abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221197359
twitter

twitter

https://www.geenstijl.nl/5190690/rob-jetten

Heeft Rob Jetten zitten slapen of is hij blind of is hij kwaadaardig of wat is het?
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:42:31 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221197376
Ik lees hier al de hele week hoe er na vanmorgen geen enkele grote stad meer overeind zou staan. Uiteindelijk alleen maar echt grootschalige relbeelden uit de Schilderswijk waar het al 50 jaar uit de hand loopt als er voetbal is.

Ronduit verwerpelijk, maar je kan prima stellen dat het gros er een mooi voetbalfeest van gemaakt heeft. Eens met Jetten dus :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:43:45 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221197384
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik lees hier al de hele week hoe er na vanmorgen geen enkele grote stad meer overeind zou staan. Uiteindelijk alleen maar echt grootschalige relbeelden uit de Schilderswijk waar het al 50 jaar uit de hand loopt als er voetbal is.

Ronduit verwerpelijk, maar je kan prima stellen dat het gros er een mooi voetbalfeest van gemaakt heeft. Eens met Jetten dus :)
ronduit verwerpelijk, maar...

Dus eigenlijk valt het wel mee omdat enerzijds iedereen riep dat het heel veel erger zou worden(niet gezien, maar het zal best), en anderzijds er ook wat normalere Marokkanen zijn. Tja, als je het zo brengt, goed punt er is helemaal geen probleem!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:44:22 #4
459912 FlippingCoin
pi_221197387
Ik dacht eerst dat het misschien een troll account was of zo, maar het is echt Rob Jetten. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:47:15 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221197397
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ronduit verwerpelijk, maar...

Dus eigenlijk valt het wel mee omdat enerzijds iedereen riep dat het heel veel erger zou worden(niet gezien, maar het zal best), en anderzijds er ook wat normalere Marokkanen zijn. Tja, als je het zo brengt, goed punt er is helemaal geen probleem!
Marokkanen die meedoen met de Snollebollekes op het stadhuisplein vind ik dan ook een stuk verwerpelijker, vanzelfsprekend.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221197398
Klopt. Heel Nederland vindt Koeman een prutser.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:49:32 #7
459912 FlippingCoin
pi_221197407
POLL
pi_221197412
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[poll=10093]
Het probleem is dat onze terugkeerhub in Rwanda nog niet af is, dus daar kunnen ze niet heen. Ik weet niet of er ook plannen zijn voor een terugkeerhub in Marokko, maar gezien het aantal Marokkaanse vlaggen waarmee er wordt gezwaaid denk ik dat er genoeg animo is voor terugkeer.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:54:28 #9
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221197428
'Hoe sport verbroedert van links tot rechts'

Tjah, dat is blijkbaar nodig met politici die polariseren. Sterker nog, de saamhorigheid zou groot zijn zonder die polariserende politici in den haag.

Hoe zou dat nou kunnen, Robje?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:55:03 #10
459912 FlippingCoin
pi_221197432
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Het probleem is dat onze terugkeerhub in Rwanda nog niet af is, dus daar kunnen ze niet heen. Ik weet niet of er ook plannen zijn voor een terugkeerhub in Marokko, maar gezien het aantal Marokkaanse vlaggen waarmee er wordt gezwaaid denk ik dat er genoeg animo is voor terugkeer.
Gewoon naar Marokko sturen, als die ze niet wil terugnemen moeten we ze daartoe aanzetten.
pi_221197564
quote:

Hoho redelijkheid willen we niet.
  Spellchecker dinsdag 30 juni 2026 @ 15:20:49 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221197601
quote:
verbroedert
Zeker.
Alleen maar broeders. (Neven, vaders, ooms, opa,'s)
pi_221197627
quote:

Lekker woke weer
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_221197631
Nederland is soms een grappig land. Een groot deel van het land zal nooit Marokkanen accepteren als echte Nederlanders en roept dat graag. Dezelfde mensen zijn vervolgens verbaasd dat die "nep" Nederlanders zich ook niet volledig Nederlands voelen. Vervolgens kotsen we fok weer vol met allerlei hysterische praat over het einde van Nederland vanwege een paar honderd rotte appels. Het cirkeltje doen we periodiek vrolijk over.
pi_221197645
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Rob Jetten zitten slapen of is hij blind of is hij kwaadaardig
Dat laatste. Dat mag intussen wel duidelijk zijn.
pi_221197653
Ach, Rob.
pi_221197654
De Atlasleeuwen :') :')
-XOXO-
pi_221197655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Nederland is soms een grappig land. Een groot deel van het land zal nooit Marokkanen accepteren als echte Nederlanders en roept dat graag. Dezelfde mensen zijn vervolgens verbaasd dat die "nep" Nederlanders zich ook niet volledig Nederlands voelen. Vervolgens kotsen we fok weer vol met allerlei hysterische praat over het einde van Nederland vanwege een paar honderd rotte appels. Het cirkeltje doen we periodiek vrolijk over.
"slechts een paar honderd rotte appelen"

Iedereen jat wel eens een tasje toch?
pi_221197659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:29 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat laatste. Dat mag intussen wel duidelijk zijn.
Of jullie zijn kwaadaardig en daardoor blind.
pi_221197661
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Of jullie zijn kwaadaardig en daardoor blind.
De kwaadaardigen zijn de wegkijkers. Zoals onze 'premier'.
pi_221197670
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:31 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
"slechts een paar honderd rotte appelen"

Iedereen jat wel eens een tasje toch?
Ik heb een seizoenkaart bij de meervoudig boete kampioen voetbal van Nederland en het stadion is aardig wit hoor. Ben jij daardoor ook een voetbalhooligan?
pi_221197672
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:32 schreef PurifieR het volgende:

[..]
De kwaadaardigen zijn de wegkijkers. Zoals onze 'premier'.
Lol
pi_221197677
Het positieve is wel dat ik in mijn omgeving de hele ochtend niets heb gehoord, niet 1 toetertje. Oftewel, ik ben er vrij zeker van er hier geen Marokkaan in de buurt woont!
pi_221197680
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef DrDentz het volgende:

Heeft Rob Jetten zitten slapen of is hij blind of is hij kwaadaardig of wat is het?
Jetten is kwaadaardig maar kruipen zit ook in zijn aard.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221197691
Wacht maar tot Marroko verliest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221197714
quote:
Een prachtig moment van verbroedering. Een van de jongens pakte de telefoon van de ander en belde zichzelf, zodat ze elkaars nummer direct hadden. Vervolgens voegde hij zijn nieuwe vriend toe aan de groepsapp van zijn vriendengroep. Vanaf nu kunnen ze samen meeleven met de wedstrijden van de Atlasleeuwen en hun passie voor het voetbal delen.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 15:46:26 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221197723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:37 schreef Discombobulate het volgende:
Wacht maar tot Marroko verliest.
Ja godverdomme, moet ik weer wachten.

Eerst was het bij zowel winst als verlies vandaag, nu is het blijkbaar alleen bij verlies in de toekomst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221197741
quote:

Utrecht en Amsterdam waren ook een teringzooi.
Uiteraard in de wijken waar Marokkanen wonen. In idd niet alle Marokkanen zijn tuig maar een groot deel van de jonge mannen helaas wel.
Kreeg weer een hoge bloeddruk na een half uurtje op Dumpert
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:01:14 #30
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197784
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoho redelijkheid willen we niet.
Het is geen redelijkheid maar bagatelliseren en wegkijken van problemen en inderdaad dat willen de meeste mensen niet.
quote:
Een groot deel van de Marokkanen gedragen zich niet als Nederland of Westerlingen en voelen meer band met het land van herkomst. Specifieke Marokkanen in Nederland kennen een énorme negatieve oververtegenwoordiging op verschillende vlakken zoals wel meer migrantengroepen uit Islamitische landen. Dáárom zien velen hen niet als Nederlanders. Dat kan veranderen als Marokkanen hun gedrag veranderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221197787
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100155871_11827f8c

Het is gewoon zware racisme naar de blanke Nederlander toe
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:01:55 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221197789
Heeft Marokkaanse gemeenschap eigenlijk al een boot op de pride?

Jammer dat de pride dan weer niet zo verbroedert
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:05:17 #33
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197800
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat ook al waren er halve steden in de hens gezet door Marokkanen dan nog zou een groep Nederlanders het goedpraten en bagatelliseren. Wellicht wordt ook eens tijd om zulke mensen het land uit te zetten. Achterlijk vijfde colonne gedrag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221197819
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is geen redelijkheid maar bagatelliseren en wegkijken van problemen en inderdaad dat willen de meeste mensen niet.
[..]
Een groot deel van de Marokkanen gedragen zich niet als Nederland of Westerlingen en voelen meer band met het land van herkomst. Specifieke Marokkanen in Nederland kennen een énorme negatieve oververtegenwoordiging op verschillende vlakken zoals wel meer migrantengroepen uit Islamitische landen. Dáárom zien velen hen niet als Nederlanders. Dat kan veranderen als Marokkanen hun gedrag veranderen.
Persoonlijk ben ik blij dat de premier niet wegkijkt van de honderdduizenden mensen die zich gewoon hebben gedragen, om mensen uit uit elkaar te spelen voor persoonlijk gewin.
pi_221197827
Leeft deze tiktokker nou echt in een zelfverzonnen wereld of zo?
pi_221197828
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:05 schreef HowardRoark het volgende:
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat ook al waren er halve steden in de hens gezet door Marokkanen dan nog zou een groep Nederlanders het goedpraten en bagatelliseren. Wellicht wordt ook eens tijd om zulke mensen het land uit te zetten. Achterlijk vijfde colonne gedrag.
Het fascistische beestje komt weer eens in je naar boven :').
pi_221197848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Persoonlijk ben ik blij dat de premier niet wegkijkt van de honderdduizenden mensen die zich gewoon hebben gedragen, om mensen uit uit elkaar te spelen voor persoonlijk gewin.
Maar waarom zou je "normaal" gedrag gaan benoemen en complimenteren? Als voetbalhooligans bij Beverwijk met elkaar op de vuist gaan komt dat ook in het nieuws, en wordt er niet gezegd: de meeste voetbalfans zijn vredelievend.
pi_221197849
quote:
In je eigen land aangevallen worden omdat je de kleuren draagt van je eigen land. :|W
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:15:49 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Daar is dan ook helemaal geen sprake van. Maar wat onze premier hier doet is gewoon wegkijken van de ongeregeldheden die er zijn geweest en het beeld wekken alsof het allemaal zo gebroederlijk was, dat was het echter niet. Daarmee probeert hij de Nederlandse burger te gaslighten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het fascistische beestje komt weer eens in je naar boven :').
Ah, 'fascisme'. Het blijft bijzonder om te zien dat als men het niet meer weet er allemaal termen worden bijgehaald, fascisme, racisme, xenofobie, transfobie, genocide, noem het maar op.
pi_221197855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar waarom zou je "normaal" gedrag gaan benoemen en complimenteren? Als voetbalhooligans bij Beverwijk met elkaar op de vuist gaan komt dat ook in het nieuws, en wordt er niet gezegd: de meeste voetbalfans zijn vredelievend.
Nou bijvoorbeeld omdat jullie een hoop kabaal maken.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:19:01 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221197869
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:05 schreef HowardRoark het volgende:
Gewoon iedereen het land uit!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221197875
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar is dan ook helemaal geen sprake van. Maar wat onze premier hier doet is gewoon wegkijken van de ongeregeldheden die er zijn geweest en het beeld wekken alsof het allemaal zo gebroederlijk was, dat was het echter niet. Daarmee probeert hij de Nederlandse burger te gaslighten.
[..]
Ah, 'fascisme'. Het blijft bijzonder om te zien dat als men het niet meer weet er allemaal termen worden bijgehaald, fascisme, racisme, xenofobie, transfobie, genocide, noem het maar op.
Je jankt over een vijfde kolonne die je wil laten verdwijnen. Of je bent weer eens aan het bruinwashen, of je hebt het historisch besef van een pinda.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:23:34 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197888
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou bijvoorbeeld omdat jullie een hoop kabaal maken.
Nee, omdat er binnen progressief linkse kringen een tendens om dit soort mensen op scooters, al schreeuwend 'kankerjoden' te verdedigen en te doen alsof dit gewoon kan voorkomen en we dit niet zo serieus moeten nemen.

En waarom? Omdat het Marokkanen zijn en velen bij progressief links het te hard bekritiseren van die mensen als 'racisme' en 'Islamofobie' ziet.

twitter
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:25:22 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197897
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je jankt over een vijfde kolonne die je wil laten verdwijnen. Of je bent weer eens aan het bruinwashen, of je hebt het historisch besef van een pinda.
Correct.

Als we hier te maken hebben met mensen die doelbewust het eigen land ondermijnen en die soort mensen vrij spel geven en dan doen alsof het probleem ligt bij bezorgde burgers die willen dat dit wordt aangepakt bij de kern, wat doe je hier dan? Zulke mensen zijn actief bezig een land te destabiliseren, polariseren en ontwrichten. Daar mag best tegen worden opgetreden.
pi_221197906
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, omdat er binnen progressief linkse kringen een tendens om dit soort mensen op scooters, al schreeuwend 'kankerjoden' te verdedigen en te doen alsof dit gewoon kan voorkomen en we dit niet zo serieus moeten nemen.

En waarom? Omdat het Marokkanen zijn en velen bij progressief links het te hard bekritiseren van die mensen als 'racisme' en 'Islamofobie' ziet.

[ twitter ]
Het was zo makkelijk voor hem geweest om lekker mee te gaan in blèren. De beelden zijn lelijk. Mensen staan gretig klaar om mee te haten. Het zal hem waarschijnlijk nog stemmen opleveren ook.

Toch is onze premier er voor iedereen. Niet alleen voor het luidruchtige PVV, fvd, ja21 smaldeel van Nederland. Wat een lef!
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:29:59 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197929
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het was zo makkelijk voor hem geweest om lekker mee te gaan in blèren. De beelden zijn lelijk. Mensen staan gretig klaar om mee te haten. Het zal hem waarschijnlijk nog stemmen opleveren ook.

Toch is onze premier er voor iedereen. Niet alleen voor het luidruchtige PVV, fvd, ja21 smaldeel van Nederland. Wat een lef!
De beelden spreken voor zich en er zijn nog veel meer vervelende beelden, Marokkanen die agenten aanvallen, Marokkanen die Nederlanders aanvallen met een kettingslot, Marokkanen die een mobiel uit de handen van iemand grissen.

Maar we mogen niets negatiefs zeggen over Marokkanen? Jammer joh, dat doen we dus wel en dat is volledig te wijten aan het gedrag van Marokkanen zelf.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:32:43 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221197939
quote:
Je gebruikt er bijna een hele pagina voor maar de strekking is "Het ligt eigenlijk allemaal aan de autochtone Nederlander. Die ziet problemen die er niet zijn en zijn ze er wel dan is het hun eigen schuld"?
pi_221197950
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De beelden spreken voor zich en er zijn nog veel meer vervelende beelden, Marokkanen die agenten aanvallen, Marokkanen die Nederlanders aanvallen met een kettingslot, Marokkanen die een mobiel uit de handen van iemand grissen.

Maar we mogen niets negatiefs zeggen over Marokkanen? Jammer joh, dat doen we dus wel en dat is volledig te wijten aan het gedrag van Marokkanen zelf.
Iedere beschuldiging is een bekentenis. Niemand hier heeft gezegd dat je niks negatiefs over Marokkanen mag zeggen. Jij en anderen willen wel dat er niets positiefs over Marokkanen gezegd mag worden. Je eigen persoonlijke twist was dat die mensen die wel wat positiefs zeggen een ondermijnende vijfde colonne zijn die uitgezet moeten worden.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 16:36:36 #49
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221197956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
In je eigen land aangevallen worden omdat je de kleuren draagt van je eigen land. :|W
Ongelofelijk.
Bedankt he, linkse wappies en politici.

Wie durft er nog te zeggen dat dit NL'ers zijn trouwens?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221197961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 16:32 schreef the-eye het volgende:

[..]
Je gebruikt er bijna een hele pagina voor maar de strekking is "Het ligt eigenlijk allemaal aan de autochtone Nederlander. Die ziet problemen die er niet zijn en zijn ze er wel dan is het hun eigen schuld"?
Nee dat staat er niet. Volgende keer maar twee pagina's schrijven voor briljant Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')