Wat had hij meer moeten doen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
meer dan dat heb ik hem ook niet zien doen
Voor een spits is het best handig om een balletje vast te kunnen houden.quote:
een keer aan de bal komen en een actie maken, op doel schieten, ...quote:
Dat Weghorst international is geeft het failliet van het Nederlandse voetbal aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weghorst heeft eigenlijk gewoon naar zijn kunnen gepresteerd. Schiet al zijn penalties raak en was vandaag met het doorkoppen ook weer belangrijk. Gewoon prima.
Klopt, het is ook handig dat anderen uit het team daarbij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een spits is het best handig om een balletje vast te kunnen houden.
Dat is in ieder geval 78 keer minder dan Frenkie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Verloor daarna wel ongeveer 24 keer de bal en al zijn duels, maar die act he. Wat een mooie act.
Of dat die Pino, weet niet meer wie het was, gewoon niet op die bal af ging. Zo van “oh, te ver, laat maar”quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef pmponer het volgende:
Ik vond vooral het totaal afwezig zijn van het middenveld bijzonder
Mentaal zwak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme man, weer die laatste minuten en weer die penals. Om doodziek van te worden met dit elftal.
Sorryquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of dat die Pino, weet niet meer wie het was, gewoon niet op die bal af ging. Zo van “oh, te ver, laat maar”
Precies.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:34 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk hoe makkelijk sommige forumleden Weghorst weer aanpakken. Natuurlijk is hij geen verfijnde technicus en ziet het er niet altijd even soepel uit, maar kijk gewoon naar zijn bijdrage.
Bij de 1-0 kopt hij die bal fantastisch door en in de penaltyserie schiet hij zijn penalty vervolgens genadeloos binnen. Op zulke momenten doet hij dus precies waarvoor je hem brengt: oorlog maken, duels winnen, aanwezig zijn in de zestien en leveren als het moet.
Maar bij sommigen lijkt Weghorst koste wat kost altijd de pispaal te moeten zijn. Als hij slecht speelt, krijgt hij de volle laag. En als hij wél belangrijk is, wordt het alsnog gebagatelliseerd. Dat vind ik echt veel te makkelijk.
Ik vergeef het je, als je er maar wat van hebt opgestoken.quote:
Het is eerder chanant dat hij nog opgeroepen wordt, komt in de eredivisie al totaal niet meer mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, het is ook handig dat anderen uit het team daarbij betrokken zijn.
Ik vind niet dat hij in vergelijking met de rest zo vreselijk heeft gespeeld. Maar goed
Dat krijg je als je elkaar alleen maar knuffelt.quote:
Heeft hij jouw vrouw geneukt ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eerder chanant dat hij nog opgeroepen wordt, komt in de eredivisie al totaal niet meer mee.
Het is anders veelzeggend dat hij er in vergelijking met Brobbey er positief uitspringt. Want ineens was dat de verlosser?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:34 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk hoe makkelijk sommige forumleden Weghorst weer aanpakken. Natuurlijk is hij geen verfijnde technicus en ziet het er niet altijd even soepel uit, maar kijk gewoon naar zijn bijdrage.
Bij de 1-0 kopt hij die bal fantastisch door en in de penaltyserie schiet hij zijn penalty vervolgens genadeloos binnen. Op zulke momenten doet hij dus precies waarvoor je hem brengt: oorlog maken, duels winnen, aanwezig zijn in de zestien en leveren als het moet.
Maar bij sommigen lijkt Weghorst koste wat kost altijd de pispaal te moeten zijn. Als hij slecht speelt, krijgt hij de volle laag. En als hij wél belangrijk is, wordt het alsnog gebagatelliseerd. Dat vind ik echt veel te makkelijk.
Nee, het was gewoon pijnlijk om te zien na de 1-1quote:
Misschien speelt mee dat Nederland er 2 opstelde en Marokko 4.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef pmponer het volgende:
Ik vond vooral het totaal afwezig zijn van het middenveld bijzonder
Nou, Koeman heeft toch ook dramatisch gepresteerd met dit elftal?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ibrahimovic is snoeihard voor Koeman, als dat maar goed gaat.
VdV ook trouwens.
Dan ben je behoorlijk achterlijk, respectfully.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:39 schreef michaelmoore het volgende:
ik had Nederland-Duitsland als WK finale wedstrijd
Ok, hij heeft haar echt geneukt he.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon pijnlijk om te zien na de 1-1
Letterlijk elk balcontact tot aan de pingels was balverlies bij Weghorst. Je had hem eigenlijk ook beter meteen kunnen wisselen na de gelijkmaker
We hebben al 8x verloren hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:41 schreef TLC het volgende:
Tussenstand penalties die ik in mijn 47 jarig leven heb mogen meemaken van Oranje : 2 keer gewonnen, 5 keer verloren
Het begint te wennen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |