En gaat er dan zelf met rood af.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:10 schreef Alaianaya het volgende:
Mochten we op voorsprong komen, graag enge Wout erin. Die haalt het bloed onder hun nagels vandaan
Welke Yanks?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Denken die Yanks dat fluiten cool is ofzo
Die had in de basis moetn staan. Brobbie gaat niks klaarmaken. Wout is gruwelijk irritant, maar dat is ie ook voor de Marokkanenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:10 schreef Alaianaya het volgende:
Mochten we op voorsprong komen, graag enge Wout erin. Die haalt het bloed onder hun nagels vandaan
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:11 schreef -XOR- het volgende:
Weghorst er straks in om te zuigen. Jammer dat Wouter Goes niet mee is.
We zijn er wel altijd bij betrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:12 schreef TAmaru het volgende:
Volgens mij hebben we geen goede resultaten behaald in het verleden met van die schoppartijen.
We hebben natuurlijk, zoals gezegd, wel Weghorst. Als er iemand is die het bloed onder nagels bij de tegenstander kan halen...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:12 schreef TAmaru het volgende:
Volgens mij hebben we geen goede resultaten behaald in het verleden met van die schoppartijen.
Net zo nat als die Spaanse?quote:
"Voorbeeldfunctie"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef leolinedance het volgende:
Deze wedstrijd brengt ons niet dichter naar elkaar toe heb ik het idee
Dat is toch gewoon lokale volk dat meegaat in de hype?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef butz0rs het volgende:
Dus die oranjemars was gewoon AI? of staan ze allemaal nog buiten het stadion
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef butz0rs het volgende:
Weghorst is eigenlijk een Marokkaan @Calandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die had in de basis moetn staan. Brobbie gaat niks klaarmaken. Wout is gruwelijk irritant, maar dat is ie ook voor de Marokkanen
Zijn gewoon steeds locals voor 90% die zin hebben in een gratis feestjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef butz0rs het volgende:
Volgens R1; heel hard z'n best om de boel in de hand te houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dioe scheidsrechter allemaal aan het doen?
We kunnen weer terug naar bedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Genoeg gezien, dit wordt een slechte wedstrijd.
Ja haha ben benieuwd hoe ze dat goed gaan lullen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef Zorro het volgende:
En die achterlijk NOS maar doen of het zo LEUK is dat WE tegen Marokko spelen
Dit ja, we worden beflikkerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan het daar nog licht zijn terwijl het hier midden nacht is??
De wedstrijd ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef -XOR- het volgende:
Deze scheidsrechter is echt een verschrikking
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef VacaLoca het volgende:
Een vechtwedstrijd met een kutscheids, waar ken ik dat van
Andere tijdszonequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan het daar nog licht zijn terwijl het hier midden nacht is??
Feyenoord - AS Roma?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef VacaLoca het volgende:
Een vechtwedstrijd met een kutscheids, waar ken ik dat van
Lokale Turkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:15 schreef TAmaru het volgende:
Die shirts van Marokko
Zeker gemaakt door slaven uit de westelijke sahara ofzo
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef TwenteFC het volgende:
marokko heeft de miljoentjes overgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |