Ik heb morgen wel een thuiswerkdag, maar ik geef gewoon meer om slaap dan om voetbalquote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik morgen vrij was had ik best een uurtje kunnen meekijken maar helaas gaat morgenvroeg de wekker weer om 7.00 uur
Die werden wel wereldkampioen.quote:
quote:
Dat vind ik geen enkel probleemquote:Op maandag 29 juni 2026 20:27 schreef Arizona het volgende:
In ieder geval niet met 2-1 gaan winnen want dan sta ik laatste in de scorito
De hydration break zal zijn werk werk wel weer doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Strani het volgende:
Brazilië gaat zo het momentum wat verliezen en dan scoort Japan nog een keer.
Ja, het schiet in die poules soms op onverklaarbare wijze alle kanten op.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef Redefine het volgende:
Voor mij zou het juist helpen om mee te kunnen doen voor het podium bij de poule van mijn werk. Sta nu vierde. Wat na een slechte dag ook zomaar weer elfde kan zijn (laatste dagen van 13 naar 4 naar 11 naar 4 gegaan).
Dat heb ik dan nog liever dan dat Brazilië met 2-1 wint, want dan heeft niemand puntenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Strani het volgende:
Brazilië gaat zo het momentum wat verliezen en dan scoort Japan nog een keer.
Dat had ik vooral na de uitslagen van de poules zelf. Bij Flexvoetbal (de poule die mijn werk gebruikt) moest je ook de poules voorspellen. Daar had ik erg veel punten meegepakt, maar uiteindelijk toch weinig verschil.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het schiet in die poules soms op onverklaarbare wijze alle kanten op.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog liever dan dat Brazilië met 2-1 wint, want dan heeft niemand punten
Directe degradatie of playoffs?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sta al een tijdje stabiel rond de 18e plek.
quote:
Willem van finance en Willem van IT hebben daar dus ook al geen verstand van voetbal.quote:
WillemTquote:Op maandag 29 juni 2026 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Willem van finance en Willem van IT hebben daar dus ook al geen verstand van voetbal.
Swift is ie wel.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
Suzuki komt snel zijn doel uit, dat mag je ook wel verwachten ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal is zoiets wel op te zoeken op bepaalde sites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich ook wel logisch als je 80% van de tijd achterin blijft hangen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:53 schreef Strani het volgende:
Als het verlengen wordt ben ik wel benieuwd wat Japan kan. Die lieten tegen Nederland toch zien dat ze aardig fit zijn.
Nee, die mensen doen dat uiteraard ook niet voor de lol. Gelukkig waren er geen gewonden.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:54 schreef Redefine het volgende:
Bij mij was er vlakbij de bushalte waar ik opstap op de weg terug naar huis vandaag een ongeluk gebeurd. Twee auto's die op elkaar geklapt waren. Vermoed een minuut of twintig voordat ik daar was. Die beide auto's moesten worden weggesleept. Mensen zelf waren ongedeerd.
Zelf daardoor 45 minuten later thuis, maar ja daar doe je niks aan.
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik
HEB JE NOU JE ZIN!?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:57 schreef Redefine het volgende:
Hoop wel dat een van de twee landen scoort. Wie maakt mij niet zoveel uit. Want ga geen verlenging kijken. Zo gelijk naar bed en dan om kwart voor drie de wekkerMorgen werk ik thuis. Als er bij Nederland - Marokko het ook niet verlengen wordt, dan nog wel een kleine drie uur mijn bed voordat ik ga werken.
Heel eerlijk? Jaquote:
Nou, je word bedanktquote:Op maandag 29 juni 2026 20:57 schreef Redefine het volgende:
Hoop wel dat een van de twee landen scoort. Wie maakt mij niet zoveel uit. Want ga geen verlenging kijken. Zo gelijk naar bed en dan om kwart voor drie de wekkerMorgen werk ik thuis. Als er bij Nederland - Marokko het ook niet verlengen wordt, dan nog wel een kleine drie uur mijn bed voordat ik ga werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |