Hopelijk ook einde voor al die abonnee-internationals die altijd mee mogen ook al spelen ze bij hun club al tijden als een krant (of helemaal niet)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nooit meer Weghorst.![]()
Nooit meer memvis.
Je kunt lullen wat je wil maar die van Dijk zat dus drie keer mis bij een hoge kopbal; tegen Japan, Tunesie en Marokko. Timed volledig verkeerd en is zijn tegenstander helemaal kwijt. Klaar en verjongen die hap.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O zeker, maar de rest van de journalisten waren een stuk positiever.
welke annabelle?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:24 schreef TAmaru het volgende:
Annabelle is wel echt zo'n meisje dat al haar hele leven op Groenlinks stemt en dat ook zal blijven doen na deze reportage in de Schilderswijk
Wel jammer want verder is ze echt een gigantisch lekker ding
En het alternatief voor Gakpo?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wil maar die van Dijk zat dus drie keer mis bij een hoge kopbal; tegen Japan, Tunesie en Marokko. Timed volledig verkeerd en is zijn tegenstander helemaal kwijt. Klaar en verjongen die hap.
En waarom stel je Gakpo op? Behalve dat doelpunt totaal niet gezien en dat is meer dan logisch gezien zijn situatie.
Brazilie hadden ze wel kunen hebben maar Marokko was echt een klasse beter in felheid, kracht en aanvallen vermogen. Koeman gaat zijn biezen pakken![]()
![]()
En altijd maar dat gezeik met die penalty's
Zandbergenquote:
Weghorst viel echt uitstekend in vandaag. Direct een belangrijke rol bij de 1-0, en ook zijn penalty zeer goed ingeschoten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nooit meer memvis.
Van Dijk heeft er nooit wat van gebakken in Oranje. Gakpo snap ik nog wel, situatie speelde ook tegen Tunesie. Voor wie zou je Gakpo passeren? Kom je echt op de lammen en blinden uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wil maar die van Dijk zat dus drie keer mis bij een hoge kopbal; tegen Japan, Tunesie en Marokko. Timed volledig verkeerd en is zijn tegenstander helemaal kwijt. Klaar en verjongen die hap.
En waarom stel je Gakpo op? Behalve dat doelpunt totaal niet gezien en dat is meer dan logisch gezien zijn situatie.
Brazilie hadden ze wel kunen hebben maar Marokko was echt een klasse beter in felheid, kracht en aanvallen vermogen. Koeman gaat zijn biezen pakken![]()
![]()
En altijd maar dat gezeik met die penalty's
Weghorst heeft eigenlijk gewoon naar zijn kunnen gepresteerd. Schiet al zijn penalties raak en was vandaag met het doorkoppen ook weer belangrijk. Gewoon prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nooit meer memvis.
Malenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
En het alternatief voor Gakpo?
Er is gewoon geen topper in de aanval. Gakpo en Malen is zo'n beetje het beste dat er is voor die posities.
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weghorst viel echt uitstekend in vandaag. Direct een belangrijke rol bij de 1-0, en ook zijn penalty zeer goed ingeschoten.
Als het na 120min. 1-1 staat kun je ook niet echt spreken van een fatsoenlijke tegenstander.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Precies zoals verwacht toch, eerste de beste fatsoenlijke tegenstander en het is klaar. Onder Koeman wint Nederland nooit topwedstrijden.
Weg met die vent en een boel spelers hoef je ook niet meer te selecteren, wat een troep.
Omdat hij eerst op de bank zat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doen
Verloor daarna wel ongeveer 24 keer de bal en al zijn duels, maar die act he. Wat een mooie act.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weghorst heeft eigenlijk gewoon naar zijn kunnen gepresteerd. Schiet al zijn penalties raak en was vandaag met het doorkoppen ook weer belangrijk. Gewoon prima.
hij heeft 60 minuten gespeeld maar ik kan me niets van hem herinnerenquote:
We hebben ook niks beters vrees ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Precies zoals verwacht toch, eerste de beste fatsoenlijke tegenstander en het is klaar. Onder Koeman wint Nederland nooit topwedstrijden.
Weg met die vent en een boel spelers hoef je ook niet meer te selecteren, wat een troep.
En dat ligt dan aan hem?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
hij heeft 60 minuten gespeeld maar ik kan me niets van hem herinneren
Wat had hij meer moeten doen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doen
Voor een spits is het best handig om een balletje vast te kunnen houden.quote:
een keer aan de bal komen en een actie maken, op doel schieten, ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |