België gaat deze lollerpoule zwijnend doorkomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Nieuw Zeeland wint van Belgie
Wat gaan ze doen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in de PRIDE MATCH Egypte tegen Iran
Egypte en Iran? Huilen en boos kijken.quote:
Nee, bij de wedstrijd bedoel ik. Echt een voorstelling of wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Egypte en Iran? Huilen en boos kijken.
En ik zou het fantastisch vinden dat Marokko wint van Nederlandquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Nieuw Zeeland wint van Belgie
Ik vind dat prima, ik gun het de Marokkanen ook wel, maar alleen die in Marokko wonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik zou het fantastisch vinden dat Marokko wint van Nederland
Dat dacht toch iedereen ook de vorige twee potjes?quote:
Regel maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:33 schreef TLC het volgende:
Het kan ook zomaar voorbij zijn voor België morgen, en dat in zo'n poule
Dan hebben ze het echt zelf verdiend.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:33 schreef TLC het volgende:
Het kan ook zomaar voorbij zijn voor België morgen, en dat in zo'n poule
U heeft toch zeker wel rolluiken?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net even alles open gegooid met ventilator voor het raam
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net even alles open gegooid met ventilator voor het raam
van de partijquote:
Haha ja De Pride wedstrijdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel regenboogvlaggen hebben jullie al gespot bij Egypte Iran?
In Iran zijn er wel goede regelingen voor Transgenders trouwensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel regenboogvlaggen hebben jullie al gespot bij Egypte Iran?
Mogen met de lift naar boven?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Iran zijn er wel goede regelingen voor Transgenders trouwens
5 jaar geleden wel ja. Veel van zijn pluimen verlorenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:14 schreef Regilio_ het volgende:
Met De Kev aan het roer
Is de tegenstander vissenvoer
Wat dan ook gebruikt wordt om de doodstraf wegens sodomie te ontwijken. "Dan maar in transitie, zodat ik officieel geen homo ben".quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is daar gewoon officieel erkent.
Zou je denken jaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:17 schreef heywoodu het volgende:
Hier móet toch wel rap een keer een Belgische goal uit komen joh
Rare kassa's hebben ze in Belgie danquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan die kassa geluid stoppen in dat stadion AUB
de oproeping om een kassa te openenquote:
Dit geluidje maakte ze ook als er een kind zijn ouder kwijt was volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de oproeping om een kassa te openen
zeldzame uitschuiver van deze manquote:
Niksquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:26 schreef superniger het volgende:
Wat eten en drinken jullie?
Hier een rijstwafel met een plakje kaas.
Koffie, bier en ijswaterquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:26 schreef superniger het volgende:
Een mango-banaan-appel-passievrucht smoothie. Verder nietsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:26 schreef superniger het volgende:
Nog niks, maar zo'n rijstwafel met kaas klinkt eigenlijk wel goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:26 schreef superniger het volgende:
Niksquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:26 schreef superniger het volgende:
Zal meer opluchting zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Gebaartjes omdat je scoort tegen fokking Nieuw-Zeeland.
Zal best, onprofessioneel.quote:
Groot cadeauquote:
Niet zo zuur amigo. Gewoon deze pot winnen en doorrrquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt goed maar het is maar tegen Nieuw Zeeland. niet echt een graadmeter
In neutrale wedstrijden tochquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is echt de beste commentator, is gewoon een supporter.![]()
![]()
NZ is echt een heel matig team vind ik, je hebt kleine landen die het gooien op een gesloten verdediging, maar dat doen ze ook niet echt, en aanvallend heb ik nog echt helemaal niks gezien van dit land, van alles niks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt goed maar het is maar tegen Nieuw Zeeland. niet echt een graadmeter
Ik waardeer deze man zeer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In neutrale wedstrijden toch
Die hebben gepoept.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
kersverse papa Doku mist. bij zijn vrouw was het wel raak 9 maand geleden
Heerlijk die koude lucht die binnen stroomtquote:
Het spel doet ook gewoon zeer aan je ogen.quote:
Wel optijd je raam dichtdoen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heerlijk die koude lucht die binnen stroomt
We hebben nog Wtsel op de bankquote:
Dan heb je hun eerdere wedstrijden niet gezien want daar was er wel degelijk aanvallend het nodige te zienquote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
NZ is echt een heel matig team vind ik, je hebt kleine landen die het gooien op een gesloten verdediging, maar dat doen ze ook niet echt, en aanvallend heb ik nog echt helemaal niks gezien van dit land, van alles niks.
Zou Imke wel doen.quote:
Tuurlijk maar van voetbal moeten ze lekker wegblijven.quote:
Mogelijke kwartfinale tussen Ronaldo en Messiquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:05 schreef OmniRocket het volgende:
Argentinie staat al in de halve finale.
1/16: Kaapverdië
1/8: Australië / Nummer 2 groeo België
1/4 : Zwitserland / een nummer 3 / winnaar groep colombia en portugal / een andere nummer 3
Ik denk dat colombia niet verliest van Portugsl in de laatste groepswedstrijdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mogelijke kwartfinale tussen Ronaldo en Messi
Dan ben je nog niet zeker van een halve finale
G2 is vrijdag om 20.00 tegen Australië.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou liever willen dat we Tweede eindigen, Dan spelen we Vrijdag om 20u dacht ik anders is het Woensdag om 22u
Ik bedoel 3quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:14 schreef OmniRocket het volgende:
België moet winnen met 2 goals verschil
G1 is gunstiger. Dan speel je eerst tegen een nummer 3 en daarna tegen USA/Bosnië.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou liever willen dat we Tweede eindigen, Dan spelen we Vrijdag om 20u dacht ik anders is het Woensdag om 22u
Voor mijn bedtijd nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
G1 is gunstiger. Dan speel je eerst tegen een nummer 3 en daarna tegen USA/Bosnië.
Verkeerde topic gepostquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
KING KEVVV GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Belged.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verkeerde topic gepost
Ach capu
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verkeerde topic gepost
Ach capu
Mwoah ik heb wel stukken gezien maar vond het beetje slap.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 05:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je hun eerdere wedstrijden niet gezien want daar was er wel degelijk aanvallend het nodige te zien
Wood en Just en een beetje Singh waren aanvallend oke, tegen de andere landen in de groep.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah ik heb wel stukken gezien maar vond het beetje slap.
Dat is altijd lastig als het warm isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm Wanneer zou ik mijn ramen dicht gooien
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:36 schreef OmniRocket het volgende:
België is los. Wereldkampioen in spé.
Ik doe dat rond 8 uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm Wanneer zou ik mijn ramen dicht gooien
Je kan een groep winnen met 3 punten.. moet alles gelijk wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Egypte en Iran gelijk blijven dan is België Groepsfase gewonnen met 5/9
Wat een duivel ben jijquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:38 schreef superniger het volgende:
Ik doe een ludieke voorspelling. België gaat een rode kaart pakken.
Italië werd tweede in de groep met 3 punten en wereldkampioen in 1982.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je kan een groep winnen met 3 punten.. moet alles gelijk worden
met het 2 punten systeemquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Italië werd tweede in de groep met 3 punten en wereldkampioen in 1982.
Tweede is niet eerste.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Italië werd tweede in de groep met 3 punten en wereldkampioen in 1982.
In 82 was ook 3 punten het minimale waarmee je een groep kon winnenquote:
Dat maakt geen reet uit in dit geval.quote:
Politiek is vermoeiendquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:45 schreef heywoodu het volgende:
Vlag van Bhutan op de tribune, dat die je ook niet elke dag
Je hebt het wel over België....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:49 schreef 3rr0r het volgende:
De anti-depressiva kunnen in Belgie ook weer in de lade
België zou Australië wel aan moeten kunnenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef Qarrad het volgende:
Zowel Egypte als Iran als België laten niet veel zien. Denk dat Australië zich nog niet veel zorgen maakt voor vrijdag.
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zou Australië wel aan moeten kunnen
Dat is van de drie wel het team dat het meeste kans heeft ja, maar België oogt zo instabiel als de neten. Ik help het je hopen dat ze op tijd het lek boven hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zou Australië wel aan moeten kunnen
25.7 op de slaapkamer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch een graadje eraf gekregen in de woonkamer
Hier nog bijna 28 graden. Slaapkamer (zolder) was met hele dag airco 35° gisteravond.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch een graadje eraf gekregen in de woonkamer
Werkt je airco wel?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier nog bijna 28 graden. Slaapkamer (zolder) was met hele dag airco 35° gisteravond.
Van 29.3 naar 28.2 nuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier nog bijna 28 graden. Slaapkamer (zolder) was met hele dag airco 35° gisteravond.
Heftigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja. Anders is het tegen de 50 graden. Dak op het zuiden...
Maar ze liggen er niet uit Hans, althans nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
weer een teen buitenspel van Iran. Voor de veiligheid van het toernooi lijkt het me beter dat Iran eruit ligt
Ja die arme VS.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Is ook wel zo eerlijk, irl zetten zij de VS in de wachtkamer.
Iran heeft de scenario van België als ze gelijk zouden spelen tegen Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar ze liggen er niet uit Hans, althans nog niet.
De scenarioquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iran heeft de scenario van België als ze gelijk zouden spelen tegen Nieuw Zeeland
Nu ben ik wel benieuwd of ze gaan redden.
Nieuw Zeeland…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tevens de 1-4 is wel een gouden wissel duo
Hij brengt Raskin in en Lukaku
Eerste baltoetsen en assist van Raskin op goal Lukaku
Boeienquote:
Baltoetsen :-Dquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tevens de 1-4 is wel een gouden wissel duo
Hij brengt Raskin in en Lukaku
Eerste baltoetsen en assist van Raskin op goal Lukaku
gefixtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We feliciteren capu en lenny met sublieme matige groepswinst!!
Fijn Capu. Bedankt voor het modden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:GGMM
Geen problemen gehad met het modden
Senegal heeft een +2 doelsaldo Met wat pech hebben we Senegalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef OmniRocket het volgende:
3e van groep A, I of J wordt de tegenstander van België.
Dat is Zuid Korea, Senegal of Algerije/Oostenrijk.
Die wonnen 5-0 van Irak met een man meer... dat zegt niets.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Senegal heeft een +2 doelsaldo Met wat pech hebben we Senegal
Senegal of Oostenrijk kan nog stroef worden. Zuid Korea kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef OmniRocket het volgende:
3e van groep A, I of J wordt de tegenstander van België.
Dat is Zuid Korea, Senegal of Algerije/Oostenrijk.
Hoogstwaarschijnlijk wordt Algerije 3e in de groep door een salonremise tegen oostenrijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Senegal of Oostenrijk kan nog stroef worden. Zuid Korea kan er helemaal niks van.
Nu heeft ARG wel helemaal een lollerschema. Anders was dat voorbehouden aan Colombia/Kroatiëquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:38 schreef DobbyDobby het volgende:
Die samenvatting van Iran![]()
Wat een topshow zeg. Voor het WK wel beter dat Belgie nog 1e is geworden. Dat Egypte is helemaal niks.
Verder mogen die haatbaarden van Iran er van mij wel uit, maar zie ze het nog wel halen. Niks tegen de spelers verder en de Perziërs.
Ja ARG heeft weer eens veel mazzel. Maarja met dank aan Muslera ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heeft ARG wel helemaal een lollerschema. Anders was dat voorbehouden aan Colombia/Kroatië
Maar dit topic was niet gereekst en zorgde voor problemen vandaag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:GGMM
Geen problemen gehad met het modden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |