Oh ja die is wel mee tochquote:
Heel goed! Ik heb de afgelopen 3x voor België gejuicht. En dan was ik blij voor Lenny, voor Fred, maar ook voor jou, toen ze als eerste doorgingen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben Belg, Maar op fokpool weer overwiinning van Nederland
Wist je dat, naast Gakpo, Dumfries de favoriete speler is van @Caland ?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Die backs van Brazilie kunnen ook niet. Komen er nooit overheen en voegen niks toe.
Wat mogen wij dan blij zijn met Denzel.
Ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die is wel mee toch
Maar is hij geblesseerd of oud?
daar had Mauro moeten staan. vreemd dat ie niet opgeroepen door ancelottiquote:Op maandag 29 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Die backs van Brazilie kunnen ook niet. Komen er nooit overheen en voegen niks toe.
Wat mogen wij dan blij zijn met Denzel.
Is dat die leuke Fred uit ESF?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb de afgelopen 3x voor België gejuicht. En dan was ik blij voor Lenny, voor Fred, maar ook voor jou, toen ze als eerste doorgingen.
Jij juicht vannacht maar voor ons, dan juich ik dat België van Senegal wint
Weet jij wel wie mijn favoriete speler is van het NL elftal?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat, naast Gakpo, Dumfries de favoriete speler is van @:Caland ?
Daarom snapte ik Rayan gisteren ook niet.quote:
Ja, dat klinkt een beetje als De Verraders.quote:
Ik dacht dat ze Oh Nippon zongenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef golfer het volgende:
90 minuten lang "oh let it go" zingen is ook vermoeiend.
Ueda?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet jij wel wie mijn favoriete speler is van het NL elftal?
Dealquote:Op maandag 29 juni 2026 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb de afgelopen 3x voor België gejuicht. En dan was ik blij voor Lenny, voor Fred, maar ook voor jou, toen ze als eerste doorgingen.
Jij juicht vannacht maar voor ons, dan juich ik dat België van Senegal wint
Een origineel format: BN'ers in een competitie met iemand die de boel probeert te bedotten. En dat ze elkaar dan uit het spel moeten stemmen.quote:
Komt wel omdat ze er echt een ongekende teringzooi van maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Gaan die Chinezen straks weer de tribune opruimen zeker
Walgelijk volk
Wout Weghorstquote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet jij wel wie mijn favoriete speler is van het NL elftal?
Die is bij België - Nederland toch gewoon voor Nederland?quote:
Huren die jappen daar Chinezen voor in..wat een boefjesquote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
Mensen die hun eigen rotzooi niet opruimen zijn enorme tokkies.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
En thuis doen ze geen flikker.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:52 schreef Caland het volgende:
Walgelijk volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |