WAT HEB JIJ???????quote:Op maandag 29 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op scorito heb ik 0-1 voor Marokko gegokt
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga dan toch lekker terug naar je eigen land, haterquote:Op maandag 29 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben Belg, Maar op fokpool weer overwiinning van Nederlandquote:Op maandag 29 juni 2026 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga dan toch lekker terug naar je eigen land, hater
Dat kan natuurlijk ook ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Ik dacht dat ik soms rare combi doe maar dit
Ik eet rijst met appelmoes
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik zou het fantastisch vinden dat Marokko wint van Nederland
Als je 12 bent niet neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baking sodaquote:Op maandag 29 juni 2026 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de keeper van Japan een immigrant/genaturaliseerd?
USA/Ghanees bloed dacht ik.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee in Japan zijn ze allemaal pikzwartquote:Op maandag 29 juni 2026 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat kwam uit frustratie ik was van gedacht veranderd EN OP FLEXVOETBAL HEB IK OVERWINNING NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kwam uit frustratie ik was van gedacht veranderd EN OP FLEXVOETBAL HEB IK OVERWINNING NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vermoed donkere Amerikaanse op een legerbasis in Japan die een leuke man tegenkwam = resultaat.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ga je dit vannacht ook 8x vragen?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja ja... Je bent je gewoon aan het indekken...quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kwam uit frustratie ik was van gedacht veranderd EN OP FLEXVOETBAL HEB IK OVERWINNING NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, het is altijd andersom.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vermoed donkere Amerikaanse op een legerbasis in Japan die een leuke man tegenkwam = resultaat.
Maar als we straks een Italiaanse variant van 'au chotver' horen, dan weten we dat het Ancelotti is die op zijn tong heeft gebeten.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
Ancelotti raakt niet zo snel in paniek, het is wel duidelijk dat ie chips of tafel moet gooien.
Zit je in de taartenfabriek ook wel eens hoog in de emotie?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee hoef niet, niet bedankt ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
Op Football Manager had ik ooit een regen-speler die half japans half Braziliaans was
Voor meer leuke Football Manager anakdotes mogen jullie Drizzt een dm sturen
Neymar gaat er 3 makenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
Ancelotti raakt niet zo snel in paniek, het is wel duidelijk dat ie chips of tafel moet gooien.
Brazilië gaat meer en meer risico's moeten nemen. Wedstrijd komt goed.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:48 schreef Caland het volgende:
Het is net iets beter dan Canada - Zuid-Afrika
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je in de taartenfabriek ook wel eens hoog in de emotie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |