Staat vier auto’s tussen. Is teveel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Anderhalve tiende achter Max, wat is daar slecht aan?
Tussen 9 en 10 zit geen auto en dat gat is bijna een halve seconde.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat vier auto’s tussen. Is teveel.
Wat kun je daar nou aan doen. Als alles dicht bij elkaar zit. Anderhalve tiende op een rondje van 1 minuut 29 is echt heel goed. Die jongen zit in zijn tweede haar F1 en zijn eerste jaar bij RBR. Ik denk dat het gat normaal veel groter is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat vier auto’s tussen. Is teveel.
Tijden zitten sowieso dichter bij elkaar in kwali omdat driver skill niet zo'n groot verschil meer uit maakt over een rondje. Dus tenzij je het echt helemaal verneukt zit je standaard dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Anderhalve tiende achter Max, wat is daar slecht aan?
Zoals Verstappen zou zeggen: gas gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat kun je daar nou aan doen.
Het valt misschien ruim binnen van wat je mag verwachten van een topper, maar ik kan me voorstellen dat die zelf ook wel beter wil. Want je teammate rijdt op de podium posities en je rijdt zelf rond voor de kruimels.quote:Als alles dicht bij elkaar zit. Anderhalve tiende op een rondje van 1 minuut 29 is echt heel goed. Die jongen zit in zijn tweede haar F1 en zijn eerste jaar bij RBR. Ik denk dat het gat normaal veel groter is.
Leclerc staat drie tienden achter Hamilton en Russell 3 tienden achter Antonelli. Dat is toch veel slechter dan waar Hadjar heeft gedaan ten opzichte van de beste coureur van het hele veld?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tijden zitten sowieso dichter bij elkaar in kwali omdat driver skill niet zo'n groot verschil meer uit maakt over een rondje. Dus tenzij je het echt helemaal verneukt zit je standaard dichter bij elkaar.
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands kan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Wisten jullie dat Hamilton hier de weg kent?
Leclerc is dan ook de meest overschatte F1 coureur sinds Jenson Button.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef DjVero het volgende:
Hamilton heeft Leclerc wel flink onder de duim, hoor, dit seizoen. Nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen, maar netjes van 'm
Wist je dat Interlagos ‘tussen de meren’ betekent?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands kan?
Ja precies. Die hebben het verneukt want die auto kan dus veel sneller. Die hadden gewoon voor Verstappen moeten staan. Als je de coureurs wil vergelijken met deze auto's moet je echt naar de tracks gaan kijken waar de batterij geen rol speelt. De coureur maakte voorheen het verschil door bochten sneller en beter te nemen maar dat kan ze nu juist tijd kosten omdat ze dan minder kunnen opladen voor het rechte stuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leclerc staat drie tienden achter Hamilton en Russell 3 tienden achter Antonelli. Dat is toch veel slechter dan waar Hadjar heeft gedaan ten opzichte van de beste coureur van het hele veld?
Maar je bent als coureur in deze klasse dan toch beter als je de bochten op de juiste manier gebruikt en daardoor sneller bent?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja precies. Die hebben het verneukt want die auto kan dus veel sneller. Die hadden gewoon voor Verstappen moeten staan. Als je de coureurs wil vergelijken met deze auto's moet je echt naar de tracks gaan kijken waar de batterij geen rol speelt. De coureur maakte voorheen het verschil door bochten sneller en beter te nemen maar dat kan ze nu juist tijd kosten omdat ze dan minder kunnen opladen voor het rechte stuk.
Is volgens jaar gelukkig weer fixed. Nog eventjes een paar GP’s wat mindere bochtsnelheden.quote:
Onder narcose, de ballen gaan er af.quote:
Moet dat nou zoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onder narcose, de ballen gaan er af.
Je kan het ook zonder narcose doen maar dat is zielig.quote:
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder narcose doen maar dat is zielig.
Via de koptelefoon luisteren?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
pff, buurman heeft net nu zin om te gaan boren
Je bent laatquote:
Ik ben er voor de start.quote:
De boormanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
pff, buurman heeft net nu zin om te gaan boren
Snotver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |