Of anders kunnen ze nog altijd vluchten naar Paraguayquote:
Ik ga wel kijken.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Nog mensen die dit gaan kijken of iedereen richting bed voor NL?
Ik denk dat ik na Brazilië naar bed ga en dan om 01.30u ofzo de wekker heb om vóór Nederland hier even doorheen te scrollenquote:Op maandag 29 juni 2026 10:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Nog mensen die dit gaan kijken of iedereen richting bed voor NL?
Waarschijnlijk een moeizame 2-0 oid waarbij de tweede goal pas in de slotfase valt. Paraguay gaat gewoon de bus parkeren en verder niks.quote:
Ik vond de compositie van @GGMM toch wat beter.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik neem GGMM zijn werk over :p) )
TECKELEDquote:Op maandag 29 juni 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Die autoquote:Op maandag 29 juni 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel van die Paraguayanen zouden Duitse grootouders hebben?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Paraguayanen gaan schoppen naar alles wat beweegt.
Infantiele plaatjes.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Lopen er veel tweelingen rond in die ploeg?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoeveel van die Paraguayanen zouden Duitse grootouders hebben?
Altijd schuldigquote:Op maandag 29 juni 2026 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Altijd weer diezelfde Marokkaan in de studio
Opsporing Verzocht zit ernaast, scheelt reiskosten.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Altijd weer diezelfde Marokkaan in de studio
WIJ juichen voor Duitsland. Nederland is Nederland niet meer. Die motte we niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
kijken we dit of slapen jullie vroeg vanwege NL vannacht
Kijkenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ga toch niet om 3.00u m'n nest uit voor een spelletjequote:Op maandag 29 juni 2026 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Het is wel het WK van de willekeurige tijden steeds jaquote:Op maandag 29 juni 2026 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit weer voor raar tijdstip trouwens.
Precies, blijf gewoon wakker.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga toch niet om 3.00u m'n nest uit voor een spelletje
Slaapritme is helemaal naar de vaantjesquote:Op maandag 29 juni 2026 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel het WK van de willekeurige tijden steeds ja
Morgen bij klanten aan tafel in slaap vallen genotquote:Op maandag 29 juni 2026 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slaapritme is helemaal naar de vaantjes
Ik lees het morgenochtend wel als ik zit te schijten.quote:
Ok hoertje.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen bij klanten aan tafel in slaap vallen genot
3 jaar over datum zeker?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ben een zak Chio Heartbreakers paprika aan het leeg vreten. Wat is dat ineens pittigBijzonder voor paprika chips ja.
Dat viel mij ook al op laatst. Niet nodig.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ben een zak Chio Heartbreakers paprika aan het leeg vreten. Wat is dat ineens pittigBijzonder voor paprika chips ja.
Je weegschaal, die heeft het pas pittigquote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Waar slaat dit op, niet normaalquote:Op maandag 29 juni 2026 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op laatst. Niet nodig.
Ik vind die niet lekkerquote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Chio is toch van die pauperchips?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ja is normaal, had ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dit is normaal? Dacht fabrieksfoutje ofzo. Raar.
Nee is "nieuwe verbeterde smaak"quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dit is normaal? Dacht fabrieksfoutje ofzo. Raar.
Wow rustig maarquote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit strontaffiche kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Hup niemand.
Ga er maar mee door Kanaleneiland lopen danquote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit strontaffiche kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Hup niemand.
Nee hoor zitten best lekker tussen. Maar is is geperste puree ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Chio is toch van die pauperchips?
Welkomquote:
Leuk dat je er bentquote:
Liever niet bij Duitsland, uiteindelijk zijn we toch een provincie van zequote:Op maandag 29 juni 2026 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Een verrassing zou leuk zijn eigenlijk
Ik ook, en ik heb al punten in de tas voor de 2-1 van Braziliequote:
Ik haat verbeterde smaken. Daar is al veel mee vertieft.quote:
Ik kijk een stuk, heb mij voorgenomen om om 12uur in bed te liggen en om 3:00 er weer uit voor de krakerquote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Mwoah, ik kijk het even aan. Kon best eens leuk worden. Goaltjes, beetje schoppen.
Breek me de bek niet open.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik haat verbeterde smaken. Daar is al veel mee vertieft.
Brand Zwaar blond, vroeger godenbier nu matige bocht.
Diverse burgers van de Mac.
Diverse chipssoorten
Blijf gewoon met je poten van iets af als het goed is! Met als hoogtepunt het uit het assortiment halen van de legendarische McDeluxe..schoften
McDonalds is voor kinderenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik haat verbeterde smaken. Daar is al veel mee vertieft.
Brand Zwaar blond, vroeger godenbier nu matige bocht.
Diverse burgers van de Mac.
Diverse chipssoorten
Blijf gewoon met je poten van iets af als het goed is! Met als hoogtepunt het uit het assortiment halen van de legendarische McDeluxe..schoften
Monkeyhornyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |