quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
POLLquote:Op maandag 29 juni 2026 12:14 schreef Halcon het volgende:
Niet meer gekeken eigenlijk. Dit programma is wel zo enorm slecht geworden.
Victor Vlam is 1000 keer zo erg als Derksen.quote:
Die man heeft saai en degelijk uitgevonden. Daar zit geen greintje avontuur of ondeugendheid in. Dodelijk gewoon.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:06 schreef Remco het volgende:
Richard Krajicek
Daar snap ik echt helemaal niets zowel niet dat ze hem uitnodigen en ook niet dat die zelf zin heeft daar te gaan zitten. Er zijn er geen saaier denk ik.
Precies de juiste persoon om op z'n 54ste die bejaardenstoelen te promoten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die man heeft saai en degelijk uitgevonden. Daar zit geen greintje avontuur of ondeugendheid in. Dodelijk gewoon.
Voor de monnie, gap.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:25 schreef superniger het volgende:
Waarom is Noa Vahle aan het simpen voor Valentijn Driessen?
En daarna de pener.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 04:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helene laat uwen tetten eens zien @:Zipportal
Heeft ze die dan?quote:
Zal wel een dikke pener zijn dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even aan Joep S. vragen, die kan die vraan wel beantwoorden.
Schijt ziek van die bruggetjes van haar altijdquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:25 schreef Regilio_ het volgende:
We zijn weer bij het hoofdstuk: "Nou jong0ns, zeg het maar!"
Toch 23 minuten gelukt dat te vermijden.
Die zijn ook erg matig ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schijt ziek van die bruggetjes van haar altijd
Iedereen waar ze wat aan heeft of kan hebben wordt in de armen geslotenquote:Op zondag 12 juli 2026 22:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gaat Helène nu ook Ziggo en Talpa collega's pluggen? Wat moeten we met die Maddy?
Eindelijk heeft deze show eens een goedbekeken fragment, moest alleen wel eerst iemand voor sterven..quote:
Ze proberen bij Talpa alvast een toekomstige opvolgster van Hélène in te werken. One of the guys, goed hoofd, enzovoort.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gaat Helène nu ook Ziggo en Talpa collega's pluggen? Wat moeten we met die Maddy?
Wat was dat grapje dan?quote:Op zondag 19 juli 2026 02:53 schreef dbgfan het volgende:
Het zogenaamde grapje van Thomas over die katapult ging echt alle perken te buiten. Ik mag toch echt hopen dat dit een heel groot ding wordt in de media de komende dagen. Het was echt walgelijker dan walgelijk. Wat mij betreft mag Thomas hierdoor voorgoed van tv verdwijnen. Gadverdamme!!!
Iets over asielzoekers, blijkbaar (niet gezien, wel ergens gelezen).quote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 02:53 schreef dbgfan het volgende:
Het zogenaamde grapje van Thomas over die katapult ging echt alle perken te buiten. Ik mag toch echt hopen dat dit een heel groot ding wordt in de media de komende dagen. Het was echt walgelijker dan walgelijk. Wat mij betreft mag Thomas hierdoor voorgoed van tv verdwijnen. Gadverdamme!!!
Ja joh een hele groep mensen doodwensen, lachen man.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Snowflake gespot
Gebeurt er eindelijk eens wat, is het wéér niet goed.
Prima grap, hardop gelachen.
Vanaf minuut 5:00 voor de liefhebber:
https://www.kijk.nl/programmas/de-oranjezomer/g2CVRNnXwAw
Eigen volk eerst!!!!1!!1!!!!!quote:Op zondag 19 juli 2026 10:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja joh een hele groep mensen doodwensen, lachen man.
Thomas had het erbij moeten laten dat die het online had gelezen niet zijn eigen mening erover geven.
quote:Rutger Castricum, Ben van der Burg en Robert Maaskant zitten aan tafel bij Hélène, Victor Vlam en Tom Coronel nemen plaats aan de bar.
De leegheid van Helene is ongekend. Waarom doen mensen ook steeds alsof dat een 'talent' is die moeiteloos iedereen kan vervangen? Ze kan niets van wat een presentatrice hoort te kennen en is te dom voor vrijwel alle onderwerpen die je niet kunt wegvagen met 'lagaanjoh'.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zes goede redenen om NIET te kijken
Waarom kijk je eigenlijk steeds weer? Irritainment?quote:Op maandag 20 juli 2026 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond weer een lul verhaal waarom ze er de vorige keer niet was![]()
Benieuwd wie de schuld krijgt Bobby de hond of die ouwe partner
Zelf treft haar natuurlijk geen blaam en speelt ze de weldoener om thuis te blijven
Zo doortrapt is dat loeder
Eng mannetje die Cobelens.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Internet alleen maar kunnen gebruiken met je ID kaart vinden ze allemaal 😐
Dat vinden debielen. Cobelens heeft gelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Griezel eerste klas die constant ons als debielen behandelt en onwaarheden verteld
Haha, ja. iK heB TogH niEts tE veRbergEn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Internet alleen maar kunnen gebruiken met je ID kaart vinden ze allemaal 😐
Nogal beschamend maar niet verrassend ook.quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:10 schreef kalinhos het volgende:
“Reparaties aan bruggen mag niet omdat milieuclubs dat niet willen” - Chris Woerts
Niemand (ook redelijk normaal geachte mensen als Thomas of Rutger) die dan even zegt: nee maar dit is echt volledig uit je duim gezogen downie. Niemand, iedereen laat ‘t maar praten en ratelen.
Maar wel een beetje gejank over dat mannen / vrouwen ouderdom gedoe. Iedereen zit al 50 jaar grappen te maken over dat Mick Jagger te oud is om een rockster te zijn en dat het genant is en moet stoppen, niet alleen bij Madonna.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:34 schreef superniger het volgende:
Catherine Keyl durft als enige Derksen aan te pakken.
Ik snap werkelijk niet waarom ze hem blijven uitnodigen. Echt een belediging voor de hardwerkende Nederlander dat je met een uurtje brallen gewoon je zakken kunt vullen. En heeft niks te melden of kennis van zaken.quote:
Omdat Helene de deugkneus wil uithangen en geen mensen wil cancellenquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze hem blijven uitnodigen. Echt een belediging voor de hardwerkende Nederlander dat je met een uurtje brallen gewoon je zakken kunt vullen. En heeft niks te melden of kennis van zaken.
Pilootje??quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Pilootje is inderdaad vanavond te gast. Nog zo'n gast die gewoon geen kennis van zaken heeft maar er alleen zit vanwege het netwerkje en de schnabbels.
Vreselijk mens is dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://dominiqueschreinemachers.nl/
Ja, kunnen ze samen scharen in de kleedkamers.quote:
Open deuren genot.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://dominiqueschreinemachers.nl/
Die dikkop mag wel wegblijven.quote:
De zoon van Django Wagner.quote:
Hij heet geen Cheerio, maar Cheetos Wagner.quote:
Uhu hahaquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij heet geen Cheerio, maar Cheetos Wagner.
Hij kan nu iig iedereen uitlachen die hem al sinds dat 'Gewoon Rutger'-liedje (een jaar of 20 oud) uitgelachen heeft. Inclusief ikzelf.quote:
Ze proberen het ook niet eens meer..quote:Rutger Castricum, Thomas van Groningen en Johnny de Mol zitten aan tafel bij Hélène, Victor Vlam en Leslie Keijzer nemen plaats op het bankje.
Victor Vlamquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:57 schreef dbgfan het volgende:
Ze zaten weer volop te klagen over Spanje, met Victor Vlam voorop. Mensen, zo goed als al die mensen die naar die Spaanse exclave zwommen zijjn alweer terug. Het ging weer helemaal nergens over. Radicaal rechts gezwam van de bovenste plank. Feitenloos geroeptoeter.
Er is helaas geen beelden meer van, maar Chris zijn draai in de F1-rechten is ook hilarisch. Eerst zit hij te verkondigen dat ‘heel Nederland ziggo wil met Olav en Jack’ en nadat hij zaken is gaan doen met Viaplay is Viaplay geweldig. Het lult gewoon alle kanten op, als hij er maar beter van wordt. Typisch de opportunistische VVD dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
En Chris vindt de incassopraktijken niet zo'n probleem, maar de verkeersboetes, oh oh!![]()
De club van bekende Nederlanders die te koop zijn:quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Johan zit er altijd vuistdiep in bij types die hij zelf nodig heeft, stukje hypocrisie.
Wil je Chris Woerts alsjeblieft met superstip op 1 zetten in je lijstje?quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:22 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
De club van bekende Nederlanders die te koop zijn:
1. Bram Moszkowicz
2. Johan Derksen
3. ...
4. ...
5. ...
Kandidaatleden:
1. Dyantha Brooks
2. ...
3. ...
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
En Dave en Nicky vanavond. TOP!!quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond Mens is in deze periode de vaste tafelgast.
Dat is slim zeg, kan hij Johnny live ondersteunen als het hem weer eens boven de pet gaat![]()
Maandag schuiven daarnaast Dyantha Brooks en Thomas van Groningen aan
En Thomas als 2e reserve maandag
Hoi directeurtje!quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou ik ben benieuwd welke trukendoos opengaat vanavond
Bril op voor Johnny zonder sterkte zodat hij slimmer overkomt
Nette kleding aan met tattoo bedekt
Kussentje op zijn stoel zodat hij groter lijkt
Oortje in aan de niet camera kant zodat hij gecoached kan worden
1e hulp klaar in de reclame om hem weer te coachen
Zucht
Toch geneigd om te zeggen: alles beter dan Helene Hendriks. Die het soms had over “een politici” of laatst de naam van een zekere Oostenrijkse componist uitsprak als “Mo-Zárt” met de klemtoon op de tweede lettergreep. Zoveel domheid kan ik niet meer aan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou ik ben benieuwd welke trukendoos opengaat vanavond
Bril op voor Johnny zonder sterkte zodat hij slimmer overkomt
Nette kleding aan met tattoo bedekt
Kussentje op zijn stoel zodat hij groter lijkt
Oortje in aan de niet camera kant zodat hij gecoached kan worden
1e hulp klaar in de reclame om hem weer te coachen
Zucht
Wegzappen en er daarna 3 posts aan wijdenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ja hoor
Bril op
Lange mouwen
Weinig in beeld
Anderen veel laten praten, kan er weinig misgaan
En weggezapt op naar de kijkcijfers morgen
Dit was een goeiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon ooit afgewezen voor Down met Johnny?
Die was echt irritant aanwezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:07 schreef superniger het volgende:
Die ADHD'er Sander de Klamer moeten ze inslapen.
Ik zit het net even terug te kijken, maar die Tim (23 jaar) blijkt inderdaad de zoon te zijn van Ivo (80 jaar). Poeh, oude pa, zeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Woensdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjezomer op het programma! Francis van Broekhuizen en Guido den Aantrekker schuiven aan bij presentator Johnny de Mol en vaste gast Raymond Mens. Chris Woerts en Tim Niehe
Tim Niehe is dat nepo baby nr zoveel![]()
Ik vind Raymond Mens ook een prettige duider.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:15 schreef Ronald het volgende:
Ik vind het wel een leuk showtje met Johhny, kijkt wel relaxed weg. Maar misschien komt dit wel vooral door Raymond Mens i.p.v. de zeer irritante Rutger.
Meer kan hij gewoon niet aan zo simpel is hetquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:11 schreef Eightyone het volgende:
Johnny & Libelle-onderwerpen zoals afvallen en koken, het werkt.
Het zet minder druk op hem dan politiek of zo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 06:23 schreef Eightyone het volgende:
Bij politiek e.d. staat half Nederland met de digitale hakbijl klaar. Dat lijkt me ongemakkelijk.
Z'n achtergrond (nepobaby met extra gevulde bankrekening) geeft nog extra munitie om hem een kopje kleiner te maken.
Wat is de bedoeling van De Oranjezomer als programma eigenlijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je het elke uitzending hebt over de VI-mannen ben je gewoon onzeker.
Niet te vergeten de naam. Oranjezomer was het EK/WK programma van VI met Oranjewinter als naam tijdens het WK in Quatar. En diezelde naam wordt het hele jaar gebruikt door dit gedrocht terwijl het verder geen enkele link heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van De Oranjezomer als programma eigenlijk?
Is dit een opvullertje/vervanging voor als Vandaag Inside op vakantie is, of is het een op zichzelf staand programma?
Indien het laatste het geval is, faalt het programma werkelijk enorm. Er zitten voortdurend dezelfde VI-gasten, of gasten die bij VI geweest zijn en nu daar niet meer welkom zijn (Victor en Ben). Er wordt constant een link gelegd met VI (nu doet Johnny dat ook en zelfs Wilfred kan zich niet beheersen in dat zoetsappige kwijlprogramma van hem) en de manier waarop de show geleid wordt is ook identiek. Er is een afzonderlijke bank ("de bar") waar gasten moeten zitten, en hoofdgasten aan tafel. Het quasi-hippe van de hak op de tak springen van onderwerpen. Je merkt gewoon dat het script door hetzelfde redactieteam wordt geschreven - alleen is Wilfred iets soepeler met de bruggetjes dan Hélène of Johnny.
Jij accepteert dat want je kijkt nog steedsquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
De bedoeling is om non talent te laten oefenen of ze klaar zijn om genee te vervangen tzt
En ondertussen kan wilfred op vakantie en blijven de reclame gelden binnen komen
En wordt de kijker niet serieus genomen maar belazerd en uitgemolken
Ja ze moeten toch wat ze kunnen niet elke dag kinderen die op hun smoel vallen (homevideo) uitzenden want zoveel leuke programma’s heb SBS niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van De Oranjezomer als programma eigenlijk?
Is dit een opvullertje/vervanging voor als Vandaag Inside op vakantie is, of is het een op zichzelf staand programma?
Indien het laatste het geval is, faalt het programma werkelijk enorm. Er zitten voortdurend dezelfde VI-gasten, of gasten die bij VI geweest zijn en nu daar niet meer welkom zijn (Victor en Ben). Er wordt constant een link gelegd met VI (nu doet Johnny dat ook en zelfs Wilfred kan zich niet beheersen in dat zoetsappige kwijlprogramma van hem) en de manier waarop de show geleid wordt is ook identiek. Er is een afzonderlijke bank ("de bar") waar gasten moeten zitten, en hoofdgasten aan tafel. Het quasi-hippe van de hak op de tak springen van onderwerpen. Je merkt gewoon dat het script door hetzelfde redactieteam wordt geschreven - alleen is Wilfred iets soepeler met de bruggetjes dan Hélène of Johnny.
Zal wel op de loonlijst staan of nog contract open hebben staanquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
Leontien, waarom blijven ze haar uitnodigen? Zo nietszeggend en zeer beperkte kennis.
Je moet wat doen om Johnny boven zijn gasten te laten uit stijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:57 schreef Martinello het volgende:
Rob Kneus. De bodem was dus nog niet bereikt.
Klopt maar ze heeft nog een contract voor de hoofdprijs dus maar uitnodigenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:37 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw nooit meer uitnodigen voor tv.
Nog steeds slimmer dan Johnnyquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Chris wordt ook steeds idioter zeg.
Ik vind Johnny ook prima en ik schat hem niet veel dommer in dan Helene.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:59 schreef GwaiLow het volgende:
Toch doet Johnny het wat mij betreft niet minder dan Helene. Ook wel fijn dat hij niet continu geforceerd bezig is met ''bruggetjes'', maar gewoon zegt dat ze nu naar een ander onderwerp gaan. Wilfred is natuurlijk een meester in bruggetjes verzinnen waardoor je het nauwelijks merkt, maar Helene is daar altijd zo geforceerd naar op zoek.
Dommer dan Helene bestaan ze toch echt niet hoor, zonder dat ze vrij rond mogen lopen en niet onder bewind staanquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:17 schreef Ronald het volgende:
Ik vind Johnny ook prima en ik schat hem niet veel dommer in dan Helene.
Helemaal eens. Zeker zo in de zomer 10x liever johnny. Er kan tenminste iets onverwachts gebeuren. Bij heleen is het zo afgebakend. Erg jammer want helemaal in t begin was 't nog spontaan. Nu zit ze weer in zo'n keurslijf zoals xe bij ESPN/Studio voetbal graag zien. Allemaal bruggetjes en rubriekjes. Niks aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:17 schreef Ronald het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Wierd Duk een gek die de meest bizarre dingen uitkraamt, maar wat is dit toch voor zielig basisschoolgedoe om hem als hi---lárische naamsverbastering gekke eend te noemenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:15 schreef dbgfan het volgende:
Die gekke eend (wierd duk) zat weer behoorlijk to oreren vanavond. Dat alle leraren links zijn (mag ik daar een bron van) en dat ze allemaal woke zijn. Nou is iedereen die gezond denkt en dus niet radicaal rechts of links is, volgens Wierd woke. Wart ze onderwijzen het gangbare. Dus geen extremen. Dat vindt onze gekke eend woke. Astrid probeerde er nog tegenin te gaan, maar durfde blijkbaar niet echt. En gekke Raymond Mens vindt dat islamitische scholen hun school maar zelf moeten betalen. Hij realiseert zich blijkbaar niet dat dan ook de christelijke, katholieke en openbare scholen het zelf moeten betalen. We gaan geen onderscheid maken toch? En volgens de gekke eend was rtl tonight ook woke enzo. De man lijkt nog steeds niet te snappen dat niet alles wat anders is dan radicaal rechts niet meteen woke is. Dat moet de gekke eend nog leren.
Ach, Hélène krijgt ergere dingen over haar heen in deze reeks dan slechts een lullige naamverbastering. En dat terwijl ze toch vrij mild en onschuldig is verder.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Wierd Duk een gek die de meest bizarre dingen uitkraamt, maar wat is dit toch voor zielig basisschoolgedoe om hem als hi---lárische naamsverbastering gekke eend te noemen
Ja, ik vond haar bij ESPN / Eredivisie Live, samen met Jan-Joost, tof !quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal eens. Zeker zo in de zomer 10x liever johnny. Er kan tenminste iets onverwachts gebeuren. Bij heleen is het zo afgebakend. Erg jammer want helemaal in t begin was 't nog spontaan. Nu zit ze weer in zo'n keurslijf zoals xe bij ESPN/Studio voetbal graag zien. Allemaal bruggetjes en rubriekjes. Niks aan.
Godganse tijd: ik las/zag vandaag dit of dat: wat vinden jullie daarvan?
In de kern hebben ze waarschijnlijk beiden een prima verstand, geen intellectuelen maar ook niet achterlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:17 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tv is nu het raam uitquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Martinello het volgende:
Yesilmuts is ook een waardeloze tafelgast. Zegt niks of kraamt onzin uit.
Victor Vlam keert zich toch tegen iedereen? Dat is een beetje zijn handelsmerkquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat zelfs Victor vlam tegen Dilan keert is hilarisch
Helene en Johnny samen is reden om je tv het raam uit te gooienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:11 schreef StephanL het volgende:
Raymond Mens en Victor Vlam in een uitzending samen is altijd genot
Ze zeggen netjes U tegen haar...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Martinello het volgende:
Yesilmuts is ook een waardeloze tafelgast. Zegt niks of kraamt onzin uit.
Johnny sprak haar aan met “Dilan” en vervolgens “u”. Voornaam i.c.m. “u”, dat doen alleen de allerdomsten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze zeggen netjes U tegen haar....
Haha. Die keert zich nog tegen zijn eigen moeder voor de aandacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat zelfs Victor vlam tegen Dilan keert is hilarisch
Juist daarom is Dilan daar gaan zitten, kan ze lekker haar verhaal kwijt zonder lastige vragenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:22 schreef Martinello het volgende:
Johnny sprak haar aan met “Dilan” en vervolgens “u”. Voornaam i.c.m. “u”, dat doen alleen de allerdomsten.
Vlam is echt zo'n treurig jochie.. Snap niet waarom hij per se op tv moet. Wie ís hij überhaupt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit ook, kom op hé. Dan ben je wel echt een ongelofelijke troll met effectbejag. Zo intens sneu.
Puur voor het effectbejag. Ragebait.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vlam is echt zo'n treurig jochie.. Snap niet waarom hij per se op tv moet. Wie ís hij überhaupt.
Ben die boze kabouter ook wel zat.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thomas van Groningen presenteert vanaf maandag de laatste week van De Oranjezomer!
Nu kunnen we weer eens de tv aanzetten
Maandagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjezomer op het programma! Dyantha Brooks en Bas Nijhuis zitten aan tafel bij presentator Thomas van Groningen en vaste gast Raymond Mens. Noa Vahle en Chris Woerts zitten op het bankje.
Ik vind hem zo weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit ook, kom op hé. Dan ben je wel echt een ongelofelijke troll met effectbejag. Zo intens sneu.
Welke talkshow gaat überhaupt nog echt ergens over vandaag de dag?quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem zo weinig toevoegen.
Daar heb je gelijk in. Helaas.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welke talkshow gaat überhaupt nog echt ergens over vandaag de dag?
Het is allemaal hoofdzakelijk stemmingmakerij.
Buitenhof?quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welke talkshow gaat überhaupt nog echt ergens over vandaag de dag?
Het is allemaal hoofdzakelijk stemmingmakerij.
Vanavond ook DemiGODIN.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Tina is vanavond te gast. Blijkbaar terug van vakantie dus vanaf nu weer meerdere keren per week aanschuiven denk ik.. ook voor haar is dit inmiddels een goedbetaalde baan geworden. Uurtje aanschuiven en factureren.
En op maandag zit ze ook bijna iedere week bij Marcel en Gijs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Tina is vanavond te gast. Blijkbaar terug van vakantie dus vanaf nu weer meerdere keren per week aanschuiven denk ik.. ook voor haar is dit inmiddels een goedbetaalde baan geworden. Uurtje aanschuiven en factureren.
Bewijsdrang en overcompensatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vlam is echt zo'n treurig jochie.. Snap niet waarom hij per se op tv moet. Wie ís hij überhaupt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |