Zeg, niet iedereen heeft zomervakantie hè? 😄quote:
Ik heb ook geen vakantie hoor, helaas. Maar voor wie het wel heeft, fijne vakantie haha!quote:Op maandag 6 juli 2026 12:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zeg, niet iedereen heeft zomervakantie hè? 😄
Ik buffel nog even door tot na de schoolvakanties.
Neem een abbo, het zal een van de betere uitgaven zijn die je doet dit jaar 😄quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ik weet dat ik reclame krijg omdat ik niet betaal maar reclame van grafkisten vind ik toch niet zo fijn. Reclame is bijna nooit fijn maar reclame van grafkisten vind ik toch wel een beetje te eigenlijk. (Kan niemand hier wat aan doen maar het irriteert een beetje dus moet ik het even kwijt) 🤧 Ik kan het ook op insta zetten en gaan klagen maar ook dat is een beetje te 🤪.
Haha, er is helaas geen invloed op de inhoud van de ads..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ik weet dat ik reclame krijg omdat ik niet betaal maar reclame van grafkisten vind ik toch niet zo fijn. Reclame is bijna nooit fijn maar reclame van grafkisten vind ik toch wel een beetje te eigenlijk. (Kan niemand hier wat aan doen maar het irriteert een beetje dus moet ik het even kwijt) 🤧 Ik kan het ook op insta zetten en gaan klagen maar ook dat is een beetje te 🤪.
Zag je ze later wel staan? Gebeurt heel soms wat jij omschrijft, is een bugje denk ik. Maar dan worden ze daarna wel zichtbaar.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb net 2 berichten in het fluflu topic geplaatst. Normaal zie ik die na het versturen meteen staan, maar nu niet?
Bij ‘mijn AT’ zie ik wel dat ik de laatste was op dat moment die reageerde, maar als ik het topic open zie ik ze weer niet.
Heb ik met mijn dikke vinger ergens op gedrukt wat niet moet?
Verkeerde topic denk ik?quote:Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik vraag me dan wel af hoe dat gaat bij Michelle en Tim in die auto op weg naar... Parijs? Of waar waren ze origineel naartoe onderweg?
Michelle komt er dan dus in de auto achter dat haar zogenaamde "allerbeste vriendin, net zoals Tim al 20 jaar is!" onderweg is naar Zuid Frankrijk. Ze zijn zulke fantastisch goede vrienden dat Michelle dus niet wist dat haar allerbeste vriendin op vakantie ging... En dan gaat Michelle lekker manisch die hele route omgooien om maar een avondje met haar bff op de camping te zitten en een mooie post te maken voor insta. En Tim die zit daar dan naast haar in de auto en zegt,; oke... Wat een slappe lul.
Hij weet natuurlijk hoe het is om 20 jaar de allerbeste, allerliefste vriend te zijn van Michelle..
Ja, in het nieuwe topic ging het gelukkig wel weer goed. 👍🏻quote:Op maandag 13 juli 2026 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Zag je ze later wel staan? Gebeurt heel soms wat jij omschrijft, is een bugje denk ik. Maar dan worden ze daarna wel zichtbaar.
Dat weet ik, soms krijg ik zelfs reclame hier dicht uit de buurt dus dat is vast niet zo bedacht door fok 🤣quote:Op zondag 12 juli 2026 12:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, er is helaas geen invloed op de inhoud van de ads..
Haha hier precies zoquote:Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat weet ik, soms krijg ik zelfs reclame hier dicht uit de buurt dus dat is vast niet zo bedacht door fok 🤣
En een abo ga ik over nadenken, ik probeer af te kikken van fik/social media, heb alle murdoku boeken al door de kamer gesmeten. (Daar heb ik geen geduld voor, uren scrollen op social media gaat mij beter af 🤪)
Ja die is altijd erg enthousiast.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:10 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb werkoverleg met ChatGPT. Mijn hemel. Die heeft ook ADHD volgens mij! 1000 ideeen en ik moet hem steeds op het goede pad houden![]()
![]()
brilduiker1973 in SHO / [INFLUENCERS #280] Knappe Koppen door de medische molen!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:32 schreef Bubu2012 het volgende:
Weet iemand waarom er geen nieuwe influencer topic is?
Dankjewel! Blijkbaar moest ik eerst inloggen voordat ik het topic kon zien 🤭quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
brilduiker1973 in SHO / [INFLUENCERS #280] Knappe Koppen door de medische molen!
ja dat kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:37 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Dankjewel! Blijkbaar moest ik eerst inloggen voordat ik het topic kon zien 🤭
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |