quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:00 schreef luxerobots het volgende:
Canada bereikte de achtste finale door met 1-0 van Zuid-Afrika te winnen, terwijl Marokko zich plaatste na een overwinning op Nederland na strafschoppen.
Er wordt gespeeld in het NRG Stadium in Houston, Texas. De socceroos spelen met bekenden als aanvoerder Alphonso Davies, doelpuntenmaker Jonathan David en middenvelder Stephen Eustáquio. Terwijl de Atlasleeuwen spelen met één van de beste rechtsbacks van dit toernooi, Achraf Hakimi (geboren in Spanje), keeper Yassine Bounou (geboren in Canada) en ex-PSV spits Ismael Saibari (geboren in Spanje maar opgegroeid in België).
Het belooft een hete pot te worden, waarbij de Marokkanen, in ieder geval op papier, de favoriet zijn. Toch zal Canada geen makkelijke tegenstander zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: dit moet je winnen, ik ga voor een 3-1.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]Bij die voorspelling wint Canada.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: dit moet je winnen, ik ga voor een 3-1.What can change the nature of a man?
Frankrijkquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Marokko wint, tegen wie moeten ze dan?
1/4 Canadeesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:38 schreef DrDentz het volgende:
Mijn hart ligt bij Canada. Mijn oma is bij de bevrijding van Amsterdam verkracht door een Canadese soldaat, daaruit is mijn moeder ontstaan. Niemand weet wie die soldaat precies was, maar ik ben dus volledig Canadees.
Als Canada met ballen speelt kan het alle kanten op. Nogmaals Marokko heeft niks bijzonders laten zien nog, behalve dat ze tegen een NL-team met een angsthazen instelling 90+ minuten nodig hadden om slechts gelijk te komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:25 schreef Halcon het volgende:
Ik ben uiteraard voor Canada, maar denk dat ze weinig kans maken tegen Marukko.
Weet je zeker dat het geen Duitser was?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:38 schreef DrDentz het volgende:
Mijn hart ligt bij Canada. Mijn oma is bij de bevrijding van Amsterdam verkracht door een Canadese soldaat, daaruit is mijn moeder ontstaan. Niemand weet wie die soldaat precies was, maar ik ben dus volledig Canadees.
Ik sta er ook zo in. Canada in de volgende ronde lijkt me veel beter dan Marokko, maar normaal gesproken is Marokko het betere team.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:25 schreef Halcon het volgende:
Ik ben uiteraard voor Canada, maar denk dat ze weinig kans maken tegen Marukko.
Die hebben inderdaad niet heel veel laten zien, maar hebben natuurlijk wel een surplus aan kwaliteit ten opzichte van Canada. En echt vierkant draait het nu ook weer niet bij Marokko.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als Canada met ballen speelt kan het alle kanten op. Nogmaals Marokko heeft niks bijzonders laten zien nog, behalve dat ze tegen een NL-team met een angsthazen instelling 90+ minuten nodig hadden om slechts gelijk te komen.
Wat een wilde post.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:38 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen direct de prullenbak in. Zag net bij de jumbo ook nog een rack vol met juichjacks.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
"Voor de Canadezen moet je wezen!"
(T-shirts zijn onderweg.)
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:33 schreef vul_maar_in het volgende:
1-0 tegen Schotland
4-2 tegen Haïti (2 doelpunten laat in de 2e helft)
Gestolen Africa Cup
Ik zie het gewoon nog niet. Saibari is geniaal uiteraard maar als team?
Nee dat was het elftal in 2018 Toen waren ze er helemaal niet bijquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:03 schreef 100Spokes het volgende:
Marokko had strafschoppen nodig tegen het slechtste Nederlands elftal sinds mensenheugenis dus dit is nog niet gespeeld.
Toen was het wk met maar 32 landenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee dat was het elftal in 2018 Toen waren ze er helemaal niet bij
Dat wordt oorlog in de straten van Parijsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
Van mij mag Marokko wel winnen want ik heb wel zin in Frankrijk - Marokko.
Maar als Canada wint ook prima.
( mijn voorspelling is 1-2)
Marokko speelde knap gelijk tegen Brazilië, dus van Canada winnen ze wel. Het zal wel 2-1 voor Marokko worden ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:03 schreef 100Spokes het volgende:
Marokko had strafschoppen nodig tegen het slechtste Nederlands elftal sinds mensenheugenis dus dit is nog niet gespeeld.
We gaan het zien, Canada is nog steeds niet echt een team waar ik veel van verwacht dus dit zullen ze ook wel doorlolleren.quote:
Je kunt plaatjes posten of me vertellen op basis waarvan ik dit Marokko wel zo hoog dien aan te slaanquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
We hadden nu gewoon in de opmaat naar een WK wedstrijd van Oranje kunnen zitten....
Ja, je had zelfs spelers rust kunnen geven voor de kraker tegen Frankrijk, want van Canada win je met 5-6 wissels erin normaal gesproken ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
We hadden nu gewoon in de opmaat naar een WK wedstrijd van Oranje kunnen zitten....
Ho maar weer met dit gedroom. We liggen eruit makkers.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]![]()
Was ook echt de perfecte tijd, zaterdagavond 19:00
Onze miljonairs zaten liever op het strand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
Gullit of van Basten hadden gezegd: "Steek dat plan maar in je hol, Trainer. Wij gaan gewoon voetballen zoals we getraind hebben".quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onze miljonairs zaten liever op het strand.
Er is in de groep helemaal niemand meer die een natuurlijk overwicht heeft en ook recht van spreken heeft. Dat begint al met de aanvoerder die wegloopt als er pingels genomen moeten worden, een beetje gaat zitten jammeren over de media en op het veld ook laat zien dat zijn tijd voorbij is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gullit of van Basten hadden gezegd: "steek maar in je hol Trainer. Wij gaan gewoon voetballen zoals we getraind hebben".
Vroeger, toen mannen nog borsthaar hadden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gullit of van Basten hadden gezegd: "Steek dat plan maar in je hol, Trainer. Wij gaan gewoon voetballen zoals we getraind hebben".
Ja dit is het tijdperk van sneeuwvlokjes en jankballen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is in de groep helemaal niemand meer die een natuurlijk overwicht heeft en ook recht van spreken heeft. Dat begint al met de aanvoerder die wegloopt als er pingels genomen moeten worden, een beetje gaat zitten jammeren over de media en op het veld ook laat zien dat zijn tijd voorbij is.
:-(quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ho maar weer met dit gedroom. We liggen eruit makkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |