Daarom is België dus geen echt land.quote:
Iemand hier zei dat vandaagquote:
Vlamingen haten Nederlanders niet zo zeer volgens mijquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef Coco het volgende:
Vlamingen haten Walen nog meer dan dat ze Hollanders haten.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nederlanders zijn zo naïef als de pest hierover. De gemiddelde Belg Vlaming haat Nederland intens.
Omdat er weinig te parasiteren valt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten er geen Walen bij de Rode Duivels?
Vlaanderenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom is België dus geen echt land.
24,4 hier maar het is aangenaam.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef GGMM het volgende:
Het is hier weer 25 graden inmiddels overigens
Zullen we in het vervolg gewoon spreken over de Vlaams-Waalse entiteit?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom is België dus geen echt land.
Raaarrrrrquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat vandaag
Ik geloofde hem al niet
helemaal niet zelfsquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vlamingen haten Nederlanders niet zo zeer volgens mij
Courtois is geen Waal.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat hoor. Castaigne, Trossard, Courtois.
Zou de voertaal Frans zijn vanwege de bondscoach? Of toch Engels?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat er weinig te parasiteren valt.
Overigens zitten er wel Walen bij. Theate, Meunier, Castagne, Witsel, Moreira, Raskin zijn bijvoorbeeld Walen.
Hadden er inderdaad 4-0 van moeten makenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:21 schreef Toby56 het volgende:
Fascinerend.
Het betere team staat met 2-0 voor.
Kiest voor inzakken.
Wordt gestraft.
2-2. Verlenging.
Waar kiezen we voor?
Inzakken.
Nee die walen kennen geen andere taal...quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou de voertaal Frans zijn vanwege de bondscoach? Of toch Engels?
Nou....quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vlamingen haten Nederlanders niet zo zeer volgens mij
Limbabwe mag ook wel erbijquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik pleit voor Vlabant. Noord-Brabant bij Vlaanderen, Wallonie bij Frankrijk. Iedereen blij.
Klinkt voor geen meterquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten er geen Walen bij de Rode Duivels?
Zeeland ook, handiger voor de haven van Antwerpen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik pleit voor Vlabant. Noord-Brabant bij Vlaanderen, Wallonie bij Frankrijk. Iedereen blij.
Limburg ook daarbij.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Misschien dat Koeman daar ergens op de trein is gesprongen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:21 schreef Toby56 het volgende:
Fascinerend.
Kiest voor inzakken.
Wordt gestraft.
2-2. Verlenging.
Waar kiezen we voor?
Inzakken.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
Iemand met kort blauw haar in het publiek
Is dat vanwege het voetbal of omdat ze bij de lgbtq community hoort?
Volgens Koeman doet ieder groot land aan inzakken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:21 schreef Toby56 het volgende:
Fascinerend.
Kiest voor inzakken.
Wordt gestraft.
2-2. Verlenging.
Waar kiezen we voor?
Inzakken.
Ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hadden er inderdaad 4-0 van moeten maken
Gilbert toont anders vaak genoeg zijn Nederlands dit wk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee die walen kennen geen andere taal...
Prima. Liever bij Vlaanderen dan bij Holland.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Dat blauwe naampje van jou. Is dat omdat je LGBTQ bent?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
quote:Like Alert
02-07-2026 @ 00:20:45
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #7"
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee die willen we niet bij Vlabant.
Nee dat is omdat ik FA benquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat blauwe naampje van jou. Is dat omdat je LGBTQ bent?
Of omdat ze het gewoon heel mooi vindt!quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:23 schreef vul_maar_in het volgende:
ik wou dat ik een betje had gezet. 5 euro op deze streak was iets van 250 euro lol.
Wie wil er nou niet een penalty shootout doen tegen Courtois?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:21 schreef Toby56 het volgende:
Fascinerend.
Kiest voor inzakken.
Wordt gestraft.
2-2. Verlenging.
Waar kiezen we voor?
Inzakken.
GGMM krijgt er van lanksquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat blauwe naampje van jou. Is dat omdat je LGBTQ bent?
Turquoisequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is omdat ik FA ben
De opties zijn dan blauw, roze of turquoise
Wie heeft ook alweer turquoise?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is omdat ik FA ben
De opties zijn dan blauw, roze of turquoise
quote:
Nu nog niemandquote:
Lanks.quote:
quote:
Alweer.quote:
Als je dat uit je hoofd doet vind ik het knapquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me nog wel een WK herinneren dat België in de 119' een tegengoal kreeg![]()
1990 8e finales tegen Engeland. David Platt0-1
Senegal was echt dominant die denken ook laat maar even en slaan uit de counter toe nu.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lol, dus Senegal echt nog niks gedaan deze verlenging maar wel het dichtst bij een goal.
Oh nee die zitten er tussen hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je dat uit je hoofd doet vind ik het knap
Banaan met slagroom en koekjesbodemquote:
Oh okquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja Belgisch Limburg, das anders.
België en Limburg… geen verschil.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja Belgisch Limburg, das anders.
2equote:Op donderdag 2 juli 2026 00:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Banaan met slagroom en koekjesbodem
of
Chocomousse met slagroom en koekjesbodem
Voor mod of FA te worden??quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:28 schreef vul_maar_in het volgende:
@:lenny77 als mijn voorspelling uitkomt doe je een goed woordje voor me he?
Zijn dat vlaaienquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Banaan met slagroom en koekjesbodem
of
Chocomousse met slagroom en koekjesbodem
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
België en Limburg… geen verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |