Ik gun schreeuwende droeftoeters die me wakker maken he le maal nietsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik gun het Nederland wel ik leef mee met mijn medeFOK!users
Het wereldrecord is verder aangescherpt!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:42 schreef Karina het volgende:
In ieder geval WEER niet verloren binnen reguliere tijd jongens!
Ja, pingels beetje het maximaal haalbare deze keer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik zou dit niet eens erg vinden. Die andere keren had je voor je gevoel ergens recht op. Dat is nu totaal niet het geval
das een prima ariequote:
Aldus HMF die pas op 90+1 uit zn bed kwam rollenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Bijzondere manier van kijken naar het verloop van een wedstrijd
Dat hebben we iig!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het wereldrecord is verder aangescherpt!
Nederlanderschap ontnemen, vuist op de neus door WimLex en dan het land uitgooien.quote:
lol+lolquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trap die pingels ik moet door lol
Wakker geschreeuwdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aldus HMF die pas op 90+1 uit zn bed kwam rollen
Dat vergeten we straks gewoon weeerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:42 schreef Karina het volgende:
In ieder geval WEER niet verloren binnen reguliere tijd jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |