abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games woensdag 1 juli 2026 @ 15:31:39 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221205657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat kan, alleen lijkt me een relatie lastig als dat zo is.
Ja dat klinkt natuurlijk ontzettend nobel "Je valt toch op de persoon?!" maar dat is natuurlijk tamelijk kortzichtig. Je valt op het totaalplaatje waar de persoonlijkheid onderdeel van uitmaakt en in veruit de meeste relaties seks en seksuele aantrekkingskracht ook. Prachtig dat er voorbeelden zijn van geweldige, goed werkende a-seksuele relaties maar dat is niet de norm ofzo.

'Vroeger hadden we heerlijke vaginale seks, tegenwoordig neukt zij ik bedoel hij mij in mijn bips maar het blijft toch dezelfde persoon hè'
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221205665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik kan natuurlijk niet in jouw hoofd kijken maar ik vraag me dan wel af, in hoeverre is het dan echte liefde als je al direct zo stellig zegt dat het 'm niet gaat worden. Zoals meerdere mensen hier aangeven, de persoon verandert niet.
Ik val niet op vrouwen en een seksloze broer-zus relatie hoef ik ook niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221205666
quote:
81s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:31 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja dat klinkt natuurlijk ontzettend nobel "Je valt toch op de persoon?!" maar dat is natuurlijk tamelijk kortzichtig. Je valt op het totaalplaatje waar de persoonlijkheid onderdeel van uitmaakt en in veruit de meeste relaties seks en seksuele aantrekkingskracht ook. Prachtig dat er voorbeelden zijn van geweldige, goed werkende a-seksuele relaties maar dat is niet de norm ofzo.

'Vroeger hadden we heerlijke vaginale seks, tegenwoordig neukt zij ik bedoel hij mij in mijn bips maar het blijft toch dezelfde persoon hè'
Transitie hoeft niet 100 procent te zijn hè.
pi_221206087
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik kan natuurlijk niet in jouw hoofd kijken maar ik vraag me dan wel af, in hoeverre is het dan echte liefde als je al direct zo stellig zegt dat het 'm niet gaat worden. Zoals meerdere mensen hier aangeven, de persoon verandert niet.
Natuurlijk verandert de persoon wel. Hormonen doen wat met je hoor.

Daarnaast val je op iemand vanwege het totaalplaatje. Uiterlijk speelt daarbij ook een rol. Voor de een meer dan voor de ander, maar toch. Stel b.v. je houdt van stevige vrouwen en jouw vrouw besluit ineens enorm te gaan lijnen en is op een gegeven moment van een BMI van 30 naar 20 gegaan, dan is zij misschien ook niet meer jouw type.

Kan en mag allemaal.
  woensdag 1 juli 2026 @ 16:46:49 #80
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221206135
quote:
81s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens maar ik heb een ijzeren principe dat het hoe en wat in andermans relatie niet mijn bemoeienis is.
pi_221206533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daarnaast val je op iemand vanwege het totaalplaatje. Uiterlijk speelt daarbij ook een rol. Voor de een meer dan voor de ander, maar toch. Stel b.v. je houdt van stevige vrouwen en jouw vrouw besluit ineens enorm te gaan lijnen en is op een gegeven moment van een BMI van 30 naar 20 gegaan, dan is zij misschien ook niet meer jouw type.

Kan en mag allemaal.
Ik val niet specifiek op (mensen in) rolstoelen. Als mijn echtgenoot (die van 'tot de dood u scheidt' enzo) morgen een ongeluk krijgt en in een rolstoel belandt, is dat geen reden om mijn huwelijk ('tot de dood u scheidt', weet je wel..) te verbreken. Zelfde als echtgenoot wil gaan lijnen, een neuscorrectie laat doen of geslachtsorganen wil veranderen. Het blíjft mijn echtgenoot, van wie ik onvoorwaardelijk, zielsveel houd.
Mon 'en!
pi_221206677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:38 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Ik val niet specifiek op (mensen in) rolstoelen. Als mijn echtgenoot (die van 'tot de dood u scheidt' enzo) morgen een ongeluk krijgt en in een rolstoel belandt, is dat geen reden om mijn huwelijk ('tot de dood u scheidt', weet je wel..) te verbreken. Zelfde als echtgenoot wil gaan lijnen, een neuscorrectie laat doen of geslachtsorganen wil veranderen. Het blíjft mijn echtgenoot, van wie ik onvoorwaardelijk, zielsveel houd.
Ik vind ziekte/invaliditeit wel even wat anders.

Heel simpel, ik zou geen relatie willen met een transman. Ook als die transman mijn huidige vrouw is. Maar ik kan je ook garanderen dat mijn vrouw ook haar koffers gaat pakken als ik aangeef een transvrouw te zijn.

Dat staat ook gewoon heel ver van de personen die wij zijn.

In jullie relatie is er wellicht wel die ruimte en dat is natuurlijk ook prima. Maar dat wil niet zeggen dat er meer liefde of minder liefde is. Gewoon andere voorkeuren.
pi_221206714
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lekker wekelijks testosteron shotjes. Denk dat bijna elke man meteen gegeten en gedronken heeft als een vrouw daar aan begint.
  Moderator woensdag 1 juli 2026 @ 18:05:10 #84
5428 crew  miss_sly
pi_221206740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Lekker wekelijks testosteron shotjes. Denk dat bijna elke man meteen gegeten en gedronken heeft als een vrouw daar aan begint.
Je weet dat vrouwen van nature ook testosteron hebben?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221206776
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je weet dat vrouwen van nature ook testosteron hebben?
En dat vind je op de testosteron trekken van mannen lijken? Oprechte vraag. :)

Als ik wat docu’s heb bekeken van vrouwen in transitie, dan komt dit altijd naar voren. Opgefokt, zelfs voor de mensen in transitie zelf wennen.
Geen idee of dat net de uitzonderingen zijn.
  Moderator woensdag 1 juli 2026 @ 18:10:35 #86
5428 crew  miss_sly
pi_221206833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En dat vind je op de testosteron trekken van mannen lijken? Oprechte vraag. :)

Als ik wat docu’s heb bekeken van vrouwen in transitie, dan komt dit altijd naar voren. Opgefokt, zelfs voor de mensen in transitie zelf wennen.
Geen idee of dat net de uitzonderingen zijn.
Jouw opmerking gaat puur over testosteron-shotjes.
Ik denk dat er best mannen zijn die blij zijn met de toevoeging van testosteron bij hun vrouw, omdat het ook kan leiden tot het terugkomen van het libido, of een vrouw die beter in haar vel zit.

Het is niet zo generiek dat voor een vrouw testosteron suppleren slecht is en mannen meteen gegeten en gedronken hebben als ze daaraan beginnen.

Het gaat bij een transitie natuurlijk om veel meer dan alleen testosteron en het is groter dan alleen het toevoegen daarvan.
pi_221207109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Transitie hoeft niet 100 procent te zijn hè.
Eerlijk: al is het 10%. Ik kan er dan vast nog wel vrienden mee blijven, maar een relatie? Absoluut niet.
pi_221207202
Okee, voor alle "ik zou scheiden"-roepers.

Laten we er even vanuit gaan dat iemand die in transitie gaat nu letterlijk niet lekker in hun vel zit. Zou je niet ontzettend blíj zijn, voor je geliefde, dat ze door transitie gelukkig(er) zouden zijn?
Mon 'en!
pi_221207203
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jouw opmerking gaat puur over testosteron-shotjes.
Ik denk dat er best mannen zijn die blij zijn met de toevoeging van testosteron bij hun vrouw, omdat het ook kan leiden tot het terugkomen van het libido, of een vrouw die beter in haar vel zit.

Het is niet zo generiek dat voor een vrouw testosteron suppleren slecht is en mannen meteen gegeten en gedronken hebben als ze daaraan beginnen.

Het gaat bij een transitie natuurlijk om veel meer dan alleen testosteron en het is groter dan alleen het toevoegen daarvan.
Je hebt geen idee.

De testosteron die transmannen nemen is niet vergelijkbaar met minimale dosering die post menoposale vrouwen krijgen voorgeschreven.
-XOXO-
pi_221207917
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef bloempjuh het volgende:

Laten we er even vanuit gaan dat iemand die in transitie gaat nu letterlijk niet lekker in hun vel zit. Zou je niet ontzettend blíj zijn, voor je geliefde, dat ze door transitie gelukkig(er) zouden zijn?
Ja, maar daarmee verandert je seksuele voorkeur toch niet?
pi_221208165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken. Maar als mijn echtgenoot gelukkiger zou zijn in een veranderd lijf, zou dat mij ook blij(er) maken.
Mon 'en!
pi_221208252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:43 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken. Maar als mijn echtgenoot gelukkiger zou zijn in een veranderd lijf, zou dat mij ook blij(er) maken.
Blij. Maar blij betekent niet opgewonden.
pi_221208334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou ja, dus dit.

Ik zou haar hem steunen in zijn transitie en blij voor hem zijn dat hij zichzelf meer zichzelf voelt. Ik zie ook geen enkele reden om de vriendschap te stoppen.

Maar..ik val niet op mannen. En ik steun mijn partner in deze situatie volledig in het man zijn, dus dan is er gewoon geen enkele kans meer op voortzetting van de relatie. Dat hij zichzelf in het verkeerde lijf voelt, is geen reden dat ik maar homo moet worden. Hoeveel ik ook om haar hem geef.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221208685
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef bloempjuh het volgende:

Dat heb ik helemaal niet gezegd toch? Waarom neem je dat zomaar aan?
pi_221208719
Ik hou van mijn vriendin dus zou het accepteren, echter wel met voorwaarden. Ik zou geen seks meer met haar/hem hebben, dat zoek ik dan ergens anders. Als ze dat dan niet wil is het einde relatie.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221208759
Heel slecht, maar ik zou het niet accepteren.
De relatie zou dan ook over zijn.

Ik weet dat het slecht van me is, alleen teveel trauma op dit gebied. Ik zou het niet kunnen. Heb erg veel respect voor mensen die dit wel kunnen trouwens. En eigenlijk zou het niet moeten uitmaken als je van iemand houdt. Alleen tja... ik zou het niet kunnen
pi_221208800
Nee. Ik ben hetero en ik word niet ineens lesbisch omdat hij vindt dat hij een vrouw is. Dus dat is einde relatie. Sowieso kun je niet van geslacht veranderen dus dat houdt gewoon op dan.
  Moderator woensdag 1 juli 2026 @ 21:09:14 #98
5428 crew  miss_sly
pi_221208843
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Je hebt geen idee.

De testosteron die transmannen nemen is niet vergelijkbaar met minimale dosering die post menoposale vrouwen krijgen voorgeschreven.
Ik heb zeker wel een idee.
Er werd alleen heel stellig beweerd dat geen enkele man blij zou worden als zijn vrouw testosteron neemt, en dat bestrijd ik.
pi_221208846
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:58 schreef DoubleDip het volgende:
Nee. Ik ben hetero en ik word niet ineens lesbisch omdat hij vindt dat hij een vrouw is. Dus dat is einde relatie. Sowieso kun je niet van geslacht veranderen dus dat houdt gewoon op dan.
Wat bedoel je dan precies met 'vindt dat hij een vrouw is'? Gaat het dan om het dragen van vrouwenkleding, makeup etc? Want je geeft aan dat je van mening bent dat het niet mogelijk is om van geslacht te veranderen dus dat zou het dan imo niet kunnen zijn, het is immers niet mogelijk dus hij blijft man.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
  woensdag 1 juli 2026 @ 21:14:55 #100
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221208879
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:10 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Wat bedoel je dan precies met 'vindt dat hij een vrouw is'? Gaat het dan om het dragen van vrouwenkleding, makeup etc? Want je geeft aan dat je van mening bent dat het niet mogelijk is om van geslacht te veranderen dus dat zou het dan imo niet kunnen zijn, het is immers niet mogelijk dus hij blijft man.
En dan kun je ook niet ineens lesbisch worden 😉
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')