Thanksquote:
quote:
nu voor het vaderland. en als ze eruit liggen kun je de rest van het toernooi uitslapen.quote:
nou vooruit. ik maakte er net 1 en niemand gaf een neuk.quote:
Je moet hem dan ook ownen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nu voor het vaderland. en als ze eruit liggen kun je de rest van het toernooi uitslapen.
[..]
nou vooruit. ik maakte er net 1 en niemand gaf een neuk.
Ik geef een neukquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nu voor het vaderland. en als ze eruit liggen kun je de rest van het toernooi uitslapen.
[..]
nou vooruit. ik maakte er net 1 en niemand gaf een neuk.
Dat is best een knappe wheeliequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
TweedeKlum on tour allen
[ afbeelding ]
Maakt allemaal niet uit. Eerste meeting graag jarretels en wat pumps. Verder zijn wij niet veeleisendquote:
Een balconette vind ik ook wel een vereiste.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit. Eerste meeting graag jarretels en wat pumps. Verder zijn wij niet veeleisend
Pumps?? Dan ben ik 1.95m johquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit. Eerste meeting graag jarretels en wat pumps. Verder zijn wij niet veeleisend
Naïeve meiskes hebben we t liefst!quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Daar wandelde onze @:lenny77 toch mooi met open oogjes in.
DITquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Getaffel is een Vlaams dialectwoord dat synoniem staat voor gedoe, getreuzel, of gesukkel. Het wordt vaak gebruikt om aan te geven dat iets gepaard gaat met onnodige moeite, gefrutsel of onduidelijke vertragingen.
Ik stuur een linkquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
I am intrigued in your ideas and wish to subscribe to your newsletter.
Naakt?quote:
Ambtelijk bureaucratisch getaffel ook? Kan me wel voorstellen dat ze daar een woord voor nodig hebben jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
Getaffel is een Vlaams dialectwoord dat synoniem staat voor gedoe, getreuzel, of gesukkel. Het wordt vaak gebruikt om aan te geven dat iets gepaard gaat met onnodige moeite, gefrutsel of onduidelijke vertragingen.
het lukt je niet he.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een getaffel net om een fipo te scoren
dikke afknapperquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Lenny heeft hier veel fans maar heeft ze ook OnlyFans?
Alleen Fansly dacht ik.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
Nee, mss eens mee beginnen.. dan moet ik niet zo vroeg opquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
België gaat Nederland laten zien hoe je penalty's moet nemen.
Uitstekende keuzequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, mss eens mee beginnen.. dan moet ik niet zo vroeg op
Gaan ze ook laten zien hoe je ze binnen schiet?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
Slechter dan een meter naast kan ook niet zou je zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
Ditquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er weinig moeite mee hebben als ze vanaf volgende toernooien direct penalty's doen (na de 90 minuten uiteraard @:dombo)
Dus je wilt de blessuretijd ook afschaffen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er weinig moeite mee hebben als ze vanaf volgende toernooien direct penalty's doen (na de 90 minuten uiteraard @:dombo)
Of golden goal weer invoeren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Nee dat vond ik geen zak aanquote:
Een meter? Timber schoot hem bijna tegen de cornervlag aan man.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slechter dan een meter naast kan ook niet zou je zeggen
Das maar efkesquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je wilt de blessuretijd ook afschaffen?
Slechter dan gisteren zal niet eens meevallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaan ze ook laten zien hoe je ze binnen schiet?
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef svann het volgende:
@:capuchon_jongen kijkt in de kroeg vandaag?
Amai hahahhahahaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef svann het volgende:
@:capuchon_jongen kijkt in de kroeg vandaag?
Liever doorspelen tot sudden deathquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:15 schreef GGMM het volgende:
Gewoon until we score! Zonder pauze.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef Zorro het volgende:
Iedere vijf minuten in de verlenging een speler eraf lijkt me wel leuk
Nu zijn er ook landen die dat doenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kreeg je alleen maar meer dat men op pingels ging spelen.
Obiku,quote:
Nee ik vond dat echt geen reet aanquote:
Walenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten er geen Walen bij de Rode Duivels?
Silver goal dan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kreeg je alleen maar meer dat men op pingels ging spelen.
Klopt, maar dan doet bijna iedereen dat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nu zijn er ook landen die dat doen.
Sudden Sobiborquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:16 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Liever doorspelen tot sudden death
Zat hoor. Castaigne, Trossard, Courtois.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom zitten er geen Walen bij de Rode Duivels?
Wij haten de hollanders nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef Coco het volgende:
Vlamingen haten Walen nog meer dan dat ze Hollanders haten.
Ken ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat hoor. Castaigne, Trossard, Courtois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |