Ik hoop het ook haha, maar goed de kinderen hebben er zin in, dus zal allemaal wel goedkomen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Ai. Dat zal even wennen zijn. Hopelijk valt het mee met de hitte.
Ik heb ook altijd een beetje heimwee, ben echt een huismus haha.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:08 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik zit momenteel op een tropisch eiland (Zuid Amerika) dus hier is het natuurlijk ook warm 😅
Op vakantie heb ik snel een beetje heimwee en lekker op het Fok forum lezen helpt daarbij.. hoop dus met grote hopen dat het flu topic snel weer terug komt.
Thuis in Nederland geen airco ofzo, met die vreselijke hittegolf van laatst wel gezocht maar nergens meer te koop.
Sterkte dames met de hitte, nog een paar daagjes dacht ik.
De Franse hitte duurt in sommetje delen al vanaf mei, bij mij vanaf juni.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:29 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Nu in Frankrijk met 30+ graden op een capfun camping zonder airco, pff.
Gelukkig komen er de komende dagen wat normaler temperaturen voor deze regio aan.
Nu zitten we binnen ivm een grote hagelbui. Ben blij dat we niet in een tentje zitten.
Ik was zo blij dat we al op vakantie geweest zijn in April. Zo'n huisje zonder airo of ietsquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Sterkte. Dat hadden wij dat laatste weekend van juni, niet te harden op Landal Rabbit Hill, van ellende een dag eerder naar huis gegaan. Gelukkig hadden we de 11 dagen ervoor in Belgie wel airco.
Wat bij mij goed werkte was Chat op scarcatische modus zetten. Dat betekent dat hij je wat minder naar de mond praat en af en toe ook wat tegengas geeft.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:10 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb werkoverleg met ChatGPT. Mijn hemel. Die heeft ook ADHD volgens mij! 1000 ideeen en ik moet hem steeds op het goede pad houden![]()
![]()
Wij vertrekken vrijdag naar Landal Land van Bartje.. We hadden een huis in volledige schaduw en erg donker en dat heb ik laten omboeken omdat ik ook wel wat zon wilde.. Daar heb ik nu spijt van 😂quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Sterkte. Dat hadden wij dat laatste weekend van juni, niet te harden op Landal Rabbit Hill, van ellende een dag eerder naar huis gegaan. Gelukkig hadden we de 11 dagen ervoor in Belgie wel airco.
Sowieso is Chat een man. Kan niet anders. Met zijtakken op plekken waar je het niet wilt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Hij vindt het vooral interssant om te weten hoe iets werkt: ik wil gewoon dat het werkt. Het stoort me dan vooral dat het halverwege het proces begint: we moeten eerst weten. Als ik weet hoe zus-en-zo werkt, dan hebben we het straks in 5 minuten opgelost.
En inmiddels zijn we al 6 uur verder![]()
Maar goed nieuws: als je maar blijft zeggen dat je door wilt in het proces, dan gaat hij uiteindelijk toch mee Echt, dit moet wel een man zijn.
In slowchat kan alles besproken worden, offtopic bestaat hier gewoon nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:06 schreef J-net het volgende:
[..]
Sowieso is Chat een man. Kan niet anders. Met zijtakken op plekken waar je het niet wilt.
Soms werkt goed de filter methode ook; laat hem eerst als die vragen stellen.
ik vind wel als je eenmaal op een pad zit dat niet werkt. Kan je soms beter een nieuw gesprek beginnen. als hij eenmaal verkeerd zit, dan kom je ook niet meer op het rechte pad.
valt dit wel onder Slowchat of moeten we nu naar de digitale corner?
ik mis vooral flu flu topic, want ik wilde gister al iets zeggen over 1 of ander groot gezin ergens. maar ja.... kan het nu nergens kwijt.
is ook echt enige die ik volg in flu flu topic. ik lees altijd of ik ergens haar afkorting zie en scroll vaak snel door een topic heen.
en soms lees ik gesloten topic ook niet terug. Kom je na 4 dagen ben je 3 topics verder....
Oke jij wint. Onbeperkt cocktailsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef Geertje_G het volgende:
Ik lig op een bedje aan een zwembad met onbeperkt cocktails. Hoef niet te koken of huishouden te doen, alles is inclusief 🥰
Could be worse.
Ik weet nog wel een ongebruikte bakfiets? Die kan je vast lenen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef Donna het volgende:
Ik probeer 4 kinderen te managen. 2 uit de bonus, 2 van mezelf. Wie kan ik een Tikkie sturen voor een duur uitje?
Moet ze wel zelf halen bij de bar...helemaal slippers aan want de stoep is te heet. Stiekem ook wel een beetje afzien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oke jij wint. Onbeperkt cocktails
Daar red je het niet mee hoor, iets zieliger nog en iets meer klagen. Dan stroomt jouw rekening vol!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef Donna het volgende:
Ik probeer 4 kinderen te managen. 2 uit de bonus, 2 van mezelf. Wie kan ik een Tikkie sturen voor een duur uitje?
🤣 Jij mag een tikkie openen, wat een treurnis!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:45 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Moet ze wel zelf halen bij de bar...helemaal slippers aan want de stoep is te heet. Stiekem ook wel een beetje afzien.
Ik had een bakfiets maar die kon niet in m'n schuur toen ik ging verhuizen. Ben eigenlijk ook te lui om te fietsen. Heb 2 auto's.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:44 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een ongebruikte bakfiets? Die kan je vast lenen!
Kan je ergens churro's gaan eten. Of naar een door ganzen ondergekakt strandje.
Ik kan beter een Tikkie openen om naar Geertje te vliegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef Geertje_G het volgende:
Ik lig op een bedje aan een zwembad met onbeperkt cocktails. Hoef niet te koken of huishouden te doen, alles is inclusief 🥰
Could be worse.
Ik heb ook een tikkie nodig. Ik wil mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan beter een Tikkie openen om naar Geertje te vliegen.
Baas boven baasquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef Geertje_G het volgende:
Could be worse.
Wij kunnen iig carpoolen. Ik bevind me tegenwoordig meer richting jouw kant van Friesland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:06 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een tikkie nodig. Ik wil mee.
Laat iemand met een aircooler achter je aan rennen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:07 schreef Maretakje het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mij koel kan houden tijdens mijn werk?
Ik ren de hele dag rondjes in de volle zon en temperatuur van 30/40 graden.
Als het meer dan ¤20 kost open ik een tikkie om de beste oplossing aan te schaffen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Laat iemand met een aircooler achter je aan rennen.
Haha, ik zou het doen! Voldoende animatie ook om je knd te vermaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan beter een Tikkie openen om naar Geertje te vliegen.
Hmm ben jij vh handdoekje leggen? Dat gebeurt sinds een dag of 2 en ik vind het bloedirritant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:06 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een tikkie nodig. Ik wil mee.
Je snapt toch wel dat ik die thuis laat he.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:13 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha, ik zou het doen! Voldoende animatie ook om je knd te vermaken.
Die van mij zijn mee maar ik zie ze nauwelijks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik die thuis laat he.
Ik ben meer van 'opdonderen met die pleuriszooi'. Gewoon weghalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:16 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Hmm ben jij vh handdoekje leggen? Dat gebeurt sinds een dag of 2 en ik vind het bloedirritant.
Yeah! De goede kant van Friesland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij kunnen iig carpoolen. Ik bevind me tegenwoordig meer richting jouw kant van Friesland.
Zo'n grote geblokte campingtas mee en al die handdoeken erinquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben meer van 'opdonderen met die pleuriszooi'. Gewoon weghalen.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Laat iemand met een aircooler achter je aan rennen.
Precies optyfen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n grote geblokte campingtas mee en al die handdoeken erin
Jaa. Tussen Drachten en Burgum zit ik ergens tegenwoordig. Misschien ooit wel permanent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Yeah! De goede kant van Friesland.
Nee grapje, was dit weekeinde in Stavoren en vond het daar ook prachtig. En ook weer heel anders.
Zijn ze compatible met 4 stuks van 8, 8, 6 en 5?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:40 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Die van mij zijn mee maar ik zie ze nauwelijks.
1x in mijn leven naar een resort in Turkije geweest. Daar gooiden de badmensen de handdoeken in het water van mensen die ‘s ze ochtends al hadden neergelegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben meer van 'opdonderen met die pleuriszooi'. Gewoon weghalen.
Er schijnt daar een dolfijntje te zijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef ZombieQueen het volgende:
Wij moesten het schip volgooien met diesel. Dus naar Lauwersoog gegaan. En nu met een omweg terug naar huis. We liggen tussen de eilandjes voor anker en zwemmen lekker.
Could be worse.
Klopt! Op de Waddenzee. Al een paar keer gezien vanaf de kotter. Maar nu zijn we met de tjalk en die blijft op het Lauwersmeer, daar komt de dolfijn niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Er schijnt daar een dolfijntje te zijn!
Samequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bekentenis: ik heb nog nooit in een all inclusive gezeten.
Een adult only all-inclusive is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bekentenis: ik heb nog nooit in een all inclusive gezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |