Die hebben hun koetjes niet het het drogequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:32 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Klopt! Op de Waddenzee. Al een paar keer gezien vanaf de kotter. Maar nu zijn we met de tjalk en die blijft op het Lauwersmeer, daar komt de dolfijn niet.
Wel zeekoeien hier!
[ afbeelding ]
Die schatjes hebben het ook warm
Ik vind deze types eng. Dus durf niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben meer van 'opdonderen met die pleuriszooi'. Gewoon weghalen.
Of zo'n handige wastas, van de drukke mama's!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n grote geblokte campingtas mee en al die handdoeken erin
Was grote wens van mijn knd, en heel eerlijk: het is echt niks voor mij! Wat een hoop aso's.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bekentenis: ik heb nog nooit in een all inclusive gezeten.
All inclusive zonder andere mensen lijkt me geweldig 🤓quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Een adult only all-inclusive is echt heerlijk!
Dank aan jou, en alle betrokkenen, dat het topic weer is geopend ❤️!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:04 schreef Armani XL het volgende:
Armani XL in VER / [INFLUENCERS #292] lachen voor een toetje
Oh wat rot zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:13 schreef Mk1986 het volgende:
Ik kom hier, als vooral meelezer, toch even meeklagen over de warmte. Ben vorige week aan mn arm geopereerd en naast dat het een takke lang revalidatie traject is mag ik nu zes weken niet bewegen en zit de arm in een immobilizer/ sling met rompband. Mag alleen even los voor douchen/ wassen/ aankleden wat ik natuurlijk niet zelf kan. Zweet me suf, stink verschrikkelijk (volgens de mensen om me heen niet, maar voor mezelf heel erg) en mijn geduld is nu al op. Ik zie echt uit naar dagen rond de 20 graden want een beetje ventilatie zit niet in zo'n brace voor je arm.
Ben meerdere keren per dag met een vochtig doekje onder mn oksels aan het schoonmaken en met deo in de weer, maakt niet veel verschil, misschien eens iets van de influencers proberen. Gelukkig is het topic weer open dan heb ik in ieder geval weer iets te lezen en hoef ik niet meer zelf op insta te scrollen om op de hoogte te blijven.
Oh ik voel je! Knuffel. Ik had met de hittegolf mijn hand in het gips en werd echt gillend gek. Zo warm, zo plakkerig, gewoon echt heel erg naar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:13 schreef Mk1986 het volgende:
Ik kom hier, als vooral meelezer, toch even meeklagen over de warmte. Ben vorige week aan mn arm geopereerd en naast dat het een takke lang revalidatie traject is mag ik nu zes weken niet bewegen en zit de arm in een immobilizer/ sling met rompband. Mag alleen even los voor douchen/ wassen/ aankleden wat ik natuurlijk niet zelf kan. Zweet me suf, stink verschrikkelijk (volgens de mensen om me heen niet, maar voor mezelf heel erg) en mijn geduld is nu al op. Ik zie echt uit naar dagen rond de 20 graden want een beetje ventilatie zit niet in zo'n brace voor je arm.
Ben meerdere keren per dag met een vochtig doekje onder mn oksels aan het schoonmaken en met deo in de weer, maakt niet veel verschil, misschien eens iets van de influencers proberen. Gelukkig is het topic weer open dan heb ik in ieder geval weer iets te lezen en hoef ik niet meer zelf op insta te scrollen om op de hoogte te blijven.
Volledig hersteld nu wel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:53 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh ik voel je! Knuffel. Ik had met de hittegolf mijn hand in het gips en werd echt gillend gek. Zo warm, zo plakkerig, gewoon echt heel erg naar.
Op naar een spoedig herstel en 20 graden!
Beterschap
Nee 💩 maar dat heeft meer met mezelf te maken hoor. Had mijn hand op 3 plekken gebroken. Heb gips en later een brace gehad. Maar die brace heb ik niet gedragen zoals moest... Ik wilde gewoon weer zeilen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:16 schreef Mk1986 het volgende:
Airco is heerlijk, jullie hebben groot gelijk, geniet ervan!
[..]
Volledig hersteld nu wel?
Nee maar ik snap je helemaal hoor. Het is zoooo oncomfortabel, dat heeft invloed op je gesteldheid. Je mag je best even flink zielig vinden hoor. Het is ook gewoon heel kut, vooral wanneer slapen ook al lastig is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:13 schreef Mk1986 het volgende:
Ah bedankt allemaal 🩷 iedereen vindt me maar zo opgewekt en positief maar ik jank echt van binnen. Ben doodmoe van de narcose (na mn vorige operatie had ik hier ook heel lang last van en ik klaag hier niet over want heb enorme slaapproblemen dus slapen is echt een zegen maar dat wollige vergeet hoofd niet) en verlies zo vaak de moed. Ik weet dat het alleen maar beter kan worden qua beweging en pijn gelukkig dus ik doe het ergens voor 😎. Alle vorige keren arm in sling of been in gips waren in herfst/ lente dat was idd een stuk aangenamer 😂. Het is ook dat ik zo weinig zelf kan en dat is voor mij, extreem zelfstandige controlfreak lastig. Mentale uitdaging. Goed, ik heb zwaardere stormen gehad i get over it, maar er zou wat regen en onweer langskomen had ik op de buienradar gezien , hier was niks 😭. Heeft iemand ergens in Nederland wel wat gezien wat afkoeling bracht?
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:18 schreef Flowering het volgende:
Jeetje, wat staar die muziek altijd zo hard bij Sanne, en dan zeuren over de buren. En dat ze daar dan niet overprikkeld van raakt.
Ben je gevallen of gestoten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Hier maar even: ja, teen! @:missinglink24
Auwww, (is weer wat anders dan de wauwww van AM) Sterkte voor jou 🌺🌼quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gewoon gestoten. Maar dan heel hard.
Dat schiet inderdaad ook niet opquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:00 schreef IlseMarije het volgende:
Wat js er gebeurd in/met het influencerstopic? Ik was even van de radar, wou wat minder met de telefoon bezig zijn maar ipv hier schrijven zat ik te schollen op tiktok, das ook niks dus dan maar terug hier. Maar heb eea gemist geloof ik.
Wat spannend en ontzettend eng! Zit je in Colombia? Het lijkt me zo beangstigend om mee te maken, gelukkig zijn jullie er goed mee weg gekomen. En nu maar hopen dat er snel een vlucht beschikbaar is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Zitten jullie allemaal klaar voor de eclips? Het gaat helaas aan mij voorbij aangezien ik aan de andere kant van de wereld zit momenteel, waar ik afgelopen maandag een ander natuurfenomeen heb meegemaakt namelijk een zware aardbeving.
Dit was wat minder gezellig allemaal.
Ik hoop dat ik snel naar NL. kan komen, op dit moment zijn de vliegvelden in de regio nog gesloten.
Ja Colombia idd.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat spannend en ontzettend eng! Zit je in Colombia? Het lijkt me zo beangstigend om mee te maken, gelukkig zijn jullie er goed mee weg gekomen. En nu maar hopen dat er snel een vlucht beschikbaar is.
Ik ga straks even buiten gluren, ik heb geen eclipsbril, alhoewel de zon hier in het westen achter de bomen aan het zakken is , ga ik er niet direct in kijken.
Jullie hebben geluk gehad, maar het is natuurlijk heel naar om dit mee te maken en al die ellende te zien, dan wil je alleen nog naar huis, dus ja, dan maar FOK!kenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja Colombia idd.
We zijn allemaal in orde en de familie ook. Maar de stad en omringende steden zijn wel flink getroffen en ik heb heimwee. Fok forum is een welkome afleiding 😅
Jaa kijk uit met je ogen het is het niet waard om half blind te worden natuurlijk
sterkte gewenstquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:13 schreef Mk1986 het volgende:
Verkeerde topicquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:55 schreef miep123456 het volgende:
DBM en verhaal over auto, je kan toch gewoon zeggen dit is het hem niet klaar, maar nee weer een heel verhaal. Vraag me eigenlijk af hoe ze plots aan een paar duizend euros komen voor nieuwe auto
Ik zeg ook zaterdag neem ik het koelere weer mee, nog even doorzetten 😁 Mijn kat was het binnenzitten met 30gr ook zat en was ontsnapt door een klein raampje, buurvrouw in alle staten want er was een kat kwijt 🤣 (even later meldde er zich een kat bij de achterdeur)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:58 schreef Mk1986 het volgende:
Nog 2 dagen afzien (35+) en daarna echt langere tijd koele temperatuur geloof ik als ik de weerberichten zo zie 🥳. Wij kunnen dit 💪🏻
Nee, nog in Colombia. We moeten ook uitwijken naar andere vliegvelden ivm de schade, we hopen maandagavond thuis te komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh wat naar Missinglink! Hoe is het nu? Al weer veilig in NL?
Klinkt heel leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wij hebben een feestje gemaakt van de eclips: koelbox mee, stoelen, kleed, belegde broodjes, chippies en eclipsbrillen. Het was een avond met een gouden randje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |