Pumps?? Dan ben ik 1.95m johquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit. Eerste meeting graag jarretels en wat pumps. Verder zijn wij niet veeleisend
Naïeve meiskes hebben we t liefst!quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Daar wandelde onze @:lenny77 toch mooi met open oogjes in.
DITquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Getaffel is een Vlaams dialectwoord dat synoniem staat voor gedoe, getreuzel, of gesukkel. Het wordt vaak gebruikt om aan te geven dat iets gepaard gaat met onnodige moeite, gefrutsel of onduidelijke vertragingen.
Ik stuur een linkquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
I am intrigued in your ideas and wish to subscribe to your newsletter.
Naakt?quote:
Ambtelijk bureaucratisch getaffel ook? Kan me wel voorstellen dat ze daar een woord voor nodig hebben jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Getaffel is een Vlaams dialectwoord dat synoniem staat voor gedoe, getreuzel, of gesukkel. Het wordt vaak gebruikt om aan te geven dat iets gepaard gaat met onnodige moeite, gefrutsel of onduidelijke vertragingen.
het lukt je niet he.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een getaffel net om een fipo te scoren
dikke afknapperquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Lenny heeft hier veel fans maar heeft ze ook OnlyFans?
Alleen Fansly dacht ik.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Nee, mss eens mee beginnen.. dan moet ik niet zo vroeg opquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |