Het vermaak, of het niveau?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brazilië gaat meer en meer risico's moeten nemen. Wedstrijd komt goed.
Dit betekent oorlog.quote:
Op 6 augustus 1945 waren er idd een heleboel pikzwart.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee in Japan zijn ze allemaal pikzwart
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op 6 augustus 1945 waren er idd een heleboel pikzwart.
Kan kloppen want dat zijn eigenlijk geen backsquote:Op maandag 29 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Die backs van Brazilie kunnen ook niet. Komen er nooit overheen en voegen niks toe.
Wat mogen wij dan blij zijn met Denzel.
Oh ja die is wel mee tochquote:
Heel goed! Ik heb de afgelopen 3x voor België gejuicht. En dan was ik blij voor Lenny, voor Fred, maar ook voor jou, toen ze als eerste doorgingen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben Belg, Maar op fokpool weer overwiinning van Nederland
Wist je dat, naast Gakpo, Dumfries de favoriete speler is van @Caland ?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Die backs van Brazilie kunnen ook niet. Komen er nooit overheen en voegen niks toe.
Ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die is wel mee toch
Maar is hij geblesseerd of oud?
daar had Mauro moeten staan. vreemd dat ie niet opgeroepen door ancelottiquote:Op maandag 29 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Is dat die leuke Fred uit ESF?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb de afgelopen 3x voor België gejuicht. En dan was ik blij voor Lenny, voor Fred, maar ook voor jou, toen ze als eerste doorgingen.
Jij juicht vannacht maar voor ons, dan juich ik dat België van Senegal wint
Weet jij wel wie mijn favoriete speler is van het NL elftal?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat, naast Gakpo, Dumfries de favoriete speler is van @:Caland ?
Daarom snapte ik Rayan gisteren ook niet.quote:
Ja, dat klinkt een beetje als De Verraders.quote:
Ik dacht dat ze Oh Nippon zongenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef golfer het volgende:
90 minuten lang "oh let it go" zingen is ook vermoeiend.
Ueda?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet jij wel wie mijn favoriete speler is van het NL elftal?
Dealquote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb de afgelopen 3x voor België gejuicht. En dan was ik blij voor Lenny, voor Fred, maar ook voor jou, toen ze als eerste doorgingen.
Jij juicht vannacht maar voor ons, dan juich ik dat België van Senegal wint
Een origineel format: BN'ers in een competitie met iemand die de boel probeert te bedotten. En dat ze elkaar dan uit het spel moeten stemmen.quote:
Komt wel omdat ze er echt een ongekende teringzooi van maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Gaan die Chinezen straks weer de tribune opruimen zeker
Walgelijk volk
Wout Weghorstquote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet jij wel wie mijn favoriete speler is van het NL elftal?
Die is bij België - Nederland toch gewoon voor Nederland?quote:
Huren die jappen daar Chinezen voor in..wat een boefjesquote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
Mensen die hun eigen rotzooi niet opruimen zijn enorme tokkies.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
En thuis doen ze geen flikker.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
Het zijn Japanners Je zegt toch ook geen Nederlanders tegen Belgen?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
Het is toch "take me home"?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef golfer het volgende:
90 minuten lang "oh let it go" zingen is ook vermoeiend.
Gebbetje, dat is natuurlijk Summerville.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij zijn niet meer op speaking terms.
Laat t de boswachter maar niet horenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zijn Japanners Je zegt toch ook geen Nederlanders tegen Belgen?
Dat was 3 topics terug.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een eindje geleden dat ik "kutbelg" heb gehoord.
dus je doet er niet meer toe.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een eindje geleden dat ik "kutbelg" heb gehoord.
Ik gooi er ook wat snacks in.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi moment om wat gehaktballetjes in de AF te duwen
Ga je deze consumeren met mosterd of mayo? (er hangt veel af van deze vraag dus denk er heel goed over na)quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi moment om wat gehaktballetjes in de AF te duwen
Denk jij dat die hangtieten naast Sjoerd tot aan de knie komen?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Ja lap, zit ik op de NOS, hoor ik nog steeds Belgenpraat.
De aftrap? Ik heb het begin gemist.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van Ueda’s zeven balaanrakingen, welke vonden jullie de beste?
De keer dat ie klaarkwamquote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat staat er op het menuquote:
Hadden ze de aftrap?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Neem het gewoon de tribune mee af en flikker het in de prullenbak.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen rotzooi niet opruimen zijn enorme tokkies.
Daar durft alleen een Japanse miljardair flink op in te zettenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gokken is voor proleten, maar toch benieuwd wie een gokje op Japan hebben gewaagd tegen Brazil.
Stonden op 5,50 voor de wedstrijd.
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is bij België - Nederland toch gewoon voor Nederland?
@raptorixquote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gokken is voor proleten, maar toch benieuwd wie een gokje op Japan hebben gewaagd tegen Brazil.
Stonden op 5,50 voor de wedstrijd.
Ik ben niet zo van dat doktersrecept.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schuif een DR oetker pizza in de oven
Kaal. zijn erg lekkerquote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je deze consumeren met mosterd of mayo? (er hangt veel af van deze vraag dus denk er heel goed over na)
Stukje Congo?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh nog een Belg op FOKquote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel.![]()
Zal ik het vragen?
Ja, dat doe ik wel.
@:Fred_B, als Nederland tegen België moet, ben je dan voor Nederland of hebben we een probleem?
Als je hem er te lang in laat wordt het een DR Congo pizzaquote:Op maandag 29 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al besproken.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je hem er te lang in laat wordt het een DR Congo pizza
Fijn dat ze jouw zegen krijgen.quote:
Hangtieten zijn prima.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk jij dat die hangtieten naast Sjoerd tot aan de knie komen?
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/
Schitterende titel van de WK-liveblog van het AD.
(broer van NEC-speler)
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
(broer van NEC-speler)
Toch wel de kopbal!quote:Op maandag 29 juni 2026 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk nu naar een interview van Lukakuquote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
@:capuchon_jongen
Is dat de Gert Verheyen bij de Belg?
Proberen ze nu te zeggen dat ze allemaal op elkaar lijken?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
(broer van NEC-speler)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |