Je kunt plaatjes posten of me vertellen op basis waarvan ik dit Marokko wel zo hoog dien aan te slaanquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
We hadden nu gewoon in de opmaat naar een WK wedstrijd van Oranje kunnen zitten....
Ja, je had zelfs spelers rust kunnen geven voor de kraker tegen Frankrijk, want van Canada win je met 5-6 wissels erin normaal gesproken ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
We hadden nu gewoon in de opmaat naar een WK wedstrijd van Oranje kunnen zitten....
Ho maar weer met dit gedroom. We liggen eruit makkers.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]![]()
Was ook echt de perfecte tijd, zaterdagavond 19:00
Onze miljonairs zaten liever op het strand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
Gullit of van Basten hadden gezegd: "Steek dat plan maar in je hol, Trainer. Wij gaan gewoon voetballen zoals we getraind hebben".quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onze miljonairs zaten liever op het strand.
Er is in de groep helemaal niemand meer die een natuurlijk overwicht heeft en ook recht van spreken heeft. Dat begint al met de aanvoerder die wegloopt als er pingels genomen moeten worden, een beetje gaat zitten jammeren over de media en op het veld ook laat zien dat zijn tijd voorbij is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gullit of van Basten hadden gezegd: "steek maar in je hol Trainer. Wij gaan gewoon voetballen zoals we getraind hebben".
Vroeger, toen mannen nog borsthaar hadden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gullit of van Basten hadden gezegd: "Steek dat plan maar in je hol, Trainer. Wij gaan gewoon voetballen zoals we getraind hebben".
Ja dit is het tijdperk van sneeuwvlokjes en jankballen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is in de groep helemaal niemand meer die een natuurlijk overwicht heeft en ook recht van spreken heeft. Dat begint al met de aanvoerder die wegloopt als er pingels genomen moeten worden, een beetje gaat zitten jammeren over de media en op het veld ook laat zien dat zijn tijd voorbij is.
:-(quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ho maar weer met dit gedroom. We liggen eruit makkers.
Dat krijg je met een groep spelers waarvan de meesten niet bepalend zijn bij hun clubs maar vooral leuk meehobbelen als het een beetje draait. Zodra er echter zelf iets bedacht moet worden of mensen het voortouw moeten nemen, haken ze af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Godbetert Frenkie de fucking Jong was de enige die na de wedstrijd zijn bek open durfde te trekken.
Nog steeds mosterd na de maaltijd maar de rest zei NIKS.
Virgil voorop.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat krijg je met een groep spelers waarvan de meesten niet bepalend zijn bij hun clubs maar vooral leuk meehobbelen als het een beetje draait. Zodra er echter zelf iets bedacht moet worden of mensen het voortouw moeten nemen, haken ze af.
Had je mijn mail nog gekregen of is dat kaduuk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit met een buurtfeestje en kan helaas de wedstrijd niet volgen via FOK!
Wel via de telefoon ofzo
Net gelezen maatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Had je mijn mail nog gekregen of is dat kaduuk?
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
ME staat klaar in Nederlandse steden?
Ik kan niet wachten op al die verbroedering.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[ x ]Owen voorziet ons weer van een sfeerimpressie.
Owen doet ook wel neutraal verslag gelukkig. Dus wie weet, ik hoop ook dat we aangenaam verrast wordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op al die verbroedering.
Edit: ik laat me graag aangenaam verrassen overigens.
Owen had beter in Parijs kunnen zitten vanavond/vannacht. Eerst Marokko en dan Frankrijk, dat worden helse uurtjes daar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Owen doet ook wel neutraal verslag gelukkig. Dus wie weet, ik hoop ook dat we aangenaam verrast worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Oef dat gaat wel een paar uitgebrande auto's en wat doden opleverenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Owen had beter in Parijs kunnen zitten vanavond/vannacht. Eerst Marokko en dan Frankrijk, dat worden helse uurtjes daar.
*sommige*quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef superniger het volgende:
Gaan de Marokkanen vanavond weer kopschoppen?
Ook op straat poepen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ter ere van Marokko eet ik vandaag met mijn handen
En nog maar 1x een rel ipv de volgende keer(en) weerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar alsjeblieft laat dit Marokko er lekker afgeveegd worden door de Canucks dan is die hype ook weer voorbij.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie had die gratis abonnement gewonnen gister?
Genoteerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vrees dat Marokko met de vingers in de neus gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |