quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:00 schreef luxerobots het volgende:
Canada bereikte de achtste finale door met 1-0 van Zuid-Afrika te winnen, terwijl Marokko zich plaatste na een overwinning op Nederland na strafschoppen.
Er wordt gespeeld in het NRG Stadium in Houston, Texas. De socceroos spelen met bekenden als aanvoerder Alphonso Davies, doelpuntenmaker Jonathan David en middenvelder Stephen Eustáquio. Terwijl de Atlasleeuwen spelen met één van de beste rechtsbacks van dit toernooi, Achraf Hakimi (geboren in Spanje), keeper Yassine Bounou (geboren in Canada) en ex-PSV spits Ismael Saibari (geboren in Spanje maar opgegroeid in België).
Het belooft een hete pot te worden, waarbij de Marokkanen, in ieder geval op papier, de favoriet zijn. Toch zal Canada geen makkelijke tegenstander zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: dit moet je winnen, ik ga voor een 3-1.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]Bij die voorspelling wint Canada.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: dit moet je winnen, ik ga voor een 3-1.What can change the nature of a man?
Frankrijkquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Marokko wint, tegen wie moeten ze dan?
1/4 Canadeesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:38 schreef DrDentz het volgende:
Mijn hart ligt bij Canada. Mijn oma is bij de bevrijding van Amsterdam verkracht door een Canadese soldaat, daaruit is mijn moeder ontstaan. Niemand weet wie die soldaat precies was, maar ik ben dus volledig Canadees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |