Dankjewel! Blijkbaar moest ik eerst inloggen voordat ik het topic kon zien 🤭quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
brilduiker1973 in SHO / [INFLUENCERS #280] Knappe Koppen door de medische molen!
ja dat kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:37 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Dankjewel! Blijkbaar moest ik eerst inloggen voordat ik het topic kon zien 🤭
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:20 schreef ZombieQueen het volgende:
Gisteren zat ik aan boord met een influencer met 60 duizend volgers. Super leuke meid. Ik volgde haar al, op beeld vind ik haar heel leuk. En in real life is ze dat ook.
Dat vond ik leuk.
Sowieso een mooie dag gehad. We zaten op een volgschip voor een IFKS skūtsje. Hebben gezwommen in het IJselmeer, leuke mensen, mooie wedstrijden. Could be worse.
Ja, daar heb ik mezelf ook gemist! Ik ben met mijn zeilbewijs bezig. En degene waarmee ik mijn zeildagen maak, en die het mij mag leren, is alleen in het weekeinde beschikbaar. En dan zijn ook de meeste groepen die dan een schip huren voor een dagtocht.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
We hebben je wel gemist in het F1 subforum, omdat je van racen houdt.
Je kan het volgen via Omrop Fryslanquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:28 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Klinkt heerlijk ZQ! Ik volg het skūtsjesilen alleen via de socials.
Het SKS is te volgen via Omrop Fryslān, dat is al afgelopen. Nu heb je het IFKS. Het IFKS is een open kampioenschap met verschillende klasses.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan het volgen via Omrop Fryslan
Wij hebben vanavond met 30gr onze kampeerzooi opgeruimd. Morgen alleen nog de tent en de slaapspullen opruimen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:01 schreef Harper het volgende:
Ik kom even klagen over de warmte!
Gewoon niet te doen hier. En dan is ook nog eens mn vakantie afgelopen en moet ik morgen weer aan het werk.
😭
Oef, ook pittig. Goede reis morgen!quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond met 30gr onze kampeerzooi opgeruimd. Morgen alleen nog de tent en de slaapspullen opruimen.
En dan gaan we weer naar huis! Op naar 33graden, maar dan thuis 🤣
Wij hebben thuis airco en gaan naar een huisje zonder airco 🥵 en ondanks dat ik wel zin heb om er ff uit te zijn baal ik daar stiekem toch een beetje van hahaquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:01 schreef Harper het volgende:
Ik kom even klagen over de warmte!
Gewoon niet te doen hier. En dan is ook nog eens mn vakantie afgelopen en moet ik morgen weer aan het werk.
😭
Echte Hollanders, maar ik vind t ook echt te warm🙈 25graden is meer dan genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:00 schreef proud_mami het volgende:
Bij mij in het westen is het alleen vandaag en morgen alleen nog maar 🥵 en daarna een stuk minder weer. Waarom nou niet lekker iets er tussen in qua temperatuur?
Ik woon op een plek met een subtropisch klimaat, wat heerlijk is. Maar 40C is me echt teveel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Echte Hollanders, maar ik vind t ook echt te warm🙈 25graden is meer dan genoeg.
Sterktequote:Op maandag 3 augustus 2026 13:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij hebben thuis airco en gaan naar een huisje zonder airco 🥵 en ondanks dat ik wel zin heb om er ff uit te zijn baal ik daar stiekem toch een beetje van haha
Ai. Dat zal even wennen zijn. Hopelijk valt het mee met de hitte.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij hebben thuis airco en gaan naar een huisje zonder airco 🥵 en ondanks dat ik wel zin heb om er ff uit te zijn baal ik daar stiekem toch een beetje van haha
Ik kan er in zuid Europa ook beter tegen, maar om goed te slapen vind ik airco toch wel een must, want met ramen open koelt het daar niet af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:36 schreef LeSage het volgende:
Wij gaan donderdag lekker op vakantie met onze caravan zonder airco.
Eerst naar Zwitserland en daarna door naar Kroatiė.
Thuis vind ik de hitte echt intens, maar op vakantie kan ik er gelukkig wel veel beter tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |