Ok hoertje.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen bij klanten aan tafel in slaap vallen genot
3 jaar over datum zeker?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ben een zak Chio Heartbreakers paprika aan het leeg vreten. Wat is dat ineens pittigBijzonder voor paprika chips ja.
Dat viel mij ook al op laatst. Niet nodig.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ben een zak Chio Heartbreakers paprika aan het leeg vreten. Wat is dat ineens pittigBijzonder voor paprika chips ja.
Je weegschaal, die heeft het pas pittigquote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Waar slaat dit op, niet normaalquote:Op maandag 29 juni 2026 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op laatst. Niet nodig.
Ik vind die niet lekkerquote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Chio is toch van die pauperchips?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ja is normaal, had ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dit is normaal? Dacht fabrieksfoutje ofzo. Raar.
Nee is "nieuwe verbeterde smaak"quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dit is normaal? Dacht fabrieksfoutje ofzo. Raar.
Wow rustig maarquote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit strontaffiche kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Hup niemand.
Ga er maar mee door Kanaleneiland lopen danquote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit strontaffiche kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Hup niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |