ijskoudquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ga maar gerust. Snap dat je na een hele nacht slapen opnieuw een hele nacht moet slapen.
Met 0-0?quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ga maar gerust. Snap dat je na een hele nacht slapen opnieuw een hele nacht moet slapen.
Oei, het was een klein grapje natuurlijk. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
BedanktMaar ik was om 06:00 al wakker en toen was ik dermate benieuwd wat Nederland gedaan had dat ik niet ging verderslapen dus vandaar dat ik niet helemaal geweldig geslapen hebt.
Dus dit bijdehante toontje was nergens voor nodig
Slaap lekker voor straks
Beter daar dan in je oogquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een smerig lelijk balkje heeft de NOS onderin zeg
YESquote:
Heel irritant ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een smerig lelijk balkje heeft de NOS onderin zeg
Spelen ze die voor het eerst?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WOOOOHOOO
LIvingg onnn a prayeerr
Ik ben ingestort door de poulestanden.quote:
De favoriete act van @Alaphilippe_quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WOOOOHOOO
LIvingg onnn a prayeerr
wat staat er bovenaan jouw playlist?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze bovenaan elke playlist staat.
We vreten Frankrijk op in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
WIJ hadden Zweden al opgerold op dit moment
Toen had Koeman nog niet alles omgegooid.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
WIJ hadden Zweden al opgerold op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |