LOLquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:36 schreef sp3c het volgende:
maar jij moet het tegenovergestelde bewijzen
ja jij bent een vervelende man denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:37 schreef PurifieR het volgende:
[..]
LOL
Ik die mij in mijn eigen huis niet zou aanpassen aan een religieuze bezoeker zou 'racistisch' zijn? Het moet toch echt niet gekker worden
ik ben een fijne gozerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je weet niets van mij. Maargoed, dat gevoel is dan wederzijds.
Ik ook. Wel met een duidelijke en felle mening. Mag je het niet mee eens zijn, maar daar hoef ik mij niets van aan te trekken.quote:
doe ik ook niet maar je bent wel een beetje vervelendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:41 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik ook. Wel met een duidelijke en felle mening. Mag je het niet mee eens zijn, maar daar hoef ik mij niets van aan te trekken.
Ik geef toe dat ik soms wellicht wat te fel typ.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar je bent wel een beetje vervelend
gewoon vervelendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:44 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik soms wellicht wat te fel typ.
Ik zal er aan werken. Het is vooral frustratie en ergernis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon vervelend
maakt niet uit verder, het is niet dat half den haag in de fik staat nu, ik ben er niet doorheen gefietst, nergens is wat aan de hand, het is gewoon weeeeer Marrokkanen
dat zijn mensen een keer zat
die deel ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zal er aan werken. Het is vooral frustratie en ergernis.
Dit is wel heel makkelijk he. Een deel van de Marokkanen noemt Nederlanders "Kazen" en voelt zich sowieso meer Marokkaans dan Nederlands. De schuld hiervan per definitie bij "de Nederlander" leggen vind ik wel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Nederland is soms een grappig land. Een groot deel van het land zal nooit Marokkanen accepteren als echte Nederlanders en roept dat graag. Dezelfde mensen zijn vervolgens verbaasd dat die "nep" Nederlanders zich ook niet volledig Nederlands voelen. Vervolgens kotsen we fok weer vol met allerlei hysterische praat over het einde van Nederland vanwege een paar honderd rotte appels. Het cirkeltje doen we periodiek vrolijk over.
@Caland vind dit racistischquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:
als een stel Antillianen of Nederlanders na uitschakeling hun frustraties hadden botgevierd op de wereld dan was dat heel klein nws
nu zijn het weeeeeeer Marrokanen en ze hebben niet eens verloren
dan is het onze schuld dat ze met de nek aangekeken worden?
Hoort te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja blablabladiebla
punt is dat is als je je gewoon normaal gedraagt er in de regel niemand vervelend gaat doen in Nederland
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:
als een stel Antillianen of Nederlanders na uitschakeling hun frustraties hadden botgevierd op de wereld dan was dat heel klein nws
nu zijn het weeeeeeer Marrokanen en ze hebben niet eens verloren
dan is het onze schuld dat ze met de nek aangekeken worden?
Dat vind ik ook wel van een ander niveau, mensen die boos zijn omdat hun dochter niet meer veilig naar school kan fietsen omdat er opeens 185 alleenstaande jongemannen in een AZC worden geplaatst in hun dorp, dan begrijp ik wel dat je gefrustreerd bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Als NLers ergens een bekertje of vuurwerk op het veld gooien moet het groot in het nieuws: 'WEdStrIJd x GESTAAKT!'.
Als NLers ergens tegen een azc een ruit ingooien en een nog verdwaalde strijker laat afgaan: 'EXtREeM reCHtsUH AntI AzC ReLLuH!'.
Die nieuwsberichten en topics zijn er legio geweest de afgelopen jaren. Dat weet je zelf ook wel.
Wanneer zijn de driehoeken van de grote steden wél eens goed voorbereid?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk dat zijn teksten
Nee, gewoon D66.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
https://www.geenstijl.nl/5190690/rob-jetten
Heeft Rob Jetten zitten slapen of is hij blind of is hij kwaadaardig of wat is het?
Verhuizen een optie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:09 schreef gwn_een_user het volgende:
broik werd in de ochtend om 6 uur wakker op mijn vrije dag, en dat nadat ik maar 2-3 uurtjes hebben kunnen slapen omdat de lokale marokkanen zo nodig herrie moesten trappen
ik snap sowieso niet waarom marokkaanse nederlanders juichen voor marokko. ben je nou een nederlander of ben je dat nou niet? als je marokko zo geweldig bent, waarom verhuis je er dan niet heen??
ik wil al jaren weg uit deze rotbuurt (amsterdam nieuw west) maar huren/kopen blijft maar moeilijker worden. ik spaar zowat al mijn geld, geen vakantie of wat dan ook, en nog is het niet genoegquote:
Dat je het ook even denkt te gaan winnen van 6 agenten met wapenstokken.. en dat nuchter?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100155847_79968f3b
Beelden van de viering.
Trouwens mag het niet zeggen maar die is niet bang en deelt een goede rechtse uit aan een agent midden in een groep van 6 agenten.
Mooi dorp in de Achterhoek dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:12 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ik wil al jaren weg uit deze rotbuurt (amsterdam nieuw west) maar huren/kopen blijft maar moeilijker worden. ik spaar zowat al mijn geld, geen vakantie of wat dan ook, en nog is het niet genoeg
Eer en streetcredz doen een hoop zo te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat je het ook even denkt te gaan winnen van 6 agenten met wapenstokken.. en dat nuchter?
Oja, daar heb ik vroeger ook gewoond, aan de Burgemeester van Leeuwenlaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:12 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ik wil al jaren weg uit deze rotbuurt (amsterdam nieuw west) maar huren/kopen blijft maar moeilijker worden. ik spaar zowat al mijn geld, geen vakantie of wat dan ook, en nog is het niet genoeg
Da's inderdaad een geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Marokko nog lekker lang in het toernooi blijft.
Elke keer ''feestvierders'' waardoor het elke keer voor steeds meer mensen duidelijker wordt wat een volk het is en wie de echte naïeve wegkijkers zijn.
Waarom is een nieuw nederlands leven starten geen optie? Nederland is klein en alles een uur vanaf Amsterdam of Randstad is al stukken beter. In de Randstad kun je alleen met diepe zakken nog rustig leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:12 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
Toch zijn het blijkbaar enkelingen die wat lastig doen, moet je nagaan hoeveel Marokkanen er dan in totaal zijn, als dit een zeer kleine fractie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier vlucht de politie voor een menigte woedende Marokkanen. Dacht dat je wel blij zou zijn na winst van je elftal, maar soit.
https://www.instagram.com/reel/DaNab2vAVjq/
Als dit gebeurt in het land waar je premier van bent mag je daar best wat van zeggen toch? Even streng zijn, dat dit niet kan in Nederland. Of zeg dan niks, als je het niet wilt benoemen. Maar "geweldig om te zien die verbroedering".. gooi jezelf weg Rob Jetten..quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:27 schreef DobbyDobby het volgende:
*Rellen in 3 steden
*Kopschoppers
*Politie dat moest wegrennen voor Marokaans tuig
*Schieten op de politie
Alles moet in de doofpot worden gestopt. Helaas voor hen zijn er tegenwoordig beelden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als dit gebeurt in het land waar je premier van bent mag je daar best wat van zeggen toch? Even streng zijn, dat dit niet kan in Nederland. Of zeg dan niks, als je het niet wilt benoemen. Maar "geweldig om te zien die verbroedering".. gooi jezelf weg Rob Jetten..
De ME liep daar nu ook al rond, dus kennelijk verwachtten ze al het eea aan ongeinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
Bij de volgende wedstrijd meer ME die kant op. Alles en iedereen oppakken en uitzetten.
Is cultuuuuuuuuuuuuurquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
De ME liep daar nu ook al rond, dus kennelijk verwachtten ze al het eea aan ongein
Die voeren in 2014 al mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft Marokkaanse gemeenschap eigenlijk al een boot op de pride?
Jammer dat de pride dan weer niet zo verbroedert
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:46 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Die voeren in 2014 al mee.
Bekijk deze YouTube-video
Is die boot omgevolkt? Staat geen Marokkaan opquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het Marokkaan zijn in de praktijk maar net zo sterk onderhevig aan inflatie als de opvarenden van deze boot
Caland is fan van het 'n' woord, dus doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
@:Caland vind dit racistisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |