd gesteld dat de auto een veel te kleine window heeft voor een goede start.quote:
Klassieke look.quote:
Die ruikt bloedquote:
Zusterteams!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan amper de mclaren van de mercedes onderscheiden
De FIA heeft schijt aan kleurenblinden dat ze dit toestaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan amper de mclaren van de mercedes onderscheiden
Dit keurt Zak wel goedquote:
Duracell!quote:
Dat belooft wat voor morgenquote:
Dat zijn matige batterijenquote:
Neen, Duracell gaat 1.5 keer langer mee als je ze niet bij de action koopt.quote:
Zeker!quote:
Was wel te verwachten.quote:
quote:
quote:
En er weer voorbij.quote:
Jojo effectquote:
Balans is niet heel lekker.quote:
Als je autosport niet kent ziet het er leuk uit, maar dit heeft echt niets met de geest van racen te makenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vermaak me prima zal wel aan mij liggen.
Het is wat het is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Als je autosport niet kent ziet het er leuk uit, maar dit heeft echt niets met de geest van racen te maken
Denk het niet, Verstappen kondigde van de week al aan het ruk zou worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Boordaradio van max zal wel een bliep festijn zijn
Vooral zien hoe het gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk het niet, Verstappen kondigde van de week al aan het ruk zou worden.
DIt is geen racen, dit is batterijtje laden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Denk dat het probleem vooral de elektrische deployment is en dat hebben Mercedes en Ferrari beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Hopen dat ze voor de race nog iets kunnen aanpassen obv deze tele
Valt wel mee hoor het is leuk om te zienquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Beter doorontwikkeld. Red Bull heeft ook nog hun eigen motor dit jaar. En dat die het gezien de omstandigheden zo goed doet is wel netjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Denk dat het probleem vooral de elektrische deployment is en dat hebben Mercedes en Ferrari beter voor elkaar.
Norris knap ertussen gesneakt btw.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor het is leuk om te zien
Jawel doe niet zo gek, er zitten alleen wat componenten in die voor ons minder aantrekkelijk zijn maar ze racen toch echt hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Het heeft alleen niets met racen te maken.
Racen is de limiet opzoeken van de auto, hier zoeken ze de limiet van de batterij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jawel doe niet zo gek, er zitten alleen wat componenten in die voor ons minder aantrekkelijk zijn maar ze racen toch echt hoor.
ze hoeven niet hard te zoeken bij RBRquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Racen is de limiet opzoeken van de auto, hier zoeken ze de limiet van de batterij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |