Je kan een groep winnen met 3 punten.. moet alles gelijk wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Egypte en Iran gelijk blijven dan is België Groepsfase gewonnen met 5/9
Wat een duivel ben jijquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:38 schreef superniger het volgende:
Ik doe een ludieke voorspelling. België gaat een rode kaart pakken.
Italië werd tweede in de groep met 3 punten en wereldkampioen in 1982.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je kan een groep winnen met 3 punten.. moet alles gelijk worden
met het 2 punten systeemquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Italië werd tweede in de groep met 3 punten en wereldkampioen in 1982.
Tweede is niet eerste.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Italië werd tweede in de groep met 3 punten en wereldkampioen in 1982.
In 82 was ook 3 punten het minimale waarmee je een groep kon winnenquote:
Dat maakt geen reet uit in dit geval.quote:
Politiek is vermoeiendquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:45 schreef heywoodu het volgende:
Vlag van Bhutan op de tribune, dat die je ook niet elke dag
Je hebt het wel over België....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:49 schreef 3rr0r het volgende:
De anti-depressiva kunnen in Belgie ook weer in de lade
België zou Australië wel aan moeten kunnenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef Qarrad het volgende:
Zowel Egypte als Iran als België laten niet veel zien. Denk dat Australië zich nog niet veel zorgen maakt voor vrijdag.
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zou Australië wel aan moeten kunnen
Dat is van de drie wel het team dat het meeste kans heeft ja, maar België oogt zo instabiel als de neten. Ik help het je hopen dat ze op tijd het lek boven hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zou Australië wel aan moeten kunnen
25.7 op de slaapkamer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch een graadje eraf gekregen in de woonkamer
Hier nog bijna 28 graden. Slaapkamer (zolder) was met hele dag airco 35° gisteravond.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch een graadje eraf gekregen in de woonkamer
Werkt je airco wel?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier nog bijna 28 graden. Slaapkamer (zolder) was met hele dag airco 35° gisteravond.
Van 29.3 naar 28.2 nuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier nog bijna 28 graden. Slaapkamer (zolder) was met hele dag airco 35° gisteravond.
Heftigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja. Anders is het tegen de 50 graden. Dak op het zuiden...
Maar ze liggen er niet uit Hans, althans nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
weer een teen buitenspel van Iran. Voor de veiligheid van het toernooi lijkt het me beter dat Iran eruit ligt
Ja die arme VS.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Is ook wel zo eerlijk, irl zetten zij de VS in de wachtkamer.
Iran heeft de scenario van België als ze gelijk zouden spelen tegen Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar ze liggen er niet uit Hans, althans nog niet.
De scenarioquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iran heeft de scenario van België als ze gelijk zouden spelen tegen Nieuw Zeeland
Nu ben ik wel benieuwd of ze gaan redden.
Nieuw Zeeland…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tevens de 1-4 is wel een gouden wissel duo
Hij brengt Raskin in en Lukaku
Eerste baltoetsen en assist van Raskin op goal Lukaku
Boeienquote:
Baltoetsen :-Dquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tevens de 1-4 is wel een gouden wissel duo
Hij brengt Raskin in en Lukaku
Eerste baltoetsen en assist van Raskin op goal Lukaku
gefixtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We feliciteren capu en lenny met sublieme matige groepswinst!!
Fijn Capu. Bedankt voor het modden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:GGMM
Geen problemen gehad met het modden
Senegal heeft een +2 doelsaldo Met wat pech hebben we Senegalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef OmniRocket het volgende:
3e van groep A, I of J wordt de tegenstander van België.
Dat is Zuid Korea, Senegal of Algerije/Oostenrijk.
Die wonnen 5-0 van Irak met een man meer... dat zegt niets.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Senegal heeft een +2 doelsaldo Met wat pech hebben we Senegal
Senegal of Oostenrijk kan nog stroef worden. Zuid Korea kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef OmniRocket het volgende:
3e van groep A, I of J wordt de tegenstander van België.
Dat is Zuid Korea, Senegal of Algerije/Oostenrijk.
Hoogstwaarschijnlijk wordt Algerije 3e in de groep door een salonremise tegen oostenrijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Senegal of Oostenrijk kan nog stroef worden. Zuid Korea kan er helemaal niks van.
Nu heeft ARG wel helemaal een lollerschema. Anders was dat voorbehouden aan Colombia/Kroatiëquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:38 schreef DobbyDobby het volgende:
Die samenvatting van Iran![]()
Wat een topshow zeg. Voor het WK wel beter dat Belgie nog 1e is geworden. Dat Egypte is helemaal niks.
Verder mogen die haatbaarden van Iran er van mij wel uit, maar zie ze het nog wel halen. Niks tegen de spelers verder en de Perziërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |