Je moet wat doen om Johnny boven zijn gasten te laten uit stijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:57 schreef Martinello het volgende:
Rob Kneus. De bodem was dus nog niet bereikt.
Klopt maar ze heeft nog een contract voor de hoofdprijs dus maar uitnodigenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:37 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw nooit meer uitnodigen voor tv.
Nog steeds slimmer dan Johnnyquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Chris wordt ook steeds idioter zeg.
Ik vind Johnny ook prima en ik schat hem niet veel dommer in dan Helene.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:59 schreef GwaiLow het volgende:
Toch doet Johnny het wat mij betreft niet minder dan Helene. Ook wel fijn dat hij niet continu geforceerd bezig is met ''bruggetjes'', maar gewoon zegt dat ze nu naar een ander onderwerp gaan. Wilfred is natuurlijk een meester in bruggetjes verzinnen waardoor je het nauwelijks merkt, maar Helene is daar altijd zo geforceerd naar op zoek.
Dommer dan Helene bestaan ze toch echt niet hoor, zonder dat ze vrij rond mogen lopen en niet onder bewind staanquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:17 schreef Ronald het volgende:
Ik vind Johnny ook prima en ik schat hem niet veel dommer in dan Helene.
Helemaal eens. Zeker zo in de zomer 10x liever johnny. Er kan tenminste iets onverwachts gebeuren. Bij heleen is het zo afgebakend. Erg jammer want helemaal in t begin was 't nog spontaan. Nu zit ze weer in zo'n keurslijf zoals xe bij ESPN/Studio voetbal graag zien. Allemaal bruggetjes en rubriekjes. Niks aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:17 schreef Ronald het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Wierd Duk een gek die de meest bizarre dingen uitkraamt, maar wat is dit toch voor zielig basisschoolgedoe om hem als hi---lárische naamsverbastering gekke eend te noemenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:15 schreef dbgfan het volgende:
Die gekke eend (wierd duk) zat weer behoorlijk to oreren vanavond. Dat alle leraren links zijn (mag ik daar een bron van) en dat ze allemaal woke zijn. Nou is iedereen die gezond denkt en dus niet radicaal rechts of links is, volgens Wierd woke. Wart ze onderwijzen het gangbare. Dus geen extremen. Dat vindt onze gekke eend woke. Astrid probeerde er nog tegenin te gaan, maar durfde blijkbaar niet echt. En gekke Raymond Mens vindt dat islamitische scholen hun school maar zelf moeten betalen. Hij realiseert zich blijkbaar niet dat dan ook de christelijke, katholieke en openbare scholen het zelf moeten betalen. We gaan geen onderscheid maken toch? En volgens de gekke eend was rtl tonight ook woke enzo. De man lijkt nog steeds niet te snappen dat niet alles wat anders is dan radicaal rechts niet meteen woke is. Dat moet de gekke eend nog leren.
Ach, Hélène krijgt ergere dingen over haar heen in deze reeks dan slechts een lullige naamverbastering. En dat terwijl ze toch vrij mild en onschuldig is verder.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Wierd Duk een gek die de meest bizarre dingen uitkraamt, maar wat is dit toch voor zielig basisschoolgedoe om hem als hi---lárische naamsverbastering gekke eend te noemen
Ja, ik vond haar bij ESPN / Eredivisie Live, samen met Jan-Joost, tof !quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal eens. Zeker zo in de zomer 10x liever johnny. Er kan tenminste iets onverwachts gebeuren. Bij heleen is het zo afgebakend. Erg jammer want helemaal in t begin was 't nog spontaan. Nu zit ze weer in zo'n keurslijf zoals xe bij ESPN/Studio voetbal graag zien. Allemaal bruggetjes en rubriekjes. Niks aan.
Godganse tijd: ik las/zag vandaag dit of dat: wat vinden jullie daarvan?
In de kern hebben ze waarschijnlijk beiden een prima verstand, geen intellectuelen maar ook niet achterlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:17 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tv is nu het raam uitquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Martinello het volgende:
Yesilmuts is ook een waardeloze tafelgast. Zegt niks of kraamt onzin uit.
Victor Vlam keert zich toch tegen iedereen? Dat is een beetje zijn handelsmerkquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat zelfs Victor vlam tegen Dilan keert is hilarisch
Helene en Johnny samen is reden om je tv het raam uit te gooienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:11 schreef StephanL het volgende:
Raymond Mens en Victor Vlam in een uitzending samen is altijd genot
Ze zeggen netjes U tegen haar...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Martinello het volgende:
Yesilmuts is ook een waardeloze tafelgast. Zegt niks of kraamt onzin uit.
Johnny sprak haar aan met “Dilan” en vervolgens “u”. Voornaam i.c.m. “u”, dat doen alleen de allerdomsten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze zeggen netjes U tegen haar....
Haha. Die keert zich nog tegen zijn eigen moeder voor de aandacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat zelfs Victor vlam tegen Dilan keert is hilarisch
Juist daarom is Dilan daar gaan zitten, kan ze lekker haar verhaal kwijt zonder lastige vragenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:22 schreef Martinello het volgende:
Johnny sprak haar aan met “Dilan” en vervolgens “u”. Voornaam i.c.m. “u”, dat doen alleen de allerdomsten.
Vlam is echt zo'n treurig jochie.. Snap niet waarom hij per se op tv moet. Wie ís hij überhaupt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit ook, kom op hé. Dan ben je wel echt een ongelofelijke troll met effectbejag. Zo intens sneu.
Puur voor het effectbejag. Ragebait.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vlam is echt zo'n treurig jochie.. Snap niet waarom hij per se op tv moet. Wie ís hij überhaupt.
Ben die boze kabouter ook wel zat.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thomas van Groningen presenteert vanaf maandag de laatste week van De Oranjezomer!
Nu kunnen we weer eens de tv aanzetten
Maandagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjezomer op het programma! Dyantha Brooks en Bas Nijhuis zitten aan tafel bij presentator Thomas van Groningen en vaste gast Raymond Mens. Noa Vahle en Chris Woerts zitten op het bankje.
Ik vind hem zo weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit ook, kom op hé. Dan ben je wel echt een ongelofelijke troll met effectbejag. Zo intens sneu.
Welke talkshow gaat überhaupt nog echt ergens over vandaag de dag?quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem zo weinig toevoegen.
Daar heb je gelijk in. Helaas.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welke talkshow gaat überhaupt nog echt ergens over vandaag de dag?
Het is allemaal hoofdzakelijk stemmingmakerij.
Buitenhof?quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welke talkshow gaat überhaupt nog echt ergens over vandaag de dag?
Het is allemaal hoofdzakelijk stemmingmakerij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |