Vandaar dat jij ook heel netjes nooit op hem reageert.quote:
#phpboycot staat nog steedsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vandaar dat jij ook heel netjes nooit op hem reageert.
Zou een blunder van jewelste zijn, na Oekraïne het best bewapende land. Polen is bijna op een punt dat het NATO helemaal niet nodig heeft om rusland serieus veel schade te doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef byah het volgende:
[..]
https://www.telegraph.co.(...)ato-resolve-us-warns
Dat dacht hitler ook. Meer kills, meer panzer naar de klote geschoten.. maar die russen bleven komen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Oekraïne is effectief bezig. Dit is onhoudbaar voor rusland.
Met de grootste moeite die rusland al heeft met Ukraine, ik zou zeggen: doen. Des te eerder is putin uitgespeeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou een blunder van jewelste zijn, na Oekraïne het best bewapende land. Polen is bijna op een punt dat het NATO helemaal niet nodig heeft om rusland serieus veel schade te doen.
Wat de Russen onvoldoende beseffen is dat deze SMO nu een oorlog geworden is van AI tegen machinegeweren en tanksquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat dacht hitler ook. Meer kills, meer panzer naar de klote geschoten.. maar die russen bleven komen.
Vlees is het probleem niet in rusland.. Zo wordt immers de eigen bevolking gezien. Vlees.
Dus dat baart mij nog wel zorgen ja.
Hup Ukraine.
dat kan ik nergens lezen ,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:12 schreef sp3c het volgende:
Krijgsmacht in Polen is een nog groter zooitje als die van ons
quote:AI-overzicht
Dat is feitelijk onjuist. Polen is juist bezig met een ongekende militaire expansie om in rap tempo de sterkste krijgsmacht van Europa op te bouwen.
Historisch budget: Polen reserveert dit jaar ongeveer $48 miljard (ongeveer 4,8% tot 5% van het bbp) voor defensie. Ter vergelijking: Nederland zit op de NAVO-norm van 2%.
Enorme slagkracht: Ze zijn goed op weg naar een actieve strijdmacht van 300.000 militairen.
Ter vergelijking: het Nederlandse leger telt zo'n 80.000 medewerkers (inclusief reservisten en burgers).
Modern materieel: Het Poolse leger beschikt over honderden geavanceerde Abrams- en Zuid-Koreaanse K2-tanks en moderne FA-50 gevechtsvliegtuigen.
De staat van de Nederlandse krijgsmacht kun je nalezen via het officiële Defensie Jaarverslag.
Uitgebreide analyses van de transformatie van de Poolse strijdkrachten vind je in de documentatie van RAND en de publicaties van Janes.
Je ai weet niks, het is een logistieke nachtmerrie 3 verschillende mbt's, god weet hoeveel verschillende pantservoertuigen, machinegeweren die niet werken, geleide wapen fregatten zonder geleide wapens, duikboten die niet kunnen duiken etc. Etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat kan ik nergens lezen ,
AI zegt van niet
[..]
Rusland is nog volop in ontwikkeling. Maar - wees aub eerlijk - als je het huidige Rusland vergelijkt met het Rusland van de jaren 90 dan is het toch indrukwekkend?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
11% van de aarde is, meer grondstoffen dan een ieder zich zou kunnen wensen en zeker genoeg om van rusland een paradijs te maken voor de russen. Toch is het een shithole afhankelijk van export waar enkel poetin's elite optimaal van mag profiteren.
Als hij het geld dat hij heeft verbrand met deze oorlog die is hij gestart had geïnvesteerd in de russen die nu liggen weg te rotten op het Oekrainse land dan had je wellicht een punt.
Dat de USSR landen bezet hield was het directe gevolg van de verloren oorlog. Overigens hebben ze in 1955 Oostenrijk weer teruggegeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
USA is altijd tegen het domme landjepik van de russen geweest, sinds Stalin de landen ten Oosten van Duitsland bezet hield na de WW2 oorlog
Dat hangt samen met het domino effect van het communisme waar de USA bang voor was,
Dat ontaarde in de communistenjacht die JFK het leven kostte door de CIA, , want JFK hield de Vietnam oorlog tegen, die paar 1000 militaire adviseurs dat vond de CIA maar slap gedoe
[..]
?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:12 schreef sp3c het volgende:
Krijgsmacht in Polen is een nog groter zooitje als die van ons
Wanneer je bent genezen van kanker dan lijkt aids een verbetering, totdat je ook aan het einde van dat proces komt dan ga je er evengoed aan dood zonder medicijnen. Zoals gezegd; Als hij werkelijk begaan was met rusland dan had hij die honderden miljarden besteedt aan zijn volk in plaats van ze dood insturen voor grondstoffen die ze al hebben en land wat ze zelfs volgens jouw woorden al zat hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland is nog volop in ontwikkeling. Maar - wees aub eerlijk - als je het huidige Rusland vergelijkt met het Rusland van de jaren 90 dan is het toch indrukwekkend?
Probeer eens de zaken te zien zonder gelijk die Poetin haatbril op te zetten.
Ik zie niet zoveel verschil.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland is nog volop in ontwikkeling. Maar - wees aub eerlijk - als je het huidige Rusland vergelijkt met het Rusland van de jaren 90 dan is het toch indrukwekkend?
Ik ben niet anti-westers. Ik schreeuw het hele forum zowat bij elkaar om te stoppen met kansarme massale migratie én dat ons geboortecijfer omhoog moet. Vandaar deze geniale uitspraak in mijn handtekening:quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer je bent genezen van kanker dan lijkt aids een verbetering, totdat je ook aan het einde van dat proces komt dan ga je er evengoed aan dood zonder medicijnen. Zoals gezegd; Als hij werkelijk begaan was met rusland dan had hij die honderden miljarden besteedt aan zijn volk in plaats van ze dood insturen voor grondstoffen die ze al hebben en land wat ze zelfs volgens jouw woorden al zat hebben.
Hij offert russen op voor zijn persoonlijk gewin. Dat is helemaal niet indrukwekkend. Probeer de zaken eens objectief te zien in plaats van door jouw anti westerse, anti ons bril.
Onze vijand is helemaal niet een meneer van 73 met 3 haren op zijn hoofd. onze vijand is het huidige liberale regime.quote:"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Die is er gewoonquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:03 schreef Dutch_view het volgende:
Straks krijgen we nog de introductie van de elektrische Lada!
Iedereen die Europa destabiliseert en de oorzaak is van honderdduizenden doden op ons continent is een vijand van Europa, een vijand van ons. Dat hij af en toe dingen roept die bij jouw gewillig vallen zodat jij je ook tegen ons keert is niet zonder reden, exact daarom roept hij het.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-westers. Ik schreeuw het hele forum zowat bij elkaar om te stoppen met kansarme massale migratie én dat ons geboortecijfer omhoog moet. Vandaar deze geniale uitspraak in mijn handtekening:
[..]
Onze vijand is helemaal niet een meneer van 73 met 3 haren op zijn hoofd. onze vijand is het huidige liberale regime.
En welk gewin haalt Poetin uit deze oorlog? Hij neemt juist een enorm persoonlijk risico!
Laden met elektra uit welke energiecentrale en van welke brandstof?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:03 schreef Dutch_view het volgende:
De El Ladaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:03 schreef Dutch_view het volgende:
Europa destabiliseert zichzelf door het toelaten van miljoenen kansarme asielzoekers. Deze nemen wij vrijwillig op. Wij laten ons toch zeker niet door Poetin dicteren om asielzoekers op te nemen? Zijn we helemaal gek geworden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Iedereen die Europa destabiliseert en de oorzaak is van honderdduizenden doden op ons continent is een vijand van Europa, een vijand van ons. Dat hij af en toe dingen roept die bij jouw gewillig vallen zodat jij je ook tegen ons keert is niet zonder reden, exact daarom roept hij het.
Pardon?quote:Jij slaat aan op het conservatieve blank Europa
Poetin geeft geen reet om Europa onder het huidige ancien regime. Van oudsher hebben ze goede banden met Duitsland. En ook Rusland is uiteindelijk beter af met goede banden met Europa dan perse met China.quote:Uiteindelijk zou het poetin ook weinig boeien dat jij ergens in een veld loopt weg te rotten nadat jij zijn belangen hebt gediend. Hij geeft niks om jou, hij geeft niks om Europa, hij geeft niks om Nederland. Hij geeft niks om nazi's en hij geeft niks om allochtonen in Europa, daarom jaagt hij ze ook expres de grens over naar ons toe.
Niks mis mee.quote:
Het enige wat nog ontbreekt aan deze barrels is een gat in de vloer en een bestuurder in een berenvel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die is er gewoon
[ afbeelding ]
Bron: https://ridl.io/the-fiasc(...)ic-vehicle-industry/
Maar ik zweer bij de uaz bukhanka![]()
[ afbeelding ]
Deze worden ook nog steeds gemaakt en kun je hier bestellen:
https://www.uaz.ru/en/cars/classic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |