Nee hoor zitten best lekker tussen. Maar is is geperste puree ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Chio is toch van die pauperchips?
Welkomquote:
Leuk dat je er bentquote:
Liever niet bij Duitsland, uiteindelijk zijn we toch een provincie van zequote:Op maandag 29 juni 2026 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Een verrassing zou leuk zijn eigenlijk
Ik ook, en ik heb al punten in de tas voor de 2-1 van Braziliequote:
Ik haat verbeterde smaken. Daar is al veel mee vertieft.quote:
Ik kijk een stuk, heb mij voorgenomen om om 12uur in bed te liggen en om 3:00 er weer uit voor de krakerquote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Mwoah, ik kijk het even aan. Kon best eens leuk worden. Goaltjes, beetje schoppen.
Breek me de bek niet open.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik haat verbeterde smaken. Daar is al veel mee vertieft.
Brand Zwaar blond, vroeger godenbier nu matige bocht.
Diverse burgers van de Mac.
Diverse chipssoorten
Blijf gewoon met je poten van iets af als het goed is! Met als hoogtepunt het uit het assortiment halen van de legendarische McDeluxe..schoften
McDonalds is voor kinderenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik haat verbeterde smaken. Daar is al veel mee vertieft.
Brand Zwaar blond, vroeger godenbier nu matige bocht.
Diverse burgers van de Mac.
Diverse chipssoorten
Blijf gewoon met je poten van iets af als het goed is! Met als hoogtepunt het uit het assortiment halen van de legendarische McDeluxe..schoften
Monkeyhornyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |