ronduit verwerpelijk, maar...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik lees hier al de hele week hoe er na vanmorgen geen enkele grote stad meer overeind zou staan. Uiteindelijk alleen maar echt grootschalige relbeelden uit de Schilderswijk waar het al 50 jaar uit de hand loopt als er voetbal is.
Ronduit verwerpelijk, maar je kan prima stellen dat het gros er een mooi voetbalfeest van gemaakt heeft. Eens met Jetten dus
Marokkanen die meedoen met de Snollebollekes op het stadhuisplein vind ik dan ook een stuk verwerpelijker, vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ronduit verwerpelijk, maar...
Dus eigenlijk valt het wel mee omdat enerzijds iedereen riep dat het heel veel erger zou worden(niet gezien, maar het zal best), en anderzijds er ook wat normalere Marokkanen zijn. Tja, als je het zo brengt, goed punt er is helemaal geen probleem!
Het probleem is dat onze terugkeerhub in Rwanda nog niet af is, dus daar kunnen ze niet heen. Ik weet niet of er ook plannen zijn voor een terugkeerhub in Marokko, maar gezien het aantal Marokkaanse vlaggen waarmee er wordt gezwaaid denk ik dat er genoeg animo is voor terugkeer.quote:
Gewoon naar Marokko sturen, als die ze niet wil terugnemen moeten we ze daartoe aanzetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het probleem is dat onze terugkeerhub in Rwanda nog niet af is, dus daar kunnen ze niet heen. Ik weet niet of er ook plannen zijn voor een terugkeerhub in Marokko, maar gezien het aantal Marokkaanse vlaggen waarmee er wordt gezwaaid denk ik dat er genoeg animo is voor terugkeer.
Hoho redelijkheid willen we niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik lees hier al de hele week hoe er na vanmorgen geen enkele grote stad meer overeind zou staan. Uiteindelijk alleen maar echt grootschalige relbeelden uit de Schilderswijk waar het al 50 jaar uit de hand loopt als er voetbal is.
Ronduit verwerpelijk, maar je kan prima stellen dat het gros er een mooi voetbalfeest van gemaakt heeft. Eens met Jetten dus
Lekker woke weerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:42 schreef Caland het volgende:
Dat laatste. Dat mag intussen wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Rob Jetten zitten slapen of is hij blind of is hij kwaadaardig
"slechts een paar honderd rotte appelen"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Nederland is soms een grappig land. Een groot deel van het land zal nooit Marokkanen accepteren als echte Nederlanders en roept dat graag. Dezelfde mensen zijn vervolgens verbaasd dat die "nep" Nederlanders zich ook niet volledig Nederlands voelen. Vervolgens kotsen we fok weer vol met allerlei hysterische praat over het einde van Nederland vanwege een paar honderd rotte appels. Het cirkeltje doen we periodiek vrolijk over.
Of jullie zijn kwaadaardig en daardoor blind.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat laatste. Dat mag intussen wel duidelijk zijn.
De kwaadaardigen zijn de wegkijkers. Zoals onze 'premier'.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Of jullie zijn kwaadaardig en daardoor blind.
Ik heb een seizoenkaart bij de meervoudig boete kampioen voetbal van Nederland en het stadion is aardig wit hoor. Ben jij daardoor ook een voetbalhooligan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:31 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
"slechts een paar honderd rotte appelen"
Iedereen jat wel eens een tasje toch?
Lolquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De kwaadaardigen zijn de wegkijkers. Zoals onze 'premier'.
Jetten is kwaadaardig maar kruipen zit ook in zijn aard.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Rob Jetten zitten slapen of is hij blind of is hij kwaadaardig of wat is het?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |