Als je autosport niet kent ziet het er leuk uit, maar dit heeft echt niets met de geest van racen te makenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vermaak me prima zal wel aan mij liggen.
Het is wat het is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Als je autosport niet kent ziet het er leuk uit, maar dit heeft echt niets met de geest van racen te maken
Denk het niet, Verstappen kondigde van de week al aan het ruk zou worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Boordaradio van max zal wel een bliep festijn zijn
Vooral zien hoe het gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk het niet, Verstappen kondigde van de week al aan het ruk zou worden.
DIt is geen racen, dit is batterijtje laden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Denk dat het probleem vooral de elektrische deployment is en dat hebben Mercedes en Ferrari beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Hopen dat ze voor de race nog iets kunnen aanpassen obv deze tele
Valt wel mee hoor het is leuk om te zienquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Beter doorontwikkeld. Red Bull heeft ook nog hun eigen motor dit jaar. En dat die het gezien de omstandigheden zo goed doet is wel netjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Denk dat het probleem vooral de elektrische deployment is en dat hebben Mercedes en Ferrari beter voor elkaar.
Norris knap ertussen gesneakt btw.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor het is leuk om te zien
Jawel doe niet zo gek, er zitten alleen wat componenten in die voor ons minder aantrekkelijk zijn maar ze racen toch echt hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Het heeft alleen niets met racen te maken.
Racen is de limiet opzoeken van de auto, hier zoeken ze de limiet van de batterij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jawel doe niet zo gek, er zitten alleen wat componenten in die voor ons minder aantrekkelijk zijn maar ze racen toch echt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |