Ik kan me dan wel inhouden.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:59 schreef Momo het volgende:
Ik wil denk ik wel gewoon doorslapen, laatste dagen ook weinig slaap gehad met die hitte. Alleen bij de vorige wedstrijd tegen Tunesië werd ik ook gewoon wakker van alle geluiden, mensen die bij elk Nederlandse goal luchttoeter gingen indrukken op het balkon. Gaat nu niet minder zijn.
Ja ik geloof niet dat dat zo werkt.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan slaap je de dagen erna beter!
Dat mag je dan alleen doen tijdens de hydration break.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ga gewoon lekker slapen, mocht ik wakker worden voor een plaspauze dan check ik de stand wel even op mijn telefoon.
Ik juich vaak hard. Heerlijkquote:
De de-hydratationbreak is het danquote:Op maandag 29 juni 2026 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag je dan alleen doen tijdens de hydration break.
“Het staat 2-2 en er zijn drie rode kaarten. Malen na gemiste penalty vervangen door Memphis.”quote:Op maandag 29 juni 2026 15:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ga gewoon lekker slapen, mocht ik wakker worden voor een plaspauze dan check ik de stand wel even op mijn telefoon.
'89e minuut, stand 2 - 2. Is dat een penalty? Dat moet een penalty zijn voor Nederland! De scheids wijst naar de stip. Maar de VAR gaat nog kijken.... Vier minuten later, de VAR is nog steeds aan het kijken. 'quote:Op maandag 29 juni 2026 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Het staat 2-2 en er zijn drie rode kaarten. Malen na gemiste penalty vervangen door Memphis.”
Dan slaap je dus niet meer
Idem. 2 - 1.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want ik heb in mijn scorito Brazilië laten winnen.
Zou tof zijn.quote:
Dat zeker ja, ook al gaat dat tegen mijn voorspelling in.quote:
"De Roon komt voor Frenkie de Jong. Wout Weghorst komt voor Brobbey".quote:Op maandag 29 juni 2026 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Het staat 2-2 en er zijn drie rode kaarten. Malen na gemiste penalty vervangen door Memphis.”
Dan slaap je dus niet meer
Nou ja, dan kan je in elk geval rustig gaan slapen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"De Roon komt voor Frenkie de Jong. Wout Weghorst komt voor Brobbey".
Roninho en Verlosser Wout hebben samen een nieuwe truc speciaal bedacht voor een vrije trap. Dus die redden dan de boel.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan je in elk geval rustig gaan slapen.
Ja,dit inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want ik heb in mijn scorito Brazilië laten winnen.
Stay hydrated.quote:
Sow.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dit inderdaad.![]()
Misschien voor vannacht Marokko dan maar laten winnen.
Ik neem elk uur een reclamebreak van drie minuten.quote:
Kan nog steeds 2 - 1 voor Brazilië wordenquote:
Zegquote:Op maandag 29 juni 2026 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan nog steeds 2 - 1 voor Brazilië worden
Idem.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks dat ik Brazilië laat winnen, juich ik natuurlijk voor Japan.
Als je het een land buiten Nederland gunt, dan is het wel Japan. Ik bedoel, ik denk alleen al aan Johan de Wit en Takagi.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:36 schreef Strani het volgende:
Als Japan straks wereldkampioen wordt kunnen wij toch maar mooi zeggen dat we hebben gelijkgespeeld tegen de kampioen
Oh, verliezen we de finale na penalty’s?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:36 schreef Strani het volgende:
Als Japan straks wereldkampioen wordt kunnen wij toch maar mooi zeggen dat we hebben gelijkgespeeld tegen de kampioen
Ik denk vooral aan zalmnigiri'squote:Op maandag 29 juni 2026 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je het een land buiten Nederland gunt, dan is het wel Japan. Ik bedoel, ik denk alleen al aan Johan de Wit en Takagi.
Dat klopt en we zouden er ook geen last van hebben qua arrogantie of zo. Ik bedoel, wanneer spreken wij nou een Japanner in het dagelijkse leven.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je het een land buiten Nederland gunt, dan is het wel Japan. Ik bedoel, ik denk alleen al aan Johan de Wit en Takagi.
Dan zouden we twee keer tegen ze hebben gelijkgespeeld.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, verliezen we de finale na penalty’s?
Nou ja, ik neem aan dat wij toch wel naar de finale gaan?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zouden we twee keer tegen ze hebben gelijkgespeeld.
Natuurlijk. Maar zelfs als we dan van Japan verliezen hebben we nog een keer tegen ze gelijkgespeeld.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat wij toch wel naar de finale gaan?
Die komen we alleen tegen als we zalmnigiri's gaan halen denk ikquote:Op maandag 29 juni 2026 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt en we zouden er ook geen last van hebben qua arrogantie of zo. Ik bedoel, wanneer spreken wij nou een Japanner in het dagelijkse leven.
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, verliezen we de finale na penalty’s?
Jij toch ook, nachtploegster?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef NailQueen het volgende:
Gaat alleen Billie vannacht verslag doen van de wedstrijd?
Als ik morgen vrij was had ik best een uurtje kunnen meekijken maar helaas gaat morgenvroeg de wekker weer om 7.00 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |