Grappig, dat zijn normaal de werktijden van dit soort types.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo vroeg op stonden joh in de Schilderswijk.
Probleem van Fallentijn is dat hij geen reet van voetbal snapt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Fallentijn is geweldig, als je met die 3-1 wereldkampioen wordt zou hij gelijk beginnen over het feit dat je de nul niet hebt gehouden. dat is echt een talent.![]()
![]()
Dat weerhoud toch niemand van een meningquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem van Fallentijn is dat hij geen reet van voetbal snapt.
Joh, dat maakt geen reet uit, ik vind het een prachtige act.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem van Fallentijn is dat hij geen reet van voetbal snapt.
Zuuuuuurrr. Zeker te hard in je reet gepakt door een Marokkaantje. Hemeltje zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:49 schreef TAmaru het volgende:
Nog even een Marokkaan die het journaal mag presenteren. Zo zien we maar weer hoe we op alle vlakken keihard genaaid worden.
Wat een spitsvondige grap. Die niks Freudiaans over je latente (of zuig je al pikken voor gucci) talenten blootlegt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:52 schreef Badada het volgende:
[..]
Zuuuuuurrr. Zeker te hard in je reet gepakt door een Marokkaantje. Hemeltje zeg.
Tijd voor vakidioot Heitinga.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:54 schreef GGMM het volgende:
We zijn nu wel eindelijk van die KUT Koeman af toch
@:psvcl gefeliciteerd
Van de Ven? Hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:43 schreef RamboDirk het volgende:
Pluim voor Summerville, Verbruggen, Weghorst, Koopmeiners, Vd Ven.
De rest TROEP.
Doorselecteren.
Koeman uitschrijven bij de bond.
Nooit meer over hebben.
Blijf positief.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:54 schreef GGMM het volgende:
We zijn nu wel eindelijk van die KUT Koeman af toch
@:psvcl gefeliciteerd
Dat wel als je naar de wedstrijd kijkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:50 schreef pmponer het volgende:
O ja, gefeliciteerd Marokko, dik verdiend gewonnen.
Je zou em toch. De bedoeling is dat je er verdomme meer inschiet dan je van je keeper verwacht te houden. Walgelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:58 schreef GGMM het volgende:
Het eerste wat die vette pad ook doet is beginnen over die strafschop die de keeper per ongeluk zelf in het goal tikt.
Alsof het daar mis ging.
Het was echt een hallucinant interview en daar vind ik Koeman dan juist wel geregeld een soort van sterk in.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:58 schreef GGMM het volgende:
Het eerste wat die vette pad ook doet is beginnen over die strafschop die de keeper per ongeluk zelf in het goal tikt.
Alsof het daar mis ging.
Kamervragen!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:02 schreef GGMM het volgende:
'heel Nederland wilde dat we met 5 verdedigers gingen spelen'
Huh
Alleen Pieter BLACKEDquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:02 schreef GGMM het volgende:
'heel Nederland wilde dat we met 5 verdedigers gingen spelen'
Huh
Met droge ogen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Koeman kijkt positief terug op zijn strijdplan. Wat een drama
We kunnen ons zelf niets verwijtenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Roemloos afdruipen maar toch positief blijven. Je moet het maar kunnen. Wat een hol vat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
We hadden geen geluk, alleen maar pech.quote:
Die bal op de hak van Bartje, dan zit ook echt ALLES tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hadden geen geluk, alleen maar pech.
Pieter Zwart pakt 'm wel aanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Is er niemand met een beetje X bereik die die lul eens op zijn nummer kan zetten?
Koeman? Die boeit het terecht niet, zakken gevuld en door.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Is er niemand met een beetje X bereik die die lul eens op zijn nummer kan zetten?
da's waar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koeman? Die boeit het terecht niet, zakken gevuld en door.
Je hebt de wedstrijd gezien neem ik hieruit opquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:58 schreef GGMM het volgende:
Alsof het daar mis ging.
Dat hoeft van mij niet, zou Slot heel graag bij Oranje willen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:06 schreef Makamba_ het volgende:
Is Advocaat al definitief weg bij Curaçao? Het is tijd om naar huis te komen voor zijn 4de termijn als bondscoach.
Enkel Dick kan ons nog redden.
Henk of Ali?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ben wel benieuwd of mijn pakketje vandaag nog komt. Of dat HENK nog in bed ligt.
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien dat Van Dijk over zijn top is, en dat dit oranje een matig elftal was onder leiding van een bange coach.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Valentijn overigens wel grootendeels gelijk gekregen, dat dan weer wel.
O.a. Van Dijk en ons middenveld.
In ieder geval geen "wilt u overstappen" types aan de deur vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ben wel benieuwd of mijn pakketje vandaag nog komt. Of dat HENK nog in bed ligt.
O zeker, maar de rest van de journalisten waren een stuk positiever.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien dat Van Dijk over zijn top is, en dat zit oranje een matig elftal was onder leiding van een bange coach.
Journalistiek is dood.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O zeker, maar de rest van de journalisten waren een stuk positiever.
Hij kan met lieve, zachte woorden en geheel overtuigd van zichzelf heel ondermaats presteren. En is daar tevreden mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Precies zoals verwacht toch, eerste de beste fatsoenlijke tegenstander en het is klaar. Onder Koeman wint Nederland nooit topwedstrijden.
Weg met die vent en een boel spelers hoef je ook niet meer te selecteren, wat een troep.
Hopelijk ook einde voor al die abonnee-internationals die altijd mee mogen ook al spelen ze bij hun club al tijden als een krant (of helemaal niet)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nooit meer Weghorst.![]()
Nooit meer memvis.
Je kunt lullen wat je wil maar die van Dijk zat dus drie keer mis bij een hoge kopbal; tegen Japan, Tunesie en Marokko. Timed volledig verkeerd en is zijn tegenstander helemaal kwijt. Klaar en verjongen die hap.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O zeker, maar de rest van de journalisten waren een stuk positiever.
welke annabelle?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:24 schreef TAmaru het volgende:
Annabelle is wel echt zo'n meisje dat al haar hele leven op Groenlinks stemt en dat ook zal blijven doen na deze reportage in de Schilderswijk
Wel jammer want verder is ze echt een gigantisch lekker ding
En het alternatief voor Gakpo?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wil maar die van Dijk zat dus drie keer mis bij een hoge kopbal; tegen Japan, Tunesie en Marokko. Timed volledig verkeerd en is zijn tegenstander helemaal kwijt. Klaar en verjongen die hap.
En waarom stel je Gakpo op? Behalve dat doelpunt totaal niet gezien en dat is meer dan logisch gezien zijn situatie.
Brazilie hadden ze wel kunen hebben maar Marokko was echt een klasse beter in felheid, kracht en aanvallen vermogen. Koeman gaat zijn biezen pakken![]()
![]()
En altijd maar dat gezeik met die penalty's
Zandbergenquote:
Weghorst viel echt uitstekend in vandaag. Direct een belangrijke rol bij de 1-0, en ook zijn penalty zeer goed ingeschoten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nooit meer memvis.
Van Dijk heeft er nooit wat van gebakken in Oranje. Gakpo snap ik nog wel, situatie speelde ook tegen Tunesie. Voor wie zou je Gakpo passeren? Kom je echt op de lammen en blinden uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wil maar die van Dijk zat dus drie keer mis bij een hoge kopbal; tegen Japan, Tunesie en Marokko. Timed volledig verkeerd en is zijn tegenstander helemaal kwijt. Klaar en verjongen die hap.
En waarom stel je Gakpo op? Behalve dat doelpunt totaal niet gezien en dat is meer dan logisch gezien zijn situatie.
Brazilie hadden ze wel kunen hebben maar Marokko was echt een klasse beter in felheid, kracht en aanvallen vermogen. Koeman gaat zijn biezen pakken![]()
![]()
En altijd maar dat gezeik met die penalty's
Weghorst heeft eigenlijk gewoon naar zijn kunnen gepresteerd. Schiet al zijn penalties raak en was vandaag met het doorkoppen ook weer belangrijk. Gewoon prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nooit meer memvis.
Malenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
En het alternatief voor Gakpo?
Er is gewoon geen topper in de aanval. Gakpo en Malen is zo'n beetje het beste dat er is voor die posities.
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weghorst viel echt uitstekend in vandaag. Direct een belangrijke rol bij de 1-0, en ook zijn penalty zeer goed ingeschoten.
Als het na 120min. 1-1 staat kun je ook niet echt spreken van een fatsoenlijke tegenstander.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Precies zoals verwacht toch, eerste de beste fatsoenlijke tegenstander en het is klaar. Onder Koeman wint Nederland nooit topwedstrijden.
Weg met die vent en een boel spelers hoef je ook niet meer te selecteren, wat een troep.
Omdat hij eerst op de bank zat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doen
Verloor daarna wel ongeveer 24 keer de bal en al zijn duels, maar die act he. Wat een mooie act.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weghorst heeft eigenlijk gewoon naar zijn kunnen gepresteerd. Schiet al zijn penalties raak en was vandaag met het doorkoppen ook weer belangrijk. Gewoon prima.
hij heeft 60 minuten gespeeld maar ik kan me niets van hem herinnerenquote:
We hebben ook niks beters vrees ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dat ligt dan aan hem?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
hij heeft 60 minuten gespeeld maar ik kan me niets van hem herinneren
Wat had hij meer moeten doen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doen
Voor een spits is het best handig om een balletje vast te kunnen houden.quote:
een keer aan de bal komen en een actie maken, op doel schieten, ...quote:
Dat Weghorst international is geeft het failliet van het Nederlandse voetbal aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weghorst heeft eigenlijk gewoon naar zijn kunnen gepresteerd. Schiet al zijn penalties raak en was vandaag met het doorkoppen ook weer belangrijk. Gewoon prima.
Klopt, het is ook handig dat anderen uit het team daarbij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een spits is het best handig om een balletje vast te kunnen houden.
Dat is in ieder geval 78 keer minder dan Frenkie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Verloor daarna wel ongeveer 24 keer de bal en al zijn duels, maar die act he. Wat een mooie act.
Of dat die Pino, weet niet meer wie het was, gewoon niet op die bal af ging. Zo van “oh, te ver, laat maar”quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef pmponer het volgende:
Ik vond vooral het totaal afwezig zijn van het middenveld bijzonder
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme man, weer die laatste minuten en weer die penals. Om doodziek van te worden met dit elftal.
Sorryquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of dat die Pino, weet niet meer wie het was, gewoon niet op die bal af ging. Zo van “oh, te ver, laat maar”
Precies.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:34 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk hoe makkelijk sommige forumleden Weghorst weer aanpakken. Natuurlijk is hij geen verfijnde technicus en ziet het er niet altijd even soepel uit, maar kijk gewoon naar zijn bijdrage.
Bij de 1-0 kopt hij die bal fantastisch door en in de penaltyserie schiet hij zijn penalty vervolgens genadeloos binnen. Op zulke momenten doet hij dus precies waarvoor je hem brengt: oorlog maken, duels winnen, aanwezig zijn in de zestien en leveren als het moet.
Maar bij sommigen lijkt Weghorst koste wat kost altijd de pispaal te moeten zijn. Als hij slecht speelt, krijgt hij de volle laag. En als hij wél belangrijk is, wordt het alsnog gebagatelliseerd. Dat vind ik echt veel te makkelijk.
Ik vergeef het je, als je er maar wat van hebt opgestoken.quote:
Het is eerder chanant dat hij nog opgeroepen wordt, komt in de eredivisie al totaal niet meer mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, het is ook handig dat anderen uit het team daarbij betrokken zijn.
Ik vind niet dat hij in vergelijking met de rest zo vreselijk heeft gespeeld. Maar goed
Dat krijg je als je elkaar alleen maar knuffelt.quote:
Heeft hij jouw vrouw geneukt ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eerder chanant dat hij nog opgeroepen wordt, komt in de eredivisie al totaal niet meer mee.
Het is anders veelzeggend dat hij er in vergelijking met Brobbey er positief uitspringt. Want ineens was dat de verlosser?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:34 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk hoe makkelijk sommige forumleden Weghorst weer aanpakken. Natuurlijk is hij geen verfijnde technicus en ziet het er niet altijd even soepel uit, maar kijk gewoon naar zijn bijdrage.
Bij de 1-0 kopt hij die bal fantastisch door en in de penaltyserie schiet hij zijn penalty vervolgens genadeloos binnen. Op zulke momenten doet hij dus precies waarvoor je hem brengt: oorlog maken, duels winnen, aanwezig zijn in de zestien en leveren als het moet.
Maar bij sommigen lijkt Weghorst koste wat kost altijd de pispaal te moeten zijn. Als hij slecht speelt, krijgt hij de volle laag. En als hij wél belangrijk is, wordt het alsnog gebagatelliseerd. Dat vind ik echt veel te makkelijk.
Nee, het was gewoon pijnlijk om te zien na de 1-1quote:
Misschien speelt mee dat Nederland er 2 opstelde en Marokko 4.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef pmponer het volgende:
Ik vond vooral het totaal afwezig zijn van het middenveld bijzonder
Nou, Koeman heeft toch ook dramatisch gepresteerd met dit elftal?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ibrahimovic is snoeihard voor Koeman, als dat maar goed gaat.
VdV ook trouwens.
Dan ben je behoorlijk achterlijk, respectfully.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:39 schreef michaelmoore het volgende:
ik had Nederland-Duitsland als WK finale wedstrijd
Ok, hij heeft haar echt geneukt he.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon pijnlijk om te zien na de 1-1
Letterlijk elk balcontact tot aan de pingels was balverlies bij Weghorst. Je had hem eigenlijk ook beter meteen kunnen wisselen na de gelijkmaker
We hebben al 8x verloren hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:41 schreef TLC het volgende:
Tussenstand penalties die ik in mijn 47 jarig leven heb mogen meemaken van Oranje : 2 keer gewonnen, 5 keer verloren
Het begint te wennen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |