Je ziet toch alleen Marokko aanvallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:13 schreef GGMM het volgende:
Kut Nos vond het blijkbaar niet nodig al een samenvatting online te zetten.
Ja,jammer.
En Frank werd ECHT gefileerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:10 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat dit laffer voetbal was dan onder Drank de Boer.
Nooit verwacht.
Vroeger was het nog veel wilder, Di Stefano Speelde voor Argentinie, Colombia en Spanjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het nooit zou mogen. Alleen als je tot je 18e in Nederland hebt gewoond, hier bent geboren, alle jeugd hebt doorlopen hier en dan voor bijvoorbeeld Marokko kiest blijf ik dat merkwaardig vinden. Puur vanuit sportief oogpunt.
Maar het mag nu, dus zoals bijvoorbeeld Ziyech dat wilde en hij voelt dat zo, zou ik het als ik hem was ook doen.
Niet echt optimus prime materiaal al wil ie het zo graag.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:15 schreef DobbyDobby het volgende:
Kutje van Dijk die ook weer geen penel neemt.....![]()
![]()
Zo klaar met die vent. Samen met Koeman bedanken voor bewezen diensten.
Ik vroeg eigenlijk of je het voor heel de voetbal wereld bedoelde. En ik kreeg het idee dat je dat ook bedoelde. (Misschien begreep ik op dat punt jou niet).quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat kan. Kun je het iets toelichten?
Bedanken voor welke diensten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:15 schreef DobbyDobby het volgende:
Kutje van Dijk die ook weer geen penel neemt.....![]()
![]()
Zo klaar met die vent. Samen met Koeman bedanken voor bewezen diensten.
Weet ik, maar dat zijn randzaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ziyech had gewoon voor NL gekozen als Van Basten hem had opgeroepen hoor. Maar toen was die mad, zoals wel vaker bij Marokanen.
Nou nou Bobske. Was niet altijd slecht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedanken voor welke diensten?
Hij schijnt bij Liverpool zo goed te zijn ofzo. Ik heb het in NL ook nooit gezien. Maar inmiddels is het echt slecht. Bij Liverpool ook trouwens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedanken voor welke diensten?
Daar is ook best iets voor te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden werd je gewoon onthoofd, ik mis die tijden.
Onder Altijd Blind was het ook zo geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:10 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat dit laffer voetbal was dan onder Drank de Boer.
Nooit verwacht.
Het gaat mij dus puur om het voetbal voor het nationale elftal. Absoluut niet om clubvoetbal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg eigenlijk of je het voor heel de voetbal wereld bedoelde. En ik kreeg het idee dat je dat ook bedoelde. (Misschien begreep ik op dat punt jou niet).
Wat ik daarna bedoelde is het verschil tussen clubvoetbal en interlandvoetbal. Als je bij beide alleen voor clubs of het land mag spelen waar je bent geboren dan is dat, of kan dat, behoorlijk beperkend zijn voor de getalenteerde voetballer die per ongeluk in een land geboren is waar het niveau niet zo hoog is. Dan kan je geen carrière meer maken.
Nu kunnen spelers uit kleine landen zich ontwikkelen en als je dat zou terugbrengen niet meer.
Toen had Marokko ook nog niet de status die ze nu hebben. Als je nu zo'n geval hebt, dan zou die speler gewoon voor Marokko kiezen, ook al hangt Koeman vroeg aan de lijn voor een kwalificatiewedstrijdje tegen Gibraltar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ziyech had gewoon voor NL gekozen als Van Basten hem had opgeroepen hoor. Maar toen was die mad, zoals wel vaker bij Marokanen.
Kun je nagaan. Is er in ieder geval iets verbeterd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger was het nog veel wilder, Di Stefano Speelde voor Argentinie, Colombia en Spanje
Ja tuurlijk. Ze hebben niks met ons en alles met Marokko. Dat is wat ik zei, steeds meer goeie spelers uit Europa kiezen daar nu voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen had Marokko ook nog niet de status die ze nu hebben. Als je nu zo'n geval hebt, dan zou die speler gewoon voor Marokko kiezen, ook al hangt Koeman vroeg aan de lijn voor een kwalificatiewedstrijdje tegen Gibraltar.
Het zou volgens mij al heel wat schelen als elke Oranje speler gevraagd zou worden of ze denken dat het Nederlands elftal vervloekt is / bovennatuurlijke pech heeft mbt penalty's. Of ze denken dat "slechte penaltyreeksen er nou eenmaal bij horen" voor Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:17 schreef OmniRocket het volgende:
10 strafschoppenseries, 2 gewonnen. Zelfs Engeland is beter.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:13 schreef GGMM het volgende:
Kut Nos vond het blijkbaar niet nodig al een samenvatting online te zetten.
Ja,jammer.
Ah dan begrepen we elkaar verkeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat mij dus puur om het voetbal voor nationale elftal. Absoluut niet om clubvoetbal.
Duitsers en Nederlanders drinken allebei graag bier.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Haha en wij lachen om die Duitsers...
Klopt!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah dan begrepen we elkaar verkeerd.![]()
De keuze wordt nu toch meestal gemaakt voordat een speler definitief aan een nationaal elftal is verbonden. Daarna ligt die keuze in de meeste gevallen toch vast?
Of heb ik iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |