quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
België gaat Nederland laten zien hoe je penalty's moet nemen.
Uitstekende keuzequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, mss eens mee beginnen.. dan moet ik niet zo vroeg op
Gaan ze ook laten zien hoe je ze binnen schiet?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
Slechter dan een meter naast kan ook niet zou je zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
Ditquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er weinig moeite mee hebben als ze vanaf volgende toernooien direct penalty's doen (na de 90 minuten uiteraard @:dombo)
Dus je wilt de blessuretijd ook afschaffen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er weinig moeite mee hebben als ze vanaf volgende toernooien direct penalty's doen (na de 90 minuten uiteraard @:dombo)
Of golden goal weer invoeren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Nee dat vond ik geen zak aanquote:
Een meter? Timber schoot hem bijna tegen de cornervlag aan man.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slechter dan een meter naast kan ook niet zou je zeggen
Das maar efkesquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je wilt de blessuretijd ook afschaffen?
Slechter dan gisteren zal niet eens meevallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan ze ook laten zien hoe je ze binnen schiet?
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef svann het volgende:
@:capuchon_jongen kijkt in de kroeg vandaag?
Amai hahahhahahaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef svann het volgende:
@:capuchon_jongen kijkt in de kroeg vandaag?
Liever doorspelen tot sudden deathquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Gewoon until we score! Zonder pauze.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef Zorro het volgende:
Iedere vijf minuten in de verlenging een speler eraf lijkt me wel leuk
Nu zijn er ook landen die dat doenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kreeg je alleen maar meer dat men op pingels ging spelen.
Obiku,quote:
Nee ik vond dat echt geen reet aanquote:
Walenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten er geen Walen bij de Rode Duivels?
Silver goal dan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kreeg je alleen maar meer dat men op pingels ging spelen.
Klopt, maar dan doet bijna iedereen dat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nu zijn er ook landen die dat doen.
Sudden Sobiborquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Liever doorspelen tot sudden death
Zat hoor. Castaigne, Trossard, Courtois.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten er geen Walen bij de Rode Duivels?
Wij haten de hollanders nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef Coco het volgende:
Vlamingen haten Walen nog meer dan dat ze Hollanders haten.
Ken ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat hoor. Castaigne, Trossard, Courtois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |